Nemrég már volt itt téma az abroncs... nekem Heidenau van fent, és pozitív csalódás volt... a többiről nem tudok véleményt alkotni, de ezekkel nagyon meg vagyok elégedve...
A pumiék megcsinálják, azt tudom. Én kis szoktam venni a kereket, elviszem gumishoz, az 1000 Ft-ért kicseréli és felfújja, nekem már csak vissza kell pakolni. Hogy egyéb műhelyekben hogy van, arra rá kell kérdezni.
Olyat is kérdeznék hogyan müködik ez a gumi csere. Bemegyek a mocival és ott szerelik le ill fel nekem ? vagy leszedem a hátsó kereket és ott teszik fel abroncsra és otthon teszem vissza a motorba. Hogy is van ez ? Még új vagyok ezen a téren ...
Vagy épphogy plusz levegőt. A pillangószelep tengelyének a tömítése is lehet fos.
De amíg nem tudják a srácok úgy körülírni a hibát, hogy egyértelmű legyen a jelenség, addig nem adhatok tippeket.
Távgyógyítani ezért nem egyszerű: nem tudod, kinek mit jelent az "elszáll belőle az erő". Még mindig nem tudom, hogy a motor járási üteme változik-e a hiba előjöttekor, mit csinál a motor, ha 80-90-es poroszkálásnál az ember teligázt tol neki, stb. Ez eleve egy alattomos hiba, próbakörrel is csak tapogatózni lehetne, de legalább tudnám, mire mit reagál a bicikli...
Tegnap jött a szerelő rögtön a gyertyákba kötött bele hogy mit keres a gépben a bosch. Én meg szabadkoztam hogy próbálkozom . Azt mutatta a 2 gyertya közötti különbséget és a szikrákat, az egyik bosh nekem rossz volt bár adott szikrát de korán sem olyan ütemmel és intenzitással mint az ngk. ez lehetett a kihagyás oka. Aztán persze ez sem javított a helyzeten nem let tökéletes a moci. Szét lett bontva a karbi ismét pucolás. NANÁÁ hogy volt benne dugulás a teringettét.
Kiszedtük a gyári yamaha csavarokat amikhez torz kulcs kellet volna.
A membránok okésak és azok is ki lettek takarítva átnézve. Utána volt még egy karbi állítás egyenként.
Szinkronnal még egyszer ráfogunk nézni arra már nem volt idő mert fél 11 kor végeztünk . (nem volt kéznél).
Kipróbáltuk hurrá megy szépen jár, mondom ne olyan gyorsan , állítsuk le 10 percre utána menjünk megint egy próbát . (ilyenkor szokott előjönni a hiba ) :) . A motor finoman indult kezesen vette a a fordulatokat és -és - és minden oké volt .
Ma reggel meloba menet gondoltam csak kipróbálom hátha még benne van az ördög. És nem .. szépen dolgozik. ha még 4 napig jó lesz akkor elviszem a paphoz megáldatni :) mert ugye minden csoda 3 napig tart .
Végül mégis a Bosch gyertyák kerültek vissza, hogy miért nemtudom . Tudom kezd zűrzavarossá válni a történet és nem tiszta hogy most mi történt és miért ... csak egyet tudok mondani .. minden meg lett nézve és meg lett bolygatva ami a nyavalyás kihagyó hengerért felelős.
A müszaki most fog lejárni junius 6-án és a hátsó gumi profilja 1 mm .)
Tudom nem olcsó buli egy ilyen gumi. A legjobb ár kellene tudtok ebben segíteni ?
Nem lehet, hogy neked is rosszak már a híres súber ház gyűrűk és egy bizony vákuum fölött átereszt ?
Ki kéne próbálni, hogy ne sebességhez kösd hanem fordulathoz, azaz ami 5-ben 90 amikor jelentkezik a dolog, azzal a fordulattal menj sokágig 4-ben, elvileg akkor is kéne jelentkeznie.
Igazabol a vilagon semmi bajom az első fékekkel, inkább kutakodó puhatolózó volt a kérdés.
Alapszabály, hogy öreg járgánynál ami jól működik ne szedd szét :)
Tartom magam ehhez.
A motoron a változás csak annyi hogy hirtelen felzúg és utána menne mint a rakéta. Vissza veszem a gázt, majd minden kezdődne előről ha 90km es sebesség fölé menne mutató.
Az, hogy valahova elvigyem megcsináltatni ahol az 5667 -et csinálják az oké, de tapasztalat nélkül én magam nem állok neki, azert megis az életem múlhat rajta.
A műhelyekben ugyanezzel dolgoznak, nem kell parázni. Annyi, hogy itt menet + roppantógyűrű tartja a csövet, nem préselt hüvely.
Megbízható motyó, azért kerül ennyibe. Ha látnád élőben, milyen kialakítású, nem aggódnál, ez nem csúszik szét csak úgy egy ordasabb fékezésnél.
