még két buta kérdés:
- az 535-ösön kellene lenni olyan lámpának, ami világít, ha alacsony a benzin? Mert nekem nem világított semmi sem, csak kifogyott... Ha igen, hol? Megnézném, mibaja ('94-es, német piacra gyártott 535-ös, legalábbis a villanyakon német nyelvű a tábla, 2YL- el kezdődik az itt található azonosító)
- Amikor megyek a motorral, ha alacsony fordulaton próbálok gyorsítani, akkor van olyan szép töfögős, "csopperes" hangja (elvileg gyári, nem herélt a kipufogó), de nekem az előlről-alulról, a blokk irányából hallatszik, nem a kipufogóból... Ez normális? Vagy valami olyan üzemmódba kényszerítem szegény párát, amit nem kellene? Mondjuk jól megy ilyenkor, érezni, hogy nyomatékból gyorsít.
Ti honnan halljátok a szép töftöf hangot menetközben? Hátulról? Vagy a blokk irányából?
Sziasztok,
most hogy állunk a gyertyarendeléssel? Rendelünk? Küldjem a pénzt? :)
Nem szervezünk valami összefutós fagyizóspizzázós találkát egyzercsak?
Én pestkörnyéki vagyok...
Blackiex! Megnéztem az előbb, nekem is zavarszűrős a pipám.(TDT-137A)Hogy kell kiherélni? Nem vágom... Mármint a szétszedését.
Vagy ha vennék két pipát,melyik fajtát kell keresnem,535be...?
Nem vagyok az a felezővonalon tolakodós típus. A fővárosban lehet, hogy célszerű, de vidéken más a pálya.
Különben se férnék el két kocsisor közt, a két táskával a motor van vagy 80-90 cm széles.
Enyém már ki volt herélve, de tiszta oxidálódott volt az egész, ráadásul az egyik pipa elég könnyen kijött a kábelből talán 2 csavarás után, simán lehet hogy az is hogy ott nem érintkezett rendesen kicsi iveket huzogatott és persze ezáltal gyengult a szikra.
Most harap, nagyon jo a gázreakció, hangosabb lett a kipu, atomstabil az alapjárat.
Sok apró dolog most már fel lett ki lett cserélve lassan megvan az eredmény :) És még a karbiszinkron ki is maradt a nagy karbiszétszerelés után (rezeg is kicsit a motor). Ha az is meglesz akkor kész vége indulás korzikára :)
Sziasztok!
Erőssebb fékezésnél a hátsó fékem vísit mint az állat, nem morog mintha le lenne kopva a ferodol. A fékhatás mintha csökkent volna egy kicsit de így is állóra tudom fékezni a kereket. A kérdésem : lehet,hogy csak felüvegesedett a ferodol és elég neki egy csiszolóvásznas tisztitás féktisztitó sray-vel egybe kötve vagy más a gond? Ha valaki tudna tanácsot adni azt megköszönöm mert a hétvégén szétszedem a hátsó kereket és jó lenne nem kéne bénáznom.
Dehát én is kinyitom városban és gond nélkül megvakarom az orrom, az állrész vékony az állad előtt van kb. a szád közepéig ér.
Ezelőtt nekem egy Caberg felnyithatós volt hasonló rában, ahhoz hasonlítva, közel fél kilóval könnyebb ez a sisak és 2x akkor a látótér.
Lehet Pinlock -ot venni rá és akkor nem párásodik.
Én olyan sisakot kerestem ami jó minőségű, és kivehető az állrésze szerelés nélkül, nagy látótere van és könnyű.
Ez egy 70 ezer fölötti sisak az Euromotors -nál, bementem, felpróbáltam kiszurtam melyik jó, aztan hazamentem és az Ebay -ről szállítással együtt az Olaszoktól itt volt 50-ből :))
Kinek mi tetszik a sisak nagyon szubjektív én ezt ajánlani tudom (És a párom is neki is bejött csak neki fehér)
Hát, nem tudom, én városban kimondottan szeretem kinyitni, piros lámpánál megvakarni az orrom nyugodtan, bekapni egy rágót, esetleg dugóban rágyújtani.
Emellett a nagyobb állrész és a benne levő lélegzet-terelő gumi miatt nem párásodok úgy. Ezt a Nolan- t simán belehelném. :)
Nekem cirka 3 éve felnyithatóm van. 2008-ban elcsaptam a szarvast, a nyitott sisak megrepedt, a fejemet épen tartotta, bár a plexi ugye arcnál nem védett, voltak zúzódásaim a pofámon.
A sisakom egy B-square (új márkanevén Crivit) állból nyíló, fekete darab, ami a Motowell FU-2-vel azonos. A Lidl üzlethálózat árulta, az egész haveri köröm be is vásarolt belőle, mert jó áron osztották (kb 50 €).
Egyikük rendeset perecelt a Mecsekben, a sisak és ő is jól megúszták. 80-as tempónál kimentek elé, elkapta a kormányt, a motor neki a szalagkorlátnak, ő meg gurult valamennyit a betonon. Kiment a válla és a bokája, volt némi zúzódása, de ennyivel megúszta. A sisak megrepedt az állvédő közepénél 3 centinyit, a plexi szétkarcolódott, de egyben maradt. A feje egy karcolás nélkül megúszta. A sisakot megjvaította epoxyval és a mai napig használja, bár sztem egy ilyen után cserés a dolog. A lényeg, hogy megvédte rendesen.
Felétek olyan 400-450 RON egy ilyen, kb ennyi az Airoh, amit linkeltél. Azt szerintem nyugodtan vedd meg. Megéri.
Elmész a legközelebbi benzinkútra, veszel egy flakon Hykomolt és kész. Ne keríts neki nagyobb feneket, mint muszáj.
OMW, Shell, MOL, Aral, bármi jó lesz. Kétévente lecseréled és kalap-kabát. Közel nem kap akkora terhelést a motor kardánja, mint egy kocsié kapna, amiben ugyanez az olaj van. Kényelmesen elbírja.
még két buta kérdés:
- az 535-ösön kellene lenni olyan lámpának, ami világít, ha alacsony a benzin? Mert nekem nem világított semmi sem, csak kifogyott... Ha igen, hol? Megnézném, mibaja ('94-es, német piacra gyártott 535-ös, legalábbis a villanyakon német nyelvű a tábla, 2YL- el kezdődik az itt található azonosító)
- Amikor megyek a motorral, ha alacsony fordulaton próbálok gyorsítani, akkor van olyan szép töfögős, "csopperes" hangja (elvileg gyári, nem herélt a kipufogó), de nekem az előlről-alulról, a blokk irányából hallatszik, nem a kipufogóból... Ez normális? Vagy valami olyan üzemmódba kényszerítem szegény párát, amit nem kellene? Mondjuk jól megy ilyenkor, érezni, hogy nyomatékból gyorsít.
Ti honnan halljátok a szép töftöf hangot menetközben? Hátulról? Vagy a blokk irányából?