Igen. Ha ebben 20ekm van, akkor nagyon mostoha gazdája lehetett, aki télen-nyáron az udvaron tárolta: egy nyugatról behozott megkímélt motor nem ilyen. Ezt Hans bácsi megunta, odaadta a kisunokának, az meg ütötte-vágta. Ez a végeredmény. Csak olyannak ajánlott, aki hajlandó ráfordítani még 2-300 ezret. A kipufogórendszer alapból cserés. Hogy néz ki már, nem?
Ja, tényleg vicces, 20000, peeeersze ... (mondjuk így, hogy mondtad, mire kell figyelni, könnyen vagyok okos :) de azért enélkül is elég leharcoltnak nézett ki szegény motor...)
Az általad kinézett motort drágállom, mert 700 eFt körül mennek az utolsó szériások szép állapotban, középkorú tulajoktól (nem tacskó kölyök cibálta a gázt felelőtlen módon). Van persze egy-két őrült 900-1.1 milla magasságában, de annak a nyakán is marad.
A futott kilométer reális lehet, mert az általam linkelt piros Virago-val ellentétben megkímélt, utóbbi 50 ezer felett jár szerintem.
Köszi
Nagyon sokat segítesz a tanácsokkal.
A fotók alapján nincs ilyen elszíneződés. De ma este már okosabb leszek. Nem sokára megyek megnézni.
És ha jónak találom akkor el is hozom.
Az enyhe elszíneződés nem baj, de pl. ha 20 ekm-es futásteljesítmény van a hirdetésben, a könyök pedig ki van mattulva, bebarnulva, kis rozsdával, az árulkodó jele annak, hogy az órát jócskán visszatekerték.
Köszi.
Végre egy nagyképűséget nélkülöző válasz.
Még egyszer köszi a választ.
Egy a baj, hogy én a Rallye-ről váltok most motorozásra, és még hallomásból sem ismerek olyat aki motorozik.
Hát legfeljebb megnézem én, s kipróbálom, és csak reménykedni tudok, hogy nem választok bele.
ez a keverékszabályozó minden esetben a levegőt szabályozza, vagy csak az általam ismert esetékben?
Utánanézek a manualban van-e ilye. Lennie kell, de lehet, hogy egy jó mélyre süllyesztett csavar egy kis furatban.
Na látod, máris segítettél, mert ez a legegyszerűbb, és mégse jutott eszembe. A gond az, hogy nem találok ilyet a porlasztón, csak egy alapjárat állítócsavar van, ami viszont egy fojtószelepütköztető csak.
Lehet valami abban amit mondasz, mert így gondolom, motorféküzemben is jobban szíjja befele a naftát. (sok a városi üzemmód)
Hogy őszinte legyek, a 250-es porlasztójáról annyit tudok, hogy egy darab van belőle... :)
Ha a tűvel lenne gond, a gyertyakép nem lenne normális a megfelelő hőértékű gyertyát használva. Az alapjárati keverékszabályozó lehet esetleg túlságosan dúsra állítva, ami a könnyű hidegindítást is megmagyarázza.
Hogy egyébként mik a beállítási paraméterek, nem tudom.
A futott kilométer reális lehet, mert az általam linkelt piros Virago-val ellentétben megkímélt, utóbbi 50 ezer felett jár szerintem.
Ezeket találtam nagy hirtelen, olcsóbbak:
http://kepesmotor.hu/yamaha-ch...
http://kepesmotor.h
u/yamaha-ch...
http://kepesmotor.hu/yamaha-ch...
Menyi lehet a reális értéke?
Egyébként erről a jelenségről beszéltem, 20 ezerrel hirdetve, de nézd meg a kipufogót:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_vi
rago-4737750
Nagyon sokat segítesz a tanácsokkal.
A fotók alapján nincs ilyen elszíneződés. De ma este már okosabb leszek. Nem sokára megyek megnézni.
És ha jónak találom akkor el is hozom.
830-ig hajlandó lemenni.
Mi a véleményed róla?
Ja és az első henger kipufogó könyökéről?
Ez mit jelenthet?
Sokat segítettél.
Remélem minden rendben lesz a mocinál.
Egyébként így néz ki.
Végre egy nagyképűséget nélkülöző válasz.
Még egyszer köszi a választ.
Egy a baj, hogy én a Rallye-ről váltok most motorozásra, és még hallomásból sem ismerek olyat aki motorozik.
Hát legfeljebb megnézem én, s kipróbálom, és csak reménykedni tudok, hogy nem választok bele.
Mivel annyi hozzászólás van itt, hogy nem találom.
Utánanézek a manualban van-e ilye. Lennie kell, de lehet, hogy egy jó mélyre süllyesztett csavar egy kis furatban.
Lehet valami abban amit mondasz, mert így gondolom, motorféküzemben is jobban szíjja befele a naftát. (sok a városi üzemmód)
Szerintem google fordítóval fordították thaiföldiről angolra :)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
650 lumenes, bilux izzós.
Ha a tűvel lenne gond, a gyertyakép nem lenne normális a megfelelő hőértékű gyertyát használva. Az alapjárati keverékszabályozó lehet esetleg túlságosan dúsra állítva, ami a könnyű hidegindítást is megmagyarázza.
Hogy egyébként mik a beállítási paraméterek, nem tudom.