Köszi!Még a pipákat sem volt időm herélni.Lehet hogy az is segítene?Na mind1 azért tuti h ráfér egy szelepbeállítás is+karbi pucolás..és ha már nagy szerelést kap,még valami amit meg kellene nézni,vagy beállítani?
Vedd lejjebb a gyertyák szikraközét. Gyárilag 0.9-1 mm majdnem, nekem a kézikönyvvel előírttal ellentétben 0.6 körüli jött be a legjobban. Jobban húz és könnyen indul hidegen/párásan is (természetesen szívatóval).
Volt ilyen gondom nekem is, ez sokat segített.
Vegyél LED szalagot és ragaszd fel. Két vezeték jön belőle, azt meg nem lehet elhibázni. A gyári ragasztó helyett/mellett (öntapadós a háta) használj valami erősebbet.
Vaterán van annyiféle, hogy győzöl majd válogatni.
Azért van, mert a forgalmiba bejegyzett adatokat írják be a hirdetésbe. A hétköznapi motortulajdonosnak lövése nincs, mikori a motorja, belenéz a forgalmiba és ha 2004-et lát, akkor elfogadja. Pontos és hiteles adatot motorszám alapján tudok mondani. A forgalmiba bejegyzett dátum két dolog miatt sántít:
1. a magyar eredetvizsga adatbázis 2 Ft-ot nem ér, hozzá nem értők csinálták és így lehet az, hogy egy ritka Honda CBX1000 (6 hengeres kuriózum) CB 900 F papírokkal szaladgál, vagy egy VT 500 C-ből VF 500 F2 lesz a nyilvántartásban.
2. egyre több a szürkeimportból származó, külföldi motor, amik igen minimális vagy nulla papírral jönnek be kis hazánkba, így ezeket vagy bemondásra/becsléssel, vagy pedig a hazai forgalomba helyezés évére papírozzák szintén nem túl hozzáértő emberek.
A külalakból meg lehet ítélni, milyen gazdája volt. Az évjárat szerintem 1991 utániaknál mindegy, a döntő szempont a futott kilométer lehet illetve a megkíméltség jelei: minél "gyáribb" állapot, tiszta motorblokk, elszíneződéstől mentes kipufogó könyökök, gumialkatrészek épsége (ne legyen repedezett és elrehült pl. a szívócsonk), rozsdamentesség, ilyenek. Ha egy motornak volt gazdája és törődtek vele, az meglátszik. Az ilyen tulaj nem tesz kispolszki dugattyút a gyári Yamaha dugó helyére motorgenerálnál, hogy olcsó legyen a történet.
Próbakör alkalmával a motor zajai ne legyenek eltúlzottak, kis halk kopogás alapjáraton előfordul (XV sajátosság), halk szelepzaj szintén lehetséges. A vinnyogás természetes, a vezérmű hangja. Húzzon jól, a kupplung ne csússzon, a fék fogjon rendesen, stb...
Szia . bal oldal pofon egyszerű gyári konzolt megfúrod a két csavarnak ,külső oldalára hegesztesz 1-1 anyát lefest , felcsavar ,jobb oldal már balhéssab oda bekell tenned egy 30/5 mm lapos vasat legjobb a rozsdamentes azt tudod polirozni ott nem kell hegeszteni 2x2 csavar és kész pntosan mérj (fontos)!
Szia!
Tetszik a trepni projekted, egy ideje hasonlón töröm a fejem én is. Egy szöveges leírást ha dobnál róla, megköszönném. (Felszerelés, átalakítás, fékpedál, ilyesmikre gondolok)
Üdv
Az attól függ milyen szinű LED et akarsz.
Ha fehéret akkor 3 at lehet sorbakötni + egy ellenálás elébe, és ugy párhuzamositani a többivel.
Igy 3x3 vagy 3x4 LED ed lesz.
A fotó az egy dolog. Ami jó állapotúnak van hirdetve az lehet gányolt is... ha kb 20-30 oldalt visszaolvasol, megérted miről írok. Egy régebbi példánynál lassan előjönnek a gumialkatrészek problémái, és itt súlyos 10-20 ezer forintos tételekről beszélünk, amit nemritkán kettővel is meg lehet szorozni... karburátor szívócsonk, illetve karbi membrán...
A fiatalabb motornak szinte biztos, hogy kétdugattyús első féke van, ami ha nem is sokat, de számít...
A karbantartás elhanyagolása a gép halála, legyen ez első villa, motorolaj, vagy bármi, de általánosságokba nem akarok belemenni...