Én magam csinálom. Veszek méterre csövet plusz jóféle roppantó gyűrűs fittinget. A csőnek olyan 3-4000 métere, a fitting 1000-1500 Ft / db. A nagyvas.hu-n lehet rendelni, bár kicsit drágább, mint boltban, de el lehet bírni.
Rém egyszerű összerakni, a bronz vagy réz roppantógyűrűnek hála. Nem folyik, nem ereszt.
Oké, de ez még mindig kevés. Mi történik az erővesztésen kívül? Változik a motor hangja? Durrogás, csuklás, rángatás, stb..? Vagy a motor hangja ugyanolyan marad, csak az ereje tűnik el?
Üdv. Szombaton délelőtt az M-7-es autópályán közlekedve tapasztaltam már nem először e furcsa jelenséget 5-dik sebességfokozatban 90-nel haladva. Folyamatos haladásközben ha nem muszáj nem mozgatom a gáz markolatot mert minek. Eddig azért nem érdeklődtem a dolog felől , mert ha valaki elolvassa azt hiszi valami baj van nálam.
TL - Tubeless, belső nélküli gumi, csak öntött felnire.
140/90 - 15 M/C 70S TT CM2 31.425 Ft 22.626 Ft
140/90 - 15 M/C 70H TL CM2 31.519 Ft 22.694 Ft
http://e107.pumigumi.hu/page.p...
Használd csak a Bosch gyertyát nyugodtan, majd meglátod, hogy nem lesz baj.
De amíg nem tudják a srácok úgy körülírni a hibát, hogy egyértelmű legyen a jelenség, addig nem adhatok tippeket.
Távgyógyítani ezért nem egyszerű: nem tudod, kinek mit jelent az "elszáll belőle az erő". Még mindig nem tudom, hogy a motor járási üteme változik-e a hiba előjöttekor, mit csinál a motor, ha 80-90-es poroszkálásnál az ember teligázt tol neki, stb. Ez eleve egy alattomos hiba, próbakörrel is csak tapogatózni lehetne, de legalább tudnám, mire mit reagál a bicikli...
Én mindig hozzájuk viszem, jók az áraik és jól is dolgoznak, ajánlom őket.
Tegnap jött a szerelő rögtön a gyertyákba kötött bele hogy mit keres a gépben a bosch. Én meg szabadkoztam hogy próbálkozom . Azt mutatta a 2 gyertya közötti különbséget és a szikrákat, az egyik bosh nekem rossz volt bár adott szikrát de korán sem olyan ütemmel és intenzitással mint az ngk. ez lehetett a kihagyás oka. Aztán persze ez sem javított a helyzeten nem let tökéletes a moci. Szét lett bontva a karbi ismét pucolás. NANÁÁ hogy volt benne dugulás a teringettét.
Kiszedtük a gyári yamaha csavarokat amikhez torz kulcs kellet volna.
A membránok okésak és azok is ki lettek takarítva átnézve. Utána volt még egy karbi állítás egyenként.
Szinkronnal még egyszer ráfogunk nézni arra már nem volt idő mert fél 11 kor végeztünk . (nem volt kéznél).
Kipróbáltuk hurrá megy szépen jár, mondom ne olyan gyorsan , állítsuk le 10 percre utána menjünk megint egy próbát . (ilyenkor szokott előjönni a hiba ) :) . A motor finoman indult kezesen vette a a fordulatokat és -és - és minden oké volt .
Ma reggel meloba menet gondoltam csak kipróbálom hátha még benne van az ördög. És nem .. szépen dolgozik. ha még 4 napig jó lesz akkor elviszem a paphoz megáldatni :) mert ugye minden csoda 3 napig tart .
Végül mégis a Bosch gyertyák kerültek vissza, hogy miért nemtudom . Tudom kezd zűrzavarossá válni a történet és nem tiszta hogy most mi történt és miért ... csak egyet tudok mondani .. minden meg lett nézve és meg lett bolygatva ami a nyavalyás kihagyó hengerért felelős.
A müszaki most fog lejárni junius 6-án és a hátsó gumi profilja 1 mm .)
Tudom nem olcsó buli egy ilyen gumi. A legjobb ár kellene tudtok ebben segíteni ?
Lógó pillangószelep ?
Ki kéne próbálni, hogy ne sebességhez kösd hanem fordulathoz, azaz ami 5-ben 90 amikor jelentkezik a dolog, azzal a fordulattal menj sokágig 4-ben, elvileg akkor is kéne jelentkeznie.
Alapszabály, hogy öreg járgánynál ami jól működik ne szedd szét :)
Tartom magam ehhez.
Megbízható motyó, azért kerül ennyibe. Ha látnád élőben, milyen kialakítású, nem aggódnál, ez nem csúszik szét csak úgy egy ordasabb fékezésnél.
Rém egyszerű összerakni, a bronz vagy réz roppantógyűrűnek hála. Nem folyik, nem ereszt.