Sziasztok!
Van valakinek ötlete arra, hogy az 535-ös nél (1988-as) lehetne jobb (hatékonyabb) fékhatást elérni?
Folyamatos kb80-90km/h körül a motor kicsit megindul, majd ezt követően vissza veszi az erejét. Ezt folyamatosan csinálja hidegen és melegen.
Köszönöm az esetleges ötleteket!
Laikusként én arra gondolnék mivel hasonló esetem volt hogy nem ment az egyik hengerem majd mikor fordulaton mégis beindult akkor kapaszkodni kellet és korigálni az erőtöbbletet. Csak meleg motornál csinálta ezt 12-18 km után.
Amúgy a motorom még mindig nem jó a hátsó henger nem megy csak hellyel közzel a gyertya kormozódik . 20 km után beindul mint a meszes (kapaszkodni kell rajta) addig rángat. 10 perces leállás pihenő utána újra rángat majd 20 km és megint megy . Alapjárat szabálytalan, az ördög még mindig benne van.
Kaptam egy tippet hogy esetleg a karbi membránom lehet a rossz.
Azt még nem ellenőriztük mert speciális kulcs kell hozzá. A Mai nap jön a rokon ismét ránézünk a paripára de most nem fogom elkövetni azt a hibát hogy meleg motorral várom.
Tegnap szentendrén láttam egy virago motorost. Szürke volt a tankja . Sztem vicctor lehetett a fórumos kép alapján azt hiszem ő váci.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Az 535-ösöm fojamatos 90-km es sebességel való haladás közben, semmi gázkar mozdítás, hitelen megugrik mintha rakétából löttékvolna ki. Tegnap majdnem nekimentem az elöttem haladó autónak,ezért mosmár sokkal nagyobb követési távolságot kell tartanom. Mi lehet a jelenség oka.
HElo, múltkor említetted , h szombaton fel tudod rakni a bekötési rajzot , látom másokat és már sokat érint ez a "feszültség " hááát szabályozzuk köszi
Odamegyek, perzse hogy LB05F a pipa.
Kiderült, hogy a Lángtól van és őket szidta hogy rosszat küldtek.
Tegnap ugye bementem a Lángba is még pontos pipa típus nélkül csak vittem az eredeti mintat hogy valami ilyesmi kéne, mondták hogy nekik nincsenek is pipáik külön.
Na mondom akkor nézzuk már meg hogy látod -e hogy van nekik LBF ? Van. Akkor rendelés sztornó mivel 100m -re van tőlem a Láng.
Hazafelé beugrottam, van nekik jééé még sosem hallott a csóka erről hogy csak sima LBF, de csak 1db van (na B+) mindegy mondom elviszem azt az egyet és akkor rendelnék mégegyet. Hétfőre meg is jön a második darab.
De legalább már egy tuti a kezemben van :)) Ez is csúnya fehér NGK feliratos és nem szétszedhető.
Tegnap szétszedtem a gyertya pipát típusa TDT137A. összes alkatrészét felcsiszoltam ahol érintkezni kellet + felgrafitoztam + kapott wd40et ahol csak érintkezni kellet az alkatrészeknek (a pipa gyertya felöli és a csavaros felébe is fújtam jó adaggal) .
A hiba forrása minden bizonnyal a szorító rugó egyik felén valamilyen fehéres korozió volt látható. Frankón összeraktam beindult a hátsó henger is az már korábban vett és említett bosch W7DC gyertyákkal.
A zavarszűrő maradt mert nem találtam hirtelenjében megfelelő csavart grafitszállal próbáltam helyettesíteni ,de valamit elbénáztam és nem működött.. A zavarszűrő mindkét érintkező felét is felcsiszoltam.
Kb 60km-ert mentem vele este , húzott rendesen a moci. Amit tegnap említettem , hogy nem tökéletes az az alapjárat. kb 5-10mp ig egyenletesen szépen jár, majd mintha ki ki hagyna valamelyik henger 1-2 ütemig .
(lehet azért is mert a kormos pucolatlan gyertyát tettem vissza hátulra)
Fordulaton ez egyáltalán nem érezhető. Tervbe van véve mára hogy a másik pipa is hasonló műtéten fog átesni. Jó szerencsével megszünnek a gondok. Nem akarom nagy dobra verni és elkiabálni az egész történetet, mert már ennek az örömnek egyszer pórúljárás lett a vége. Mégpedig egyik nap szuperül ment, másnap katasztrófa .
Korábbi garnitúra gyertyák tönkrementek 500km után (mindkettő) BPR7ES. Zavarszűrős pipa(TDT137A) + zavarszűrős gyertya párosítás volt.
Kíváncsi leszek ezek a Bosch gyertyák (W7DC) hogy bírják majd a gyűrődést.
Én néztem kifejezetten XV750 -re valót és az 30k körül volt.