Bár nekem csak egy 400-asom van, de a piaci árért eszembe nem jutna odaadni senkinek, amíg meg nem szorulok anyagilag. Úgy gondolom, hogy olyan motorom van amin megnyomom a kicsi piros gombot, és indulni fog... hiába van benne 53000 km, fele ennyivel is nagyot lehet bukni anyagilag.
Egy lengyel motoros kézzel lábbal mutogatta el, hogy az övében 126000 km van, és semmi baja... pedig nem volt kis darab az asszony mögötte...
A vásárlás előtt független szerelővel nézesd meg! erre ne sajnáld a pénzt, mert könnyen megbosszulja magát a dolog... egy kompressziómérés elhagyása és a blokk megbontása nincsenek egy lapon, ha az árat említjük...
dönts jól!
habár :)
"A vezetés szervezés elmélet nevű tudomány szerint nincs jó vagy rossz döntés" mivel a döntés csak egy választást jelent... a döntés következményei lehetnek jók, vagy rosszak...
Üdv kedves mindenki!
Csak ha másnak is lesz vagy van ilyen gondja:
Ma reggel megint nem indult a motorom.Megfigyeltem hogy csak a barátnőméknél történik ez.Náluk ugyanis csak egy tető alatt van éjszaka,nem garázsban.És már 3. alkalom volt,hogy nem indult egy hideg éjszaka után kora reggeli órákban(8 körül)
Gyertyák újak.Aksival sem lehet gond,mert sokat nyekergettem reggel és végén már nagyon gyengén "muzsikált",viszont kb 13órakor értünk haza, akkor+ pöccre indult.(aksitöltés nélkül)
Szóval éjjel fázik reggel még nem "olvadt fel" és biztos haragszik rám hogy kint kellett éjszakáznia a hidegben,ezért aztán megmakacsolja magát!
Holnap estefelé veszi kezelésbe a szerelő haverom.Kap egy kis karbipucolást+ szelep beállítást.Azt mondta ez megoldja a gondot...
Hát majd leírom hogy hogyan alakult!
Blackiex!Mennyit,hova utaljak és hogyan lesz a gyertyarendelés?Esetleg valami amit meg kéne nézetnem még a mocimon a haverral?
Igen, én is így érzem, mind állapotban, mind árban korrektnek tartom. Már jól összebarátkoztunk, én is ápolgatom, szépítgetem, vigyázok rá. Ha esetleg tudnál írni róla, hogy miket alakítottál rajta, mi a története, mire figyeljek, mit szeret, mit nem, az aaklan címre a gmailen, akkor megköszönném! Minden érdekel!
Azt már tudom, hogy bukócsövet te tettél rá :)
Sziasztok! Készül a lábtartó az öreg vasra Keway-é voltam náluk Szentendrén szabályzót is vettem tartalékba az egész nem volt egy tizes! Kérdezném a VillanyÁSZOKAT hogy tudnék a peremébe 10-10 ledet tenni ? megfúrom beleragasztom addig oké a kötéssel a gond várom az ötleteket csak egyszerüt mert a villany messze áll tőlem! Köszi előre is
Sziasztok! Furcsa, hogy elég sok 2003-2004 Viragit árulnak. Pl. 2003/3. havi ami köztudott a forgalomba helyezésem, így lehet 2002 vagy régebbi is.
Zsolt!
Neked kell eldöntened melyiket akarod, menyit akarsz rá költeni és meddig akarod megtartani. Ez a nagy kérdés. A fiatalabb mindig jobb, ha volt gazdája!
Motor ügyekben, így ebben az évjárat témában is blackiex a professzor! Ha pénzügyi lehetőségeid megengedik ahelyedben én a fiatalabb, jóval kevesebb km-ert futott motort választanám. üdv deschke
Szia Deschke
Furcsállom.
Mivel a hirdetésekben elég sok, 2004, és 2003, 2005-os motor van fent.
Akkor ez most, hogy lehet?
Egyébként szerinted melyiket éri meg jobban.
A fiatalabb, de jóval drágább, vagy az idősebb, de jóval olcsóbbat?
Szia Attila
Valószínűleg az 535-öst veszem meg. Mivel motor boltos ismerősök ezt ajánlották.
Már csak két jelöltem van.
1. 2004-es évjáratú 20 000 Km- el.
2. 1991-es évjárat 55 000 Km-el. Természetesen fele annyiért.
