Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első henger felett van mind a kettő. Ha a tankot, leveszed jobban hozzáférsz. Nézd át a sarus csatlakozásokat nem lazák-e. Nincs esetleg a gyújtókábel megrepedezve, kidörgölve stb
Kicsit bővebben a mociról!
Én mennék, ha nem extrém messze lenne.
Zsír! Legalább a karbiszinkronra nem lesz bajod... :D
Lehet irigykedni!

Vasárnap vettem egy nagy virgácsot... kis méret, és szépéséghibábal, de nagyon jó áron :)
Azt tom hogy a gyertyakábelek a trafóból mennek.Csak azért kérdeztem,hogy mennyire kell szétszednem.ülés alatt vagy a tank alatt...vagy csak a dekli alatt van esetleg.
Szia!
Ha a gyertyakábelt követed, megtalálod a trafót. A primer oldal a trafónak az a fele, ahova a vékonyabb vezetékek csatlakoznak.
Ha megtaláltad, száraz ruhával törölgesd le ha van szilikon sprayod vékonyan fújd be. A szilikon távol tartja a páralecsapódást és a nedvességet.
Szedd ki a zavarszűrőt a gyertyapipából! És jó lesz!
Üdv. Köszönöm a tanácsot, közben egy hozzáértö megmutatta holvan a benzincsap. Íme egy szerelö neve , címe. Én még nem voltam nála .ismerös ajánlotta állítólag éti a dolgát. HEGEDŰS ATTILA XVIII-ker Podhorszki u 97 a. Nagy kék kapu a bejárat.Telefon 06-30-9-428-379. Email-motorszerviz 01 @ gmail.com
oké köszönöm!Átnézem...de hülye vagyok hozzá ...szal hol találom a trafót? És a primer oldal?
meg egy kerdes, nem szoktatok csinalni virago talalkozot, vagy turakat pl ?
sziasztok tud valaki pesten egy szerelot aki tenyleg ert a viragohoz ? talalkoztam mar yamaha szerelovel aki nem tudta hogy hol a gyujtas elektronika doboza, hat nala meg en is tobbet tudok :) a karburatort kene muszerrel beallitani, meg en soknak tartom a 6 literesfogyasztast, meg ha ket szemellyel, akkor is. Ja es csak 400as a viragom. azonkivul, a multkor esoben nem indult, es szikrat se talaltunk. apropo a gyertyapipabol vegyem ki azt akis bizbazt, ami ugy nez ki mint egy kis porcelan biztositek ?
az en 400asomon a benzincsap a kipufogo dob felett van, egy bizbaz csapocska, nezd meg a dob baloldala felett, marmint a dob ami a kaszni alatt van
Szia !
Tipp: Próbáld a trafó környékét megnézni, nincs -e lazulás, gyertyakábel rendesen be van-e tekerve, gyertyapipán nincs -e hajszálrepedés, esetleg gyertyakábel nincs-e kidörzsölve valahol. Trafó, és gyertyakábel védőgumik helyükön vannak ? Rosz szigetelés esetén különösen nedves környezetben előfordul hogy a nagyfesz valahol a test felé áthúz, és nem a gyertyán képződik a szikra.
Primer oldali csatlakozásokat is érdemes ellenőrizni.
Üdv!
Moci kint éjszakázott(csak egy tető alatt), esős,szeles idő...és már megint nem indul!

Tehát: új gyertyák, hézag 6,5, pipa kiherélve, karbik kipucolva, szívatót is leellenőriztük (mert hogy ha meleg a motor és ráhúzzuk a szívatót akkor le kell állnia.Ez így is történt,szal tuti h jó a szívató is)

Valakinek valami ötlete?

Lehet hogy mégis az aksi gyenge? de akkor múltkor hogy lehet hogy a sok nyektetés után 3-4 óra múlva pöcre elindult(miután a napon volt addig a motor)
Sziasztok!
Ha valakit érdekel, találtam, nem kis munkával feliratot a sárkányra. 15$ szállítással együtt a pár, itthon 7000ft/db itt találod meg: http://www.ebay.com.au/itm/Emb...
Továbbá találtam oldaldeknit XV 750, 1000, 1100 hoz, elfogadható áron ráadásul krómozva (nem kell festeni), és még a feliratot is adják hozzá. A mindkét oldali dekni csak 55,90$+ szállítás. Itt találod meg: http://speedsupplies.com/acces...
Az enyém kék, de sajnos nem én voltam, pedig jó lett volna összefutni.
Járt ma valaki Siklóson egy kék XV-vel?
Üdv.Mócsing. Elnézést hogy eddig nem reagáltam. Gondoltam megvárom a végeredményt. Nem ütögettem az elektromos csapot,hanem elforgattam a csapból kilógó kis kart jobra balra 2-szer és elkezdett orba szájba fojni a benzin.Elfojt kb egyliter Aztán sikerült megállítani a benzin fojást. Sivárog picit , de van alatta egy lábas abba. Hétfön irány a szerelö. Valószínü szétrohadt a tömítés benne.
Azért az utolsóról nem hiszem el a 15 ezer kilométert... :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_virago_xv_535-4712043
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_virago_xv535-4749483
htt
p://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virago-4709374
ezek
is olyan ,jó formájú vasak
Köszi, majd próbálkozok, eredményről értesítelek.
Ez ugyanolyan, mint a nagyobbakon. Ha kijjebb tekered az állítócsavart, abból a kis csatornából több benzin jut be a venturiba.
Ezt a tréfát velem is eljátszotta a benzincsap . Valószínű kosz miatt megszorult ." Javítás" :tartalékra kapcsolva többször megütögettem az elektromos csapot ,egy csavarhúzó nyelével . kapcsolgatás ,ütögetés és utána működött rendesen . Egy próbát megér .
a kép alapján ez mennyiségi szabályzásúnak tűnik, azaz a keverék arányát egy fúvóka már meghatározta, a csatornán bejutó levegő-benzin keverék mennyiségét tudod az állítócsavarral állítani...