Érdemes megnézni a videót és a hozzáfűzött szöveget is.
A kupplung kosár nem lötyög semerre, hanem balra-jobbra lehet forgatni 20-30 fokot amig koppanást nem hallani.
A tulaj szerint mindig is ilyen volt, így jár vele, más forumról "ismerem", dönget vele Osztrákiában.
Szia !
Én a videót nem láttam, de több hozzászólásban is olvastam hangos kottyanós kuplungról. Többek közt az enyém is ilyen, főleg melegen.
Engem is nagyon zavar a hangja. Meg is kértem blackieix barátunkat halgassa kicsit ő is. Blackieix, de más is állítja, hogy a virágók eredendően ilyenek. Egyébként tárcsákat cseréltem és akkor próbáltam rángattam minden felé, de meg sem mozdult. Tehát ha csak hangja van a Tiédnek is fogadjuk el hogy ilyenek. Viszont ha gázelvételkor vagy utána gázadáskor ránt akkor már lehet valami bibi. Én először a láncfeszességet ellenőrizném, meg a hátsókerék rögzítést, nincs -e valami lazulás.
A videóklippek között van egy Kawa550 által feltett, amin a Yamaha TDR mocijának a kuplungkosár holtjátékát mutataja.
Tapasztalt-e már valaki ekkora holtjátékot a virgácsácson, az aki kibontotta már a kuplungot?
Úgy érzem az enyémen (250-es) gáz elvétel-gáz ráadás-kor mintha nagy holtjáték lenne valahol a hajtásláncban.
Ezért gondoltam a szívatós trükkre. Azzal megállapítható, hogy a keverék szegény-e abban a tartományban.
A gyertyakép hazudhat, mert ha elmész vele egy körre, csak pár percet lesz a motor abban a bizonyos problémás állapotban, az pedig kevés ahhoz, hogy megváltozzon a színe.
ezen én is gondolkodtam...
ha membránprobléma van, az milyen hibajelenséget mutat?
- a csővel kapcsolatban arra gondoltam, ha jó idő lesz, ugyanazon az úton elviszem a régit, és valahol útközben kicserélem...
- a szívató azért egyszerűbben hangzik...
- lehet a hétvégén megnézem a gyertyákat... ha világos, akkor tényleg sovány a keverék...
kicsit durvának tartom a kb 1 literes fogyasztás csökkenést, örülnöm kellene, de szó szerint tartok tőle...
Ez a cső miatt mintha kevesebb levegőt engedett volna a motornak...
Próbálj meg valamit. Egy icipici szivatót adj neki és úgy is játssz el egy ilyen kigyorsítást. Ha a gond megszűnik, akkor az azt jelenti, hogy kevés a nafta neki, azaz túl sok levegőt kap.
A megoldáson majd utána agyalunk.
Gyakorlatilag ugyanúgy megy tovább a motor, mintha nem húztam volna neki gázt (talán kicsi erőtlenség lehetett a dologban, de inkább, csak a gyorsulás hiányának érzete tévesen generálja ezt bennem ...). Azóta gondolkodtam a történteken,és az még eszembe jutott, hogy volt egy dombos szakasz, ahol belekeveredtem egy motoros konvojba, és úgy gondoltam meglépek előlük. A szerpentines részen, 80-90-es tempónál amikor kanyarból kijövet ráhúztam a gázt, nem