Nem rád gondoltam amikor negatívan ítéltem meg az itt hozzá szólókat.
És nem is volt igazam. Csak még nem tudtam igazán kezelni ezt az oldalt, és így félre értettem a válaszokat.
De azóta rájöttem az oldal működésére. S így most már teljesen pozitív a véleményem az itt fórumozókról.
én is gondoltam az aksira...elég gagyinak tűnik.Viszont azért hittem hogy más,mert múltkor sokat nyektettem.amikor nem indult reggel..a végén már alig bírt moccanni.aztán töltés nélkül rá,pár órára,meg pöcre indított.igaz,akkor már jó ideje sütötte a nap.
Szia !
Az akksi megfelelő állapotáról meggyőződhetsz ha a motor beindítása nélkűl felkapcsolod a reflektort és egy multiméterrel rámérsz az akksi kapcsaira. ha 2-3 perc használat után nem törik le a feszültség 12v alá az akksi jó. Ellenőrizd a töltést is. Beindított motorral kicsit alapjárati fordulat felett, 13,5-14,5v feszt. kell tudni mérni az akksi kapcsain.
Na hát amit tudtam megnéztem...De nem találtam semmi furát vagy lazát.Közben az aksi töltőn volt.Persze mikor feltöltött,már megint könnyedén indult.
Valamelyik nap átviszem megint a szerelő haverhoz.Hátha ő megtalálja a hiba okát.Meg amúgy is mondta hogy csinálunk egy kompresszió mérést+szelephézag állítást.
Köszönöm a segítséged!
Köszi, így lesz! Annyi gond van, hogy le kell venni a benzinpumpát, is, mert csak így férek hozzá, de időm, van, majd több napra osztom a próbákat. (ha eddig kibírta)
Indulásként már 4 felet becsavartam, eddig nincs gondja.
Amondó vagyok, hogy fél fordulatonként haladj befelé. Fél fordulat beteker, próbakör. Ha nem durrog gázelvételnél/motorféknél, nem erőtlenedik el, mehetsz még egy felet beljebb. Újabb próbakör... stb. Addig, amíg el nem éred azt a legszegényebb keveréket, aminek még nincs kellemetlen mellékhatása. Ha már durrog, akkor negyed fordulatonként haladj visszafelé.
Megvan a keverékszabályozó, egy gumidugóval van lezárva. (Jó koszos volt, azért nem találtam)
Az lenne a kérdésem, hogy ezt ugyanúgy kell, mint az mz-t, hogy keresgéljem a legmagasabb, legegyenletesebb alapjáratot, vagy csavarhatom befelé, amennyit gondolok. (Ha leállna, akkor korrigálok az alapjárat állító ütközőcsavarral.
Esetleg az a veszély áll fenn, hogy ha nagyon becsavarom, akkor nem fogja venni hirtelen a fordulatot alapjáratról?
(Emlékeztetőül: XV 125, cél:fogyasztáscsökkentés)
Így van, állványos makett kb - 6-7 cm a kis doboz külső mérete. A Váci úti Regio-ban van még pár darab 475 huf... ennyit megért :) ha 535-ös is lett volna, elhozom az összeset :)
Én nemrég vettem új gyertyapipákat NGK LBF 9xx Ft ba kerültek, alapvetően nem zavarszűrősek és nagyon jót tett a mocinak sokkal jobban harap.
Karbit szinkronizálni tudod max, de ha a karbi miatt fogyaszt sokat és darabokba szedeted egy szerelővel az sokba fog kerülni, probalj meg inkabb nekiállnite, első körben használj el egy adag STP karbi tisztítót van itt olyan akinek nagyon sokat segített.
Próbáltam igen, de nem éreztem különbséget. Ha úgy érzed és nem drága, egy próbát megér, hátha neked beválik.
Komoly eredményeket csak egy twinspark hengerfejjel lehetne elérni (két gyertya / henger) de olyan sajnos nem létezik, és még senki nem kisérletezett az otthoni legyártással.
koszi a valaszokat, juteszembe nincs egggeszen veletlenul egy elado hattamlaja valakink emberi aron? Vagy esetleg valaki aki le tudna hajkitani egyet csobol ?
És nem is volt igazam. Csak még nem tudtam igazán kezelni ezt az oldalt, és így félre értettem a válaszokat.
De azóta rájöttem az oldal működésére. S így most már teljesen pozitív a véleményem az itt fórumozókról.