Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

200-220 W a generátor teljesítménye. Ha nem sorba kötöd őket, azt nem biztos, hogy bírni fogja a rendszer. Csak a világításod lesz 170 W (60W fényszóró, + 2 X 55W), ha rátolsz egy indexet és fékezel is, már túl is terhelted a rendszert.

Én a 6V-os ködlámpákat szoktam javasolni sorba kötve, ugyanis a sorba kötött fogyasztók közt a feszültség eloszlik, így két 6V-os izzó teljes fényerőn tud világítani sorba közte egy 12V-os szálon.
Átolvastam a fórumot mostmár kb. félig (az első negyedét, meg az utolsót), és az eleje felé találtam egy zseniális bejegyzést - pót (köd)lámpa előre Tesco módra az index rögzítő csavarjaira felfogatva. Az ötlet kiváló, a feltaláló gazdájának köszönöm. Tegnap beruháztam egy szép ovális Tescos ködlámpa párra kétezerpárszáz forintokért. Felszerelném az 535-ösöm elejére. A cél: este jobban lássak. Na meg, hogy engem is jobban lássanak. Két kérdés:
- Én nem kötném sorba a két 55W-os H3-as izzót, világítsanak csak, de vajon bírja majd a generátor, meg a fesszabályzó?
- Alkalmas egyáltalán ez a két kis ködlámpa arra, hogy jól megvilágítsa előttem az utat, de ugyanakkor ne vakítsam el a szembejövőket?

Van valakinek ilyennel tapasztalata?
Üdv,
Attila
Jó ez! Egész jó kis zenével!
Az első kigurulásom asszonyal mögöttem. :)
Tudom nem mutat sokat de akkor is egy szép emlék marad számomra.

http://youtu.be/99d2GJY99Ck
Nekem pont tegnap fogyott le tartalékra a benzin, úgy mentem a kútig. Így bírtam 10,1 l-t tankolni, de meg is tapostam, hogy több menjen bele... :)
Helló!
Sajna igazad van ezt én is megcsináltam a z 535-tel és 10 lityo körűl tudtam tankolni ha már tartalékon mentem a kútig.
Uraim, a tankok méretét illetően azt kell mondjam, a gyanúm beigazolódott. 11 litert tudtam rátankolni arra a menniységre, ami benne volt a tankban, ami kb. 2 liter (már tartalékon mentem).
A helyi MOL kút mérőórája csal valamennyit, úgyhogy amondó vagyok, hogy a 12,5 literes kapacitás, amit a gépkönyv ír, magába foglalja a 2,5 liter tartalékot is.
Asszem brumeszkosz volt kiváncsi a dologra...
Itt is van egy a közelben jó képességű pap :) de előbb megvárom a 4. napot :) kezdek babonás lenni :)
pap kontaktot tudok adni, akinek jó humora van :)

műszakin, meg ha nem téligumi a hátsó, és van rajta minta, akkor nem gond:)
ezzel szerintem sehol sem foglalkoznak
Sziasztok már a második napja jól megy a motorom! Hihetetlen !
Elvileg minden csoda 3 napig tart... negyedik napom elviszem paphoz megáldatni hátha ördög van benne meg hát biztos ami biztos :)

Nevessetek ki ,de egy olyan kérdésem van, hogy az nem probléma műszaki vizsgán ha elől dunlop gumi van hátul meg continentál persze a gyári méretek !
Biztos, hogy kell azt a tárcsát cserélni...?
Nem elég egy kis féktisztítóval áttörölni zsírmentesre? Nekem az csodákat művel.

Ami a falsot illeti...

1. ellenőrizni kell a szívócsonkokat, nincs-e rejtett lyuk rajta. Szilikonolajjal vagy WD-40-nel be kell fújni, aztán alapjáraton töfögő motor mellett jól körbenézni buborékok után - próbakör is jó ötlet, ha a bespray-zett állapotban jobban, hiba nélkül megy a motor, akkor ott a gubanc

2. ugyanígy a pillangószelepek tengelyét is le kell ellenőrizni, a fentebb említett buborékos módszerrel. Ritkábban, de előfordul, hogy a tengely tömítése nem tökéletes.

3. ha ezeket a hibákat kizártuk, akkor lehet arra gondolni, hogy a gáztű kopott, esetleg nem a megfelelő magasságra van állítva. Ha pont 80-90-es tempónál 5. sebességben van a gond, lehet, hogy a tűnek az a része (mivel itt tölti az élete nagy részét) ki van kopva picit.
Szia!
Három nappal ez előtt készíttetem a fém fékcsövemet 535-höz. 8.000Ft volt! Dunakeszin a Fóti úton.
Üdv.
Szia!
A féktárcsára van esetleg valami forrásod? 30-40.000Ft-os árakat kaptam.
Az erejét elveszti, majd visszanyeri. De mindezt nagyon gyorsan csinálja (nem tapasztaltam rángatást!) Új gyertyákat raktam bele, de ez sem segített. Olyan az érzésem, mint ha valahol farsot szívna a motor, pedig hibát (repedést) nem találtam.
Szia!
Úgy van! Nem változtatok a gáz állásán. Sajnos hidegen és melegen is jelentkezik a hiba. Nem rángat!
Ja és ha használt gumiban gondolkoztok akkor http://batszimotor.hu/!
A Szikora Bandi is sokat tud segíteni
Az
S és a H a sebesség indexet jelöli!S:180km/h,H:210km/h
Üdv!Jani
én múltkor itt találtam meg legolcsóbban a gumikat,postával együtt!
http://www.autogumiweb.hu/moto...

http://www.motorgumishop
.hu/az...
Ezek a listán autógumik...
Na megvan mind a két NGK LBF pipa a Láng szépen meghozta ahogy ígérték. 9xx Ft volt darabja...

Így most gyorsan ki is cseréltem a 17 éves kiherél oxidálódott pipákat.
Kipróbálni most nincs időm (nomeg egy sör is a kezemben van), de szépen beindult ahogy szokott, amit leellenőriztem, hogy most mind a két kipufogó csövön szépen erőset üt míg eddig az egyik kissé gyengébbet pufogott ki. Az egyik pipa elég lazán is volt beletekeve a kábelbe simán lehet hogy ott íveket huzogatott.

Na maj ha megyek vele kiderül lesz -e érzésre valami. (Úgy is lesz hiszen új alkatrész van benne :))))
Na ja, ez tök igaz! Szóval ezt is nézze meg, aki megnézi :)
Akciósnál oda kell figyelni mikor gyártották a gumit, csodák nincsenek nem véletlenül akciósak ha akciósak.
Az RMC motornál most van gumi akció (hírlevelet kaptam tőlük):

gumivalcsinaljuk.hu

Ezeket a gumiárakat nem tudom, hogy jók-e, szerintem eldönti mindenki magának , de egyébként kedvelem a céget...
Heidenau -t én sem javaslom, én Continental Milestone -t használok már a 2. szettet és jók a tapasztalatok nagyon, és árban sem veszélyes.
Szerintem a Heidenaut. Hamar elöregszik, bár új állapotában lehet jó, 2-3 év és bakelit lesz.