Vagy keresel egy méretes konzervdobozt, ami átméröre belepasszol, teszel a közepére egy lyukat és müszakira beletuszmákolod a dobba. Utána egy drótkampóval kirángatod. Ha lefújod matt feketére vagy bekened valamivel, akkor nem lesz feltünö. És persze annyi lyukat fúrhatsz alá, amennyit akarsz.
A Hondámon macskakajás dobozt használtam, fekete cipökrémmel bemaszatolva. :)
Na haver munkahelyén megrendeltük az új aksit.11 ezer...de legalább pár évig nem lesz vele gond.Legalábbis remélem Banner lett...mert varta nem volt.De mind1 is, mert úgyis e kettő közül akartam.
Más:
Keresgéltem módot,módszert hogy egy kicsit hangosabb legyen a kipufogó...
Nem akarom totál fojtás nélkül..valami ilyesmire gondoltam mint ahogyan a képen is van.Bár én ennyire nem akarom szétfurkálni...max 3-4 lyukra gondoltam.
Szerinted ez mennyire jó dolog?Vizsgára hogyan tudom visszatömni?
Vagy hogy lehet kivenni ezt a véget..mert arra is gondoltam hogy kiveszem..kifúrom..aztán vizsgára betömöm a lyukakat csavarral-anyával.
Hamarosan haza kerülök ... elöször a gyertyákat vizslatom meg.
Korábban meg irtam hogy nem emlékszem hogy úszószintett állított volna.
Köszi az agyalást.
Ezek szerint tényleg sok az a 7 liter ....vagy a benzinkút is csalhat ... bár kitudja a mai világban.
Szerintem egy módon lehet kipróbálni... A multimétert szakadásjelző állásba téve ráfogsz a testre és a zöld-fehér vezetékre. Az első kereket megforgatva időnként csippania kell a műszernek.
Az a belső rész eléggé egyben van, nem nagyon lehet roncsolás nélkül szétszedni amennyire emlékszem.
Órát sem nagyon lehet emiatt tekergetni nagyon, max gondolom ha ráakasztasz 1 napra egy fúrót visszafelé tekerve :)
A sebességmérőben van tudtommal a relé, tehát elvileg a spirál hajtotta dobon van egy mágnes. Az x alkalommal elhalad a Reed relé előtt, a fekete dobozka meg számolgatja az impulzusokat és adott számú impulzus után kikapcsol. Ha záros időn belül nem jön meg a várt impulzusszám, akkor is lekapcsol. Szerintem.
A manual nem részletezi szarrá a témát, lássuk be. :)
Igen igen feljebb nem lejjebb persze :)
Majd bevilágítok a tankba megnézem hogy áll.
Bár annyira nem izgat, amennyire tudom szinte minden 750 -esre igaz, hogy hamarabb kezd el köhögni minthogy kigyulladna a lámpa.
Meg nem tökmindegy ? A Lámpát nem feltétlen veszem észre, a köhögést meg azonnak, csap átvált 5mp és megy is minden tovabb.
Inkabb ezt a Reed Relés dolgot kéne kikajtatni, szétszedtem az indexet a kábelek ott vannak minden gyárinak tűnik, néztem a kapcsolási rajzot is értem is nagyjából hogy mit hogy kéne.
Hol van maga a Reed relé ? Illetve a sebességmérőben nem kéne hogy legyen valami, honnan szedi le az adatot hogy hány métert tettél meg és ki kéne kapcsolnia ?
A Hondámon macskakajás dobozt használtam, fekete cipökrémmel bemaszatolva. :)