Szerinted melyiket éri meg, megvenni.
A fiatalabbat jóval drágábban, vagy az idősebbet jóval olcsóbban.
A fotók alapján mindkettő nagyon jól néz ki.
Szia Attila! Persze,hogy olvasom a fórumot! Minden nap átnézem, hogy miről konzultálnak a fiúk. Ha nem kimondottan viragora vonatkozö , hanem úgy általános motoros problémám van még mindig innen kérek tanácsot. Remélem nincs gondod a motorral,és nem bántad meg, hogy megvetted. Én úgy gondolom ,hogy egy korrekt motort vettél,korrekt áron. deschke@gmail.com. üdv
nagy dolog az internet, szerintem iwiw-en fent van, legalábbis ott van egy Horváth Dezső Szigetszentmártonról... és a Vulcan riders club tagja... az itteni adatlapja szerint VN 750-est hajt...
Szia Deschke,
ha látod ezt az üzenetet, vizuáld meg légyszi az előző hozzászólásomat! Ez az üzenet válasz egy régi hozzászólásodra, hátha küld emailt a rendszer :)
Beírtam a Viragom motrojának sorozatszámát a gugliba, és láss csodát! kidobta, hogy itt a fórumon már megjelent vele kapcsolatban hozzászólás! Tavaly ilyentájt még deschke kolléga volt a boldog tulajdonosa, az ő motorja van most nálam
Kicsi a világ!
deschke, ha még olvasod a fórumot, írsz nekem róla egy pár szót, hogy mit érdemes tudni vele kapcsolatban? Adnék privát emil címet, de azt hogy tegyem itt a fórumon? Írjam ki?
Volt ilyen gondom nekem is, ez sokat segített.
Vaterán van annyiféle, hogy győzöl majd válogatni.
1. a magyar eredetvizsga adatbázis 2 Ft-ot nem ér, hozzá nem értők csinálták és így lehet az, hogy egy ritka Honda CBX1000 (6 hengeres kuriózum) CB 900 F papírokkal szaladgál, vagy egy VT 500 C-ből VF 500 F2 lesz a nyilvántartásban.
2. egyre több a szürkeimportból származó, külföldi motor, amik igen minimális vagy nulla papírral jönnek be kis hazánkba, így ezeket vagy bemondásra/becsléssel, vagy pedig a hazai forgalomba helyezés évére papírozzák szintén nem túl hozzáértő emberek.
A külalakból meg lehet ítélni, milyen gazdája volt. Az évjárat szerintem 1991 utániaknál mindegy, a döntő szempont a futott kilométer lehet illetve a megkíméltség jelei: minél "gyáribb" állapot, tiszta motorblokk, elszíneződéstől mentes kipufogó könyökök, gumialkatrészek épsége (ne legyen repedezett és elrehült pl. a szívócsonk), rozsdamentesség, ilyenek. Ha egy motornak volt gazdája és törődtek vele, az meglátszik. Az ilyen tulaj nem tesz kispolszki dugattyút a gyári Yamaha dugó helyére motorgenerálnál, hogy olcsó legyen a történet.
Próbakör alkalmával a motor zajai ne legyenek eltúlzottak, kis halk kopogás alapjáraton előfordul (XV sajátosság), halk szelepzaj szintén lehetséges. A vinnyogás természetes, a vezérmű hangja. Húzzon jól, a kupplung ne csússzon, a fék fogjon rendesen, stb...
Tetszik a trepni projekted, egy ideje hasonlón töröm a fejem én is. Egy szöveges leírást ha dobnál róla, megköszönném. (Felszerelés, átalakítás, fékpedál, ilyesmikre gondolok)
Az attól függ milyen szinű LED et akarsz.
Ha fehéret akkor 3 at lehet sorbakötni + egy ellenálás elébe, és ugy párhuzamositani a többivel.
Igy 3x3 vagy 3x4 LED ed lesz.
végyé
A fotó az egy dolog. Ami jó állapotúnak van hirdetve az lehet gányolt is... ha kb 20-30 oldalt visszaolvasol, megérted miről írok. Egy régebbi példánynál lassan előjönnek a gumialkatrészek problémái, és itt súlyos 10-20 ezer forintos tételekről beszélünk, amit nemritkán kettővel is meg lehet szorozni... karburátor szívócsonk, illetve karbi membrán...
A fiatalabb motornak szinte biztos, hogy kétdugattyús első féke van, ami ha nem is sokat, de számít...
