Jah, utas felülés... Nem vész, a tervező erre is gondolt: direkt olyan lábtartókat csinált a hátsó fotelhez, amin könnyű felmászni. Eddig mindenkinek bejött, aki felült mögém. Kivéve persze az asszonyt, aki már lassításért könyörög, ha az óra elhagyja a 60-at... :D
Nincs utas. Az idomárom fél a motorozástól. Így nincs sok értelme.
Van egy mester Miskolcon, aki a gyárit patentül átalakítaná nekem olyanra, amilyet szeretnék. Mivel ez lassan bekövetkezik és nem is tudnám hol tárolni ezt a hatalmas szerkezetet, ezért ha valakinek kell és jó hasznát venné.... Érted.
Egyedi és eladó. :)
Kb. 20-25 kiló, 3 vagy 4 mm-es szinterezett kazánlemezből van, fullextrás (állítható támla, kapaszkodó, táskatartó, lökhárító....stb).
Az ex-tulaj nem volt kispályás :D
TonyBulldog Érdeklődj a keeway.-nál Szentendrén! A 250.s super shadows táska tartója vagy a super light tartója lehet hogy jó! 800 ft volt darabja tavaly! Nekem az M800 intruderre sikerült feltennem! Minimális furattávolság állítással! Magyarúl nyitottam az egész tartón! Egy próbát megér!
Ne is mondd. Elaludtam tegnap, kilóhúsz-kilóharminccal repítettem a vassal, közel 30 km kb. 18 perc alatt (100-as átlag). Na ha most fotóztak, akkor szopni fogok! :D
Haveromat pont most büntették meg.Falutáblánál 81-el ...3 képet csináltak...a 3. képen már 50-el ment..mert a táblánál vette le a lábát a gázról(rossz szokás)
A lényeg hogy 45ezerre büntették...pedig a faluban már 50el ment..csak ugye a tábla előtt már lassítania kellett volna...
De milyen kedvesek a "szolgálunk és védünk"bábuk mi? A település tábláknál biztos a pénzbegyűjtés!
Vegyél le mindent, ami útban van. Ha a karburátortól nem férsz oda, azt is. Először csinálod, ne okozz magadnak kellemetlenséget. Ha rutinosabb leszel, majd kitalálod magadnak a tutit. Az első szelepállításom nekem se volt egyszerű, 3 és fél - 4 órát pöcsöltem vele, de ha látod egyszer közelről, rájössz, hogy neked hogy áll kézre.
Nos, ami a szelepeket illeti, állíthatod könyv szerint, a lendkerék kémlelő ablakán belesve, a jelzésekhez igazodva. Én nem használom a jelzéseket, 5. fokozatban tologatom, kiveszem a gyertyákat, leszerelem a szelepfedelet és a vezérműlánckerék takaróját. Letörlöm az olajat a lánckerékről és alkoholos filccel bejelölöm, hogy hol áll a lánckerék, amikor az éppen csesztetett szelep elkezd nyitni, illetve zárni. A két csík közt félúton van a max nyitott helyzet (ott a bütyök csúcsa), ezzel 180 fokkal átellenben a "max zárt" (ott a lapos fele a vezérműtengelynek). Odaforgatom a motort ahol a szelep zárt állásban van, beállítom a hézagot (10-es kulccsal kilazítom a szelephimba állítócsavarján a záróanyát, az imbusz állítócsavart addig tekerem, amíg a hézagmérő már csak nehezen csúszkál a csavar és a szelep közt, kontranya meghúz és kész) és megyek tovább a következő szelepre. Ott ugyanez elölről.
sajnos táskatartót nem tudok.szerintem használtan érdemes keresni..mert újan pofátlanul drága..persze néha lehet találni akciósan.
azt hiszem a shox.hu-n van.Régebben vettem az enyémre gyárit,de a háttámla miatt az enyémre nem jó.Azt meg nem cserélem le...így aztán eladtam. 7ezer körül.de ez már mind1is
Van egy mester Miskolcon, aki a gyárit patentül átalakítaná nekem olyanra, amilyet szeretnék. Mivel ez lassan bekövetkezik és nem is tudnám hol tárolni ezt a hatalmas szerkezetet, ezért ha valakinek kell és jó hasznát venné.... Érted.
Kb. 20-25 kiló, 3 vagy 4 mm-es szinterezett kazánlemezből van, fullextrás (állítható támla, kapaszkodó, táskatartó, lökhárító....stb).
Az ex-tulaj nem volt kispályás :D
A lényeg hogy 45ezerre büntették...pedig a faluban már 50el ment..csak ugye a tábla előtt már lassítania kellett volna...
De milyen kedvesek a "szolgálunk és védünk"bábuk mi? A település tábláknál biztos a pénzbegyűjtés!
Nos, ami a szelepeket illeti, állíthatod könyv szerint, a lendkerék kémlelő ablakán belesve, a jelzésekhez igazodva. Én nem használom a jelzéseket, 5. fokozatban tologatom, kiveszem a gyertyákat, leszerelem a szelepfedelet és a vezérműlánckerék takaróját. Letörlöm az olajat a lánckerékről és alkoholos filccel bejelölöm, hogy hol áll a lánckerék, amikor az éppen csesztetett szelep elkezd nyitni, illetve zárni. A két csík közt félúton van a max nyitott helyzet (ott a bütyök csúcsa), ezzel 180 fokkal átellenben a "max zárt" (ott a lapos fele a vezérműtengelynek). Odaforgatom a motort ahol a szelep zárt állásban van, beállítom a hézagot (10-es kulccsal kilazítom a szelephimba állítócsavarján a záróanyát, az imbusz állítócsavart addig tekerem, amíg a hézagmérő már csak nehezen csúszkál a csavar és a szelep közt, kontranya meghúz és kész) és megyek tovább a következő szelepre. Ott ugyanez elölről.
Kép, hátha így egyszerűbb.
180 euro?nálunk + fejbe lőnének.....
azt hiszem a shox.hu-n van.Régebben vettem az enyémre gyárit,de a háttámla miatt az enyémre nem jó.Azt meg nem cserélem le...így aztán eladtam. 7ezer körül.de ez már mind1is
http://www.autogumiweb.hu/gumi...