Nekem 3 éve előfordult olyan, hogy előzésnél index ki és motor megáll, majd vissza majd megáll majd vissza.
Miután ez random 5-6x előfordult, fogtam magam elvágtam az összes index Testet ami istentudja hova ment és atom tuti közeli testekre kötöttem őket. Azóta nincsen gond.
Mikor dolgozni jártam a vassal ,nekem 3,9 volt a minimum .
Lakott területen kívül is csak 70-80 körüli tempó mellett .
Tartalékra 220 km körül kell kapcsolnom , egy személlyel .
A max 5,5 l körül .
Sziasztok!
Olvasgatom a fogyasztásotokat. Feleségem 535-e 160Km után még nem volt tartalékra rakva, tankolásnál 10L ment bele. Számításom szerint 6.25L-es fogyasztás, szerintem jó pláne, hogy idén kezdte a motorozást :) . Vissza tervel a tartalékra, nektek mikor kell tartalékot kapcsolni? Hogyan tudom ellenőrizni, hogy nem-e tartalékon áll? A kapcsoló rendes állásban van, és még úgy nem tudtunk motorozni, hogy ki fogyón és tartalékra keljen rakni, mindig rá lett tankolva mert hosszabb útra mentünk és ne hogy megvicceljen és tolni keljen :)
Előre is köszönöm!
Tony
Én, amikor felszereltem, (tavaly) megmértem az áramfelvételt álló motornál, aksiról 6, és 12 V-os izzóval is. Nem emlékszem a pontos számokra, de kb 2/3-ad része volt a 6 V-os sorbakötött izzók áramfelvétele, a 12 V-ossal szemben. Így is hagytam, azóta is így műxik, a ledes könnyítéssel, amit írtam az előbb.
A papírforma szerint a 12V 55W izzó ellenállása 2.6 Ohm. A 6V 55W izzóé pedig 0.65 Ohm. Persze ez csak a számítások szerint van így, meg kell mérni az izzót és kiderül. A Wattszám sok esetben nem korrekt eleve.
Az ellenállás értéke lenne az irányadó.
a 6 V- os izzó ellenállása nem kb fele a 12 V os izzónak? Mert abban az esetben a sorba kötött 6 V-os durván annyi áramot vesz fel, mint 1 db 12 V-os. És lényegesen kevesebbet, mint a párhuzamosan kötött 2 db 12 V os? Ha lesz időm, megmérem az Ohmokat.
Persze, mert P=U2/R... 6V 35W-ot javaslom továbbra is (csak mert régebben volt már erről szó). Az csak 6 amper, azaz 72 W.
Emellett léteznek 70-80 LED-es H3 foglalatú világítótestek, egész komoly fényerővel. Arra kell figyelni, hogy 5050 típusú SMD ledekből legyen, mert azok elég erősek (80 LED = kb. 1000 lumen fényerő).
Sztem megéri a plusz pénzt, a büdös életben nem megy tönkre.
én árban a streef fighter sisakokat ajánlom.Legalábbis nekem bejött.Jól néz ki..és ebben az árban szerintem nem kapni jobbakat..persze lehet h tévedek...
Viszont ha olyant akarsz hogy ne párásodjon egyáltalán..akkor szerintem minimum a dupláját kell rá áldoznod! de lehet h többet..sokra ráfogják hogy nem párásodik,de ez csak mese
Sziasztok,
autóban ülve írok, szóval nem eresztem hosszú lére :)
Szóval a két 6V55Wossal pont ugyanugy 110 Wot fogyasztok sorbakótve, mint a párhuzamos 12Vosokkal... Aki nem hiszi, annak számokkal is le tudom vezetni...
Van akiìgy hassználja?
Lenne egy kérdésem. Sajnos a nyitott sisakkal nagyon befürödtem. Szeretnék valami zártat venni, de nem túlságosan drágát.
Ne párásodjon, fekete színben, és jól menjen a chopperhez:))))
Jó lenne valami akciós darab, de nem értek hozzá, hogy mire kell még figyelni.
Úgy célszerű sorba kötni az izzókat, hogy 6V-os izzót veszel bele, akkor teljes fénnyel fog világítani. Nekem a rögzítőcsavar felfogatás nem volt a legstabilabb, ezért sima kerékpárlámpa bilinccsel fogattam az indexhez, egy pici laposvassal stabilizálva a bilincset. Így előre.hátra is lehet pozicionálni a lámpát. A hátsó lámpában levő 2 db izzót kicseréltem ledesre, és az első indexeket is. Csak az elsőket, így picivel gyorsabban villog, de műxik. Így most tökéletesen bírja a 2 db 6V 55W sorbakötött izzóval, és bevilágítja az utat, szerintem megfelelően.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...