A karbantartás elhanyagolása a gép halála, legyen ez első villa, motorolaj, vagy bármi, de általánosságokba nem akarok belemenni...
Bár nekem csak egy 400-asom van, de a piaci árért eszembe nem jutna odaadni senkinek, amíg meg nem szorulok anyagilag. Úgy gondolom, hogy olyan motorom van amin megnyomom a kicsi piros gombot, és indulni fog... hiába van benne 53000 km, fele ennyivel is nagyot lehet bukni anyagilag.
Egy lengyel motoros kézzel lábbal mutogatta el, hogy az övében 126000 km van, és semmi baja... pedig nem volt kis darab az asszony mögötte...
A vásárlás előtt független szerelővel nézesd meg! erre ne sajnáld a pénzt, mert könnyen megbosszulja magát a dolog... egy kompressziómérés elhagyása és a blokk megbontása nincsenek egy lapon, ha az árat említjük...
dönts jól!
habár :)
"A vezetés szervezés elmélet nevű tudomány szerint nincs jó vagy rossz döntés" mivel a döntés csak egy választást jelent... a döntés következményei lehetnek jók, vagy rosszak...
Csak ha másnak is lesz vagy van ilyen gondja:
Ma reggel megint nem indult a motorom.Megfigyeltem hogy csak a barátnőméknél történik ez.Náluk ugyanis csak egy tető alatt van éjszaka,nem garázsban.És már 3. alkalom volt,hogy nem indult egy hideg éjszaka után kora reggeli órákban(8 körül)
Gyertyák újak.Aksival sem lehet gond,mert sokat nyekergettem reggel és végén már nagyon gyengén "muzsikált",viszont kb 13órakor értünk haza, akkor+ pöccre indult.(aksitöltés nélkül)
Szóval éjjel fázik reggel még nem "olvadt fel" és biztos haragszik rám hogy kint kellett éjszakáznia a hidegben,ezért aztán megmakacsolja magát!
Holnap estefelé veszi kezelésbe a szerelő haverom.Kap egy kis karbipucolást+ szelep beállítást.Azt mondta ez megoldja a gondot...
Hát majd leírom hogy hogyan alakult!
Blackiex!Mennyit,hova utaljak és hogyan lesz a gyertyarendelés?Esetleg valami amit meg kéne nézetnem még a mocimon a haverral?
Igen, én is így érzem, mind állapotban, mind árban korrektnek tartom. Már jól összebarátkoztunk, én is ápolgatom, szépítgetem, vigyázok rá. Ha esetleg tudnál írni róla, hogy miket alakítottál rajta, mi a története, mire figyeljek, mit szeret, mit nem, az aaklan címre a gmailen, akkor megköszönném! Minden érdekel!
Azt már tudom, hogy bukócsövet te tettél rá :)
Köszi,
Attila
Zsolt!
Neked kell eldöntened melyiket akarod, menyit akarsz rá költeni és meddig akarod megtartani. Ez a nagy kérdés. A fiatalabb mindig jobb, ha volt gazdája!
Furcsállom.
Mivel a hirdetésekben elég sok, 2004, és 2003, 2005-os motor van fent.
Akkor ez most, hogy lehet?
Egyébként szerinted melyiket éri meg jobban.
A fiatalabb, de jóval drágább, vagy az idősebb, de jóval olcsóbbat?
Valószínűleg az 535-öst veszem meg. Mivel motor boltos ismerősök ezt ajánlották.
Már csak két jelöltem van.
1. 2004-es évjáratú 20 000 Km- el.
2. 1991-es évjárat 55 000 Km-el. Természetesen fele annyiért.
Szerinted melyiket éri meg, megvenni.
A fiatalabbat jóval drágábban, vagy az idősebbet jóval olcsóbban.
A fotók alapján mindkettő nagyon jól néz ki.
Üdv,
Attila
esetleg kérdezz rá....
ha látod ezt az üzenetet, vizuáld meg légyszi az előző hozzászólásomat! Ez az üzenet válasz egy régi hozzászólásodra, hátha küld emailt a rendszer :)
Kicsi a világ!
deschke, ha még olvasod a fórumot, írsz nekem róla egy pár szót, hogy mit érdemes tudni vele kapcsolatban? Adnék privát emil címet, de azt hogy tegyem itt a fórumon? Írjam ki?
Kawasaki EL250 is csak 1997-ig készült.
Itt valami árulás lesz. :)
keress egy jó állapotú 535-öst, nem bánod meg...