"ha alapjáraton gázt adunk akkor nem esik vissza egyből a fordulat"
- szakszerűtlen karbantartás esetén, ha az alapjárati rendszer koszolódik, akkor az alapjárati állítócsavar tekerésével próbálják ezt orvosolni. Ha csak ennyi a baj, akkor a fehér STP, mint az korábban írva volt megoldhatja a gondot. - 30- 40 km, és kb 10 indítás elég lehet (nálam elég volt) ekkor az alapjáratod érezhetően meg is emelkedik majd... Ha használod, akkor max a felét öntsd a tankba, aztán mehet rá a benzin... ha elvégezte a dolgát, akkor próbáld meg hamar kijárni a tankot, mert elég agresszív anyag. jobb a békesség...
Eszemben sincs blackiex ellen beszélni, de talán érdemes lenne ezzel kezdeni, mert ez nem jár megbontással... ha nem jött be, akkor jön a komolyabb művelet.
Halli olvasom hogy hasonló gond van mint az én mocimmal volt.
Egyenetlenül jár a moci ki ki hagy a henger tök ugyanazok a hibák amit korábban leirtatok és a fordulatot is lassan ejtette.
Az egyik hengeremet azaz az ülés felölit egyes hengert folyton beköpte a moci. Vadi uj gyertyát seperc alatt bekormozta. Zavarszűrő nélküli gyertya került bele . Bosch W7DC. Bár ez sem oldotta meg a problémát.
A gyertyapipa szétszedésénél a szorító rugón korroziót fedeztem fel letakaritottam és ettől is megint jobb lett egy kicsivel a moci.
A fehér stp jó szolgálatot tett de csak kb 500km után, sztem ez sok benzinnel jár . A hiba ettől nem teljesen oldódott meg. Később visszajött. Fúvóka dugulásom volt és vagy vizes benzin ...
Egy karbiszinkron (nem házival szerencsém volt )és karbipucolás segített rajta + karburátoronkénti szabályozás a gumi dugó mögött. Ha jól emléxem csurig be kellet tekerni majd 2,5 fordulatot ki. Egy jelölt csavarhuzóval csináltuk.
Jelenleg éppen hogy egy pillanatra adok szivatot a mocinak utána pöcröf indul és hagyom ketyegni. A kipu könyök igy is a sok szivatózástól szineződött el :\ tudtam meg később.
A karbimembránhoz nem fértünk hozzá mert speciális torz kulccsal kellet kinyitni az egyik csavart . Kitekertük a a 3at amit tudtunk és magát a krómozottt fedelet eltekerve lazitottuk ki a torz csavart (lehet rosszul irom a nevét). Membrán oldalon is tisztitás történt.
Én nem vagyok szaki de végig szemléltem mit hogyan merre meddig csináltunk és próbáltam tanulni belőle.
Azóta újra tanulok motorozni mert nagyon erős lett, párszor majdnem csattantam mert rosszul mértem fel a sebességet a féktávot és hogy 2 személlyel megyek . Azóta hidegfejjel vezetek.
Nagyon köszönöm a segítséget! Megvizsgáljuk a dolgokat, és írok a fejleményekről, hogy hogy áll a gép! Remélem megtaláljuk a hiba okát!
Azt elfelejtettem leírni előzőleg, hogy ha alapjáraton gázt adunk akkor nem esik vissza egyből a fordulat. ez a lyukas membrán jele?!
Ja, és ha a membrán rendben van, akkor egy fehér STP-kezelés segíthet. Ha a membrán jó, akkor az alapjárati fúvóka lesz a kakis, azt a fehér STP adalék kipucolja.
Bármelyik MOL kúton kapni.
Ez kb. arra utal, hogy adott vákuumszint alatt nincs elég anyag.
A hibás hengerre menő karbi membránját nézzétek meg először, nincs-e kilyukadva!
A kabri krómozott kupakját kell levenni, négy csillagcsavar tartja. Alatta van a membrán, a gázdugattyú és a tű. A membránt fény felé fordítva lyukakat, repedéseket kell keresni.
Ha ez a vizsgálat megvolt és nem ez a hibája, utána tudunk tovább nyomozni.
Lenne egy problémám, a faterom motorja kihagy, 1994-es 535.
