Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes darab lett :)

http://www.onroad.hu/hir/yamaha-virago-streetfighter.html
Szép :)


Reméljük tényleg csak az aktuális gyertya votl "beköpve" és nem alakulk ki magától, azert pár száz után nézz majd rá a gyertyákra szerintem hogy jol neznek -e ki.
Köszi.
Mindkét módszeren elgondolkozok. Bár a felborítós, s javítós dolog a szimpatikusabb.
Hali! Csütörtökön írtam, hogy az új mocim hidegen nagyon nehezen indul, de amint bemelegszik tökéletes az alapjárata, az udvarba motorozva minden rendbe, de ha kihűl, megint köszörültetni kell. Hozzá tartozik szerdán hoztam el karbiszinkronról és tisztításról. Csütörtökön Kpm műszaki, meg vám, pénteken végre rendszám és első motorozás, + hatalmas csalódás, a gép teljesen erőtlen, semmi nyomatéka. Pörgetni kell, hogy mennyen, de úgysem akar. Mentem vele 107 km és tankoltam bele 11,9L-t. Durva, mi? Eléggé kétségbe estem. Ma végre megjöttek a zavarszűrő nélküli pipák az iridium gyertyák már egy hete megvoltak, de nem mertem kicserélni a pipa nélkül. A hátsó hengerből vettem ki először a gyertyát, csupa trutyi volt, az első hengeré pedig szépen kiéget, tökéletes állapotú. Ekkor már felcsillant a remény, EGY HENGERREL MOTOROZTAM! Gyertya és pipacsere után egy teljesen új gépem lett. Megy mint a tatár, iszonyú a nyomatéka. Végre igazi xv1000
Szia! Köszönöm szépen! Én első látásra beleszerettem! 83 évjárat, lassan a harmadik X et tapossa!
Nem hiszem hogy én azt megélem :)
Igazad van, mert a jövőben a kínaiak velünk fognak gyártatni, az alacsonyabb bérek miatt
Ez a Jelen :)
Nekem azért meglepő mert a VARTÁRÓL nem gondoltam hogy kiszervezi a gyártást kínába. De úgylátszik ez a jövő.
Nem ismerem a VARTA gyártási rendszerét. Azért ne ijedj meg, mert nagy és komoly cégek gyártatnak saját nevükön forgalmazott termékeket kínában, de indiában és még pakisztánban is. Pl adidas, phillips stb. Ne feledjük hogy korea is igy kezdte, és ma már nem daewot gyártanak hanem chevroletet.
Ez miert lenne meglepő ? :)
jaj neeee Pont azért akartam vartát mert, "német" gyártmány!
Hát vannak meglepő dolgok. Nekem a napokban került a kezembe egy VARTA akksi, az alján a felirat MADE IN CHINA !
Én nem szarozok, Unibat meg Motobatt amit épp kapok.

Annyival olcsóbb hogy ha kell 2 évente veszek egyet és még mindi jobban járok mintha 3x annyiért vettem volna egy vartát vagy Yuasa -t ami csak dupla annyi ideig húzza.
Habot nyomsz bele, ami beszárad. Igen, szerintem lecsó.
A tubeless gumiból lehet, hogy ki tudja az ember szedni, ha akarja, de belsőből nem.
Üdv
Bizos az hogy eldobandó a belső a defektjavító után?
Neten bóklászva azt olvastam hogy utánna javitható.
Vagy az "ives javitásra" gondolhatott a szerző? :)
Ha lötyög, az nem jó! Egy laza saru is okozhat ilyet!
Cseréld ki, ne méregess.
Nem reflektorral indítottuk simán mindenféle világítás nélkül.
úgy értettem,hogy indítás nélkül felkapcsolom a reffit.Azt hiszem robág tanácsolta hogy így is nézzem meg.
Amúgy Motobatt aksiról van szó.és az első ilyen hibája után amikor kivettem hogy feltöltöm az aksit,a berepedt saru le is törött.most bele van hajtva egy csavar...így lehetett megoldani.Tuti h ez sem jó dolog...főleg h kicsit lötyög is.De már előtte csinálta ezt a hidegben nem indulást.
Láttam már ilyet, pont egy Poweroad akksi kapcsán. Éjféltől másnap délig töltőn volt, motorba be lett téve, nem tekert. Két óra állás után elindította a motort.
Egyébként refivel indítózva nem csoda, hogy megzuhan a feszültség, ez a mérés annyira nem releváns. Indítózás nélkül, tompított fényszóróval érdemes megmérni az akksi terhelés alatti viselkedését. Ha fullra töltött állapotban egy perc alatt többet esik a feszültsége, mint 0.5V, akkor jó eséllyel el vannak öregedve a cellák.
Nemrég volt szó erről. Akinek küllős a kereke, az helyben megfoltozhatja, ha visz javító szettet és pumpát. Na igen, a középsztender hiánya egy érdekes probléma. Ha kevés anyag van a tankban, eldöntheted valami lejtős, puha tereptárgynak, pl. árokpart vagy partoldal. Ha ilyesmivel nem akarsz problémázni, akkor defektjavító spray lehet a megoldás, az kis helyen elfér. Igaz, a belső utána kuka, de legalább eljutsz vele haza. Az abroncsot leszedni utána csak profi gumis fogja tudni, arra készülj fel, otthon nem tudod kicserélni a belsőt.
Megmértük multiméterrel...Töltés jó.Viszont reffivel elég gyorsan zuhan...indításkor leugrik 9 voltra...Szal tényleg szarnak tűnik.De hogy lehet az hogy amikor már majdnem totál lemerült pár óra pihenés után a napon,pöcre indult?
Köszi blackieix ! Járok hozzájuk én is de most nekem sem aktuális mert februárban 1éves akksival vettem a motort és még elég jól bírja.
Sziasztok
Most, hogy már egy hete meg van a mocim, csak most gondolkoztam el azon, hogy mit is fogok tenni, ha ne adja isten defektet kapok valahol.
Ugyan is csak oldal támasz van. Tehát még a kereket sem tudom kivenni. Nem hogy a defektet megjavítani.
Ti miként oldjátok meg ezt a problémát?
Szia
Nagyon szép ez a gép.
Mikori évjárat?
Hát igen.
Jó tudni, hogy nincs egyedül az ember az utakon. Ha netán baj van, akkor lehet számítani a többi motoros segítségére. Remélem ez hosszú távon így is marad.
S én is tenni fogok érte, hogy így is maradjon. Ha látok valakit motorral az út szélén, akkor tuti, hogy meg is állok, és segítek is neki.