Sziasztok!
Régen jártam erre, blackíex,-től kérdeznék, de más szakértő válaszát is szívesen fogadom. Mióta megvan a gépem (125-ös) elég sokat zabál (3,5, és nyugdíjas tempóval sem tudom 3,2 alá szorítani). Vagy aki 2,5-öket mesél, az mind hazudik?
Tudom, nem egy 100 kilós enduró, de akkor is sokallom.
És most jutott csak eszembe, hogy nyári melegben beindul szivató nélkül is, tehát lehet, hogy sokat kap. (Szivatóval -10-ben is)
Kérdésem az lenne, hogy benzinszintet próbáljak csökkenteni, vagy a súbertűt tegyem lejjebb próbaképp? Egyébként jól műxik, gyertyakép normális.
LED es szalagokat darabolva is lehet kapni elektroikai boltokban.
3 LED en ként lehet darabolni, csak akkor a végre neked kell kivezetést forrsztani.
Akkor talán nem tünik karácsonyának........
Megtaláltam a LEDes H3-ast amit ajánlottál: http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Na ez brutális az biztos , viszont az eltérő geometriából eredő probléma azért meg megmarad, nem?
Szia Zsolt!
Sajnos én nem motorozok elég rég ahhoz, hogy tanácsot merjek adni neked. A fórumot nagyjából végig rágtam, és ebből az jött le nekem, hogy az 535-nel, ha rendesen karban volt tartva, akkor kevéssé számít a kor. Tehát, ha így nézzük, akkor a fele ár akár kompenzalhatja is a több évet. Másfelől, ha megengedheted magadnak, elvileg jobb a fiatalabb. De ezt mind csak a szobajovo példányok alapos, szakértő általi vegigtanulmanyozasa után lehet megtudni.littlerock jól összefoglalta. Én keresnék valaki, a témához ill. ehhez a motorhoz értő öreg mélytengeri ráját, a hónom alá csapnám, és vele nézném meg őket :)
csak egy jótanács: állítsd be azt a funkciót, hogy küldjön emailt a válaszokról a fórum... ugyanis ezt a hsz-t: [7691] tegnap 20:38 - épp neked írtam....
kattints a hsz alsó rorában alsó sorban lévő "előzményre"
Sziasztok
Még olyan kérdésem lenne a tapasztalt motorosoktól, hogy egy Virago 535-ös használt motor esetében mire kell figyelni.
Mit és hogyan érdemes megnézni.
Előre is köszi a jó tanácsokat.
Ezen a LED-ek közt kb. 3 cm van, a LED-ek mérete gombostű-fejnyi.
Komlói barátaim a tank alján használnak ilyen szalagokat a blokk megvilágítására, afféle show-elemként. :)
A gond a következő. 26 db 3528 típusú SMD LED van rajta. Egy ilyen 3528-as LED fényárama 6 lumen. A komplett világítótest 156 Lumenes.
Csak hogy legyen viszonyítás: a leggyengébb hagyományos Tungsram körteizzó 25W-os, 300 lumen. A H4-es 55/60W autóizzó 1500 Lumen. A H3 55W 1400 Lumen.
LED es fényforrásból minimum a 100 LED-es és lehetőleg komoly LED-ekből. A 3528 hangulatvilágításokhoz vagy LED szalagokhoz használatos, tipikus láthatósági LED ha automotív felhasználásról van szó, féklámpába vagy helyzetjelzőbe ideális.
na megcsináltam a pipa herélést gyorsan...az egyikben a kis réz karika ketté van törve.De ez nem gond ugye?
Más:
Hogyan lehetne a gyárinál egy picivel hangosabbra belőni a kipufogót-dobot?Nem akarom teljesen kibelezni..csak hangosítani rajta.Megoldható?vagy csak gyári meg a totál üres kipufogó a megoldás?
kipróbáltam ködfényszóróba (kétfélébe is) a H3-as LEDes fényforrást az eredeti halogén helyett. Hát, a végeredmény finoman szólva is kiábrándító! Hogy ne mondjam, xar :) Az oka pedig az, hogy amíg a halogén izzóban az izzószál a tér egy viszonylag jól meghatározható kicsiny helyéről bocsájtja ki a fényt, amely hely többnyire a reflektor valamiféle fókuszpontjában van - ezzel érik el, hogy a fény többé-kevésbé irányított legyen - addig a LEDes fényforrásban a LEDek kb 3 cm hosszan szét vannak szórva, és azokból csak egy pár van a fókusz környékén. A végeredmény: össze-vissza mindenhová világít a lámpa, csak az útra nem nagyon :)
Viszont nappali menetfénynek így is jó, mert fényesnek fényes...
Csak hát nálam nem elsősorban ez a cél, úgyhogy próbálkozom tovább!
Nekem a 250 es eszik hosszú uton 80km sebbeségnél 75 kg-os (gaz)emberrel olyan 2.4-2.5 l, és nem hazudok :).
A tied az qrva sok..............
végyé