Az egyik henger egyfolytában kihagy! Gázra nem hagy ki csak ha folyamatosan tartva van a sebesség olyan 50-60km/hnál, és ha vissza van engedve a gáz lassításnál akkor is kihagy!
Már a zavarszűrőt kivettük a pipából, de nem javult meg!
Lehet egész agyat kell cserélni?
Amikor tavaly meghalt a fesszabályzóm, kb másfél km-t kellett tolnom a vasat. Na ez majdnem két óra volt, ugyanis ahány motoros arra jött, még szemből is, kivétel nélkül mind megállt, hogy tud e segíteni valamit. Mindegyikkel megbeszéltük, hogy mi a baj, meg hogy már nem tolom messzire. Nekem is jól esett akkor ez az összetartás. Autóval rohadhatnék ott pár hétig, max anyázna a nép, hogy ki kell kerülgetni.
A varta jó hangzás, ha bírja a pénztárcád. Ha rászánod magad motorral menj, vagy vidd magaddal a régit. A villamos paraméterek azonosságán kívűl figyelj a kivezetések pozíciójára is, nehogy fordított legyen, mert akksi dobozában igen szűk a hely, ne kelljen a vezetékeket keresztbe húzkodni.
Csak néhány speed mocis nem int.Mások mindig...ja meg a robogósok sem
A fogyasztásod szerintem tökéletes..nekem 5-5,5 körül eszik ha ketten megyünk.(ketten kb 140 kg)
szal lehetséges hogy hidegben nem bírja elindítani,de ha már jobb idő van akkor simán? Azt tudom hogy itt a környéken legegyszerűbben Varta aksit tudok szerezni.Erről a márkáról jókat hallottam.Szerintetek?
Sziasztok!
Pénteken megvettem a Miskolci 535-ös Virágót. S a hétvégén mentem is már vele 400 Km-et. Szuper jó volt. Alig várom, hogy újra motorozhassak vele.
A fogyasztása 4,6L/100 Km re jött ki. Két személlyel. Ketten olyan 150 kg-sak vagyunk.
Reális a fogyasztása. Vagy még nem ismerem a megfelelő vezetés technikát.
Az eladója egyedül járt vele. És azt mondta, hogy nála 3,2-3,5- ig evet.
Kinek, hogy fogyaszt az 535-ös virágója?
Nagyon jó érzés volt menet közben, hogy minden szembe jövő motoros intett. Úgy látom, hogy összetartó a magyar motoros társadalom. Örülök, hogy most már én is újra közétek tartozom.
nem szoktam amúgy..de most nagyon nem akartam elhinni h kibas.ik velem mert egy tanfolyam felvételire kellett sietnem.És pár próbálkozás után már hallottam hogy felejtős.Aztán próbáltam a barátnőmmel betolatni,de ő meg picike és gyenge szal nem jött össze.És akkor próbáltam meg még1x..na akkor már nagyon lassan tekert.
Ha elfogadsz egy jó tanácsot: Soha ne "nyektesd" amig már alig fordul. Ha nem akar indulni inkább keresd az okát. Ha túlerőlteted az akksit hamar megbosszulja magát, még a márkás cucc is.
- szakszerűtlen karbantartás esetén, ha az alapjárati rendszer koszolódik, akkor az alapjárati állítócsavar tekerésével próbálják ezt orvosolni. Ha csak ennyi a baj, akkor a fehér STP, mint az korábban írva volt megoldhatja a gondot. - 30- 40 km, és kb 10 indítás elég lehet (nálam elég volt) ekkor az alapjáratod érezhetően meg is emelkedik majd... Ha használod, akkor max a felét öntsd a tankba, aztán mehet rá a benzin... ha elvégezte a dolgát, akkor próbáld meg hamar kijárni a tankot, mert elég agresszív anyag. jobb a békesség...
Eszemben sincs blackiex ellen beszélni, de talán érdemes lenne ezzel kezdeni, mert ez nem jár megbontással... ha nem jött be, akkor jön a komolyabb művelet.
Egyenetlenül jár a moci ki ki hagy a henger tök ugyanazok a hibák amit korábban leirtatok és a fordulatot is lassan ejtette.
Az egyik hengeremet azaz az ülés felölit egyes hengert folyton beköpte a moci. Vadi uj gyertyát seperc alatt bekormozta. Zavarszűrő nélküli gyertya került bele . Bosch W7DC. Bár ez sem oldotta meg a problémát.
A gyertyapipa szétszedésénél a szorító rugón korroziót fedeztem fel letakaritottam és ettől is megint jobb lett egy kicsivel a moci.
A fehér stp jó szolgálatot tett de csak kb 500km után, sztem ez sok benzinnel jár . A hiba ettől nem teljesen oldódott meg. Később visszajött. Fúvóka dugulásom volt és vagy vizes benzin ...
Egy karbiszinkron (nem házival szerencsém volt )és karbipucolás segített rajta + karburátoronkénti szabályozás a gumi dugó mögött. Ha jól emléxem csurig be kellet tekerni majd 2,5 fordulatot ki. Egy jelölt csavarhuzóval csináltuk.
Jelenleg éppen hogy egy pillanatra adok szivatot a mocinak utána pöcröf indul és hagyom ketyegni. A kipu könyök igy is a sok szivatózástól szineződött el :\ tudtam meg később.
A karbimembránhoz nem fértünk hozzá mert speciális torz kulccsal kellet kinyitni az egyik csavart . Kitekertük a a 3at amit tudtunk és magát a krómozottt fedelet eltekerve lazitottuk ki a torz csavart (lehet rosszul irom a nevét). Membrán oldalon is tisztitás történt.
Én nem vagyok szaki de végig szemléltem mit hogyan merre meddig csináltunk és próbáltam tanulni belőle.
Azóta újra tanulok motorozni mert nagyon erős lett, párszor majdnem csattantam mert rosszul mértem fel a sebességet a féktávot és hogy 2 személlyel megyek . Azóta hidegfejjel vezetek.
Azt elfelejtettem leírni előzőleg, hogy ha alapjáraton gázt adunk akkor nem esik vissza egyből a fordulat. ez a lyukas membrán jele?!
Még egyszer köszi!
Tomi
Bármelyik MOL kúton kapni.
A hibás hengerre menő karbi membránját nézzétek meg először, nincs-e kilyukadva!
A kabri krómozott kupakját kell levenni, négy csillagcsavar tartja. Alatta van a membrán, a gázdugattyú és a tű. A membránt fény felé fordítva lyukakat, repedéseket kell keresni.
Ha ez a vizsgálat megvolt és nem ez a hibája, utána tudunk tovább nyomozni.
Lenne egy problémám, a faterom motorja kihagy, 1994-es 535.
Az egyik henger egyfolytában kihagy! Gázra nem hagy ki csak ha folyamatosan tartva van a sebesség olyan 50-60km/hnál, és ha vissza van engedve a gáz lassításnál akkor is kihagy!
Már a zavarszűrőt kivettük a pipából, de nem javult meg!
Lehet egész agyat kell cserélni?
Tud valaki segíteni?
Előre is köszi:Tomi
És hasonló jókat kívánok én is mindenkinek!
Akkor megnyugodtam, a fogyasztás illetően.
A fogyasztásod határozottan szimpatikus....
Én is pár hete vettem meg az 535-ös Viragomat.
Már is nagyon szeretem!
A fogyasztásod szerintem tökéletes..nekem 5-5,5 körül eszik ha ketten megyünk.(ketten kb 140 kg)
Pénteken megvettem a Miskolci 535-ös Virágót. S a hétvégén mentem is már vele 400 Km-et. Szuper jó volt. Alig várom, hogy újra motorozhassak vele.
A fogyasztása 4,6L/100 Km re jött ki. Két személlyel. Ketten olyan 150 kg-sak vagyunk.
Reális a fogyasztása. Vagy még nem ismerem a megfelelő vezetés technikát.
Az eladója egyedül járt vele. És azt mondta, hogy nála 3,2-3,5- ig evet.
Kinek, hogy fogyaszt az 535-ös virágója?
Nagyon jó érzés volt menet közben, hogy minden szembe jövő motoros intett. Úgy látom, hogy összetartó a magyar motoros társadalom. Örülök, hogy most már én is újra közétek tartozom.
1 Amit lehet beállítasz ellenőrzöl.
2 Keresel egy jó nagy és erős barátnőt. (bocs ez otromba poén)