200-220 W a generátor teljesítménye. Ha nem sorba kötöd őket, azt nem biztos, hogy bírni fogja a rendszer. Csak a világításod lesz 170 W (60W fényszóró, + 2 X 55W), ha rátolsz egy indexet és fékezel is, már túl is terhelted a rendszert.
Én a 6V-os ködlámpákat szoktam javasolni sorba kötve, ugyanis a sorba kötött fogyasztók közt a feszültség eloszlik, így két 6V-os izzó teljes fényerőn tud világítani sorba közte egy 12V-os szálon.
Átolvastam a fórumot mostmár kb. félig (az első negyedét, meg az utolsót), és az eleje felé találtam egy zseniális bejegyzést - pót (köd)lámpa előre Tesco módra az index rögzítő csavarjaira felfogatva. Az ötlet kiváló, a feltaláló gazdájának köszönöm. Tegnap beruháztam egy szép ovális Tescos ködlámpa párra kétezerpárszáz forintokért. Felszerelném az 535-ösöm elejére. A cél: este jobban lássak. Na meg, hogy engem is jobban lássanak. Két kérdés:
- Én nem kötném sorba a két 55W-os H3-as izzót, világítsanak csak, de vajon bírja majd a generátor, meg a fesszabályzó?
- Alkalmas egyáltalán ez a két kis ködlámpa arra, hogy jól megvilágítsa előttem az utat, de ugyanakkor ne vakítsam el a szembejövőket?
Uraim, a tankok méretét illetően azt kell mondjam, a gyanúm beigazolódott. 11 litert tudtam rátankolni arra a menniységre, ami benne volt a tankban, ami kb. 2 liter (már tartalékon mentem).
A helyi MOL kút mérőórája csal valamennyit, úgyhogy amondó vagyok, hogy a 12,5 literes kapacitás, amit a gépkönyv ír, magába foglalja a 2,5 liter tartalékot is.
Asszem brumeszkosz volt kiváncsi a dologra...
Sziasztok már a második napja jól megy a motorom! Hihetetlen !
Elvileg minden csoda 3 napig tart... negyedik napom elviszem paphoz megáldatni hátha ördög van benne meg hát biztos ami biztos :)
Nevessetek ki ,de egy olyan kérdésem van, hogy az nem probléma műszaki vizsgán ha elől dunlop gumi van hátul meg continentál persze a gyári méretek !
Biztos, hogy kell azt a tárcsát cserélni...?
Nem elég egy kis féktisztítóval áttörölni zsírmentesre? Nekem az csodákat művel.
Ami a falsot illeti...
1. ellenőrizni kell a szívócsonkokat, nincs-e rejtett lyuk rajta. Szilikonolajjal vagy WD-40-nel be kell fújni, aztán alapjáraton töfögő motor mellett jól körbenézni buborékok után - próbakör is jó ötlet, ha a bespray-zett állapotban jobban, hiba nélkül megy a motor, akkor ott a gubanc
2. ugyanígy a pillangószelepek tengelyét is le kell ellenőrizni, a fentebb említett buborékos módszerrel. Ritkábban, de előfordul, hogy a tengely tömítése nem tökéletes.
3. ha ezeket a hibákat kizártuk, akkor lehet arra gondolni, hogy a gáztű kopott, esetleg nem a megfelelő magasságra van állítva. Ha pont 80-90-es tempónál 5. sebességben van a gond, lehet, hogy a tűnek az a része (mivel itt tölti az élete nagy részét) ki van kopva picit.
Szia!
A féktárcsára van esetleg valami forrásod? 30-40.000Ft-os árakat kaptam.
Az erejét elveszti, majd visszanyeri. De mindezt nagyon gyorsan csinálja (nem tapasztaltam rángatást!) Új gyertyákat raktam bele, de ez sem segített. Olyan az érzésem, mint ha valahol farsot szívna a motor, pedig hibát (repedést) nem találtam.
Na megvan mind a két NGK LBF pipa a Láng szépen meghozta ahogy ígérték. 9xx Ft volt darabja...
Így most gyorsan ki is cseréltem a 17 éves kiherél oxidálódott pipákat.
Kipróbálni most nincs időm (nomeg egy sör is a kezemben van), de szépen beindult ahogy szokott, amit leellenőriztem, hogy most mind a két kipufogó csövön szépen erőset üt míg eddig az egyik kissé gyengébbet pufogott ki. Az egyik pipa elég lazán is volt beletekeve a kábelbe simán lehet hogy ott íveket huzogatott.
Na maj ha megyek vele kiderül lesz -e érzésre valami. (Úgy is lesz hiszen új alkatrész van benne :))))
Én a 6V-os ködlámpákat szoktam javasolni sorba kötve, ugyanis a sorba kötött fogyasztók közt a feszültség eloszlik, így két 6V-os izzó teljes fényerőn tud világítani sorba közte egy 12V-os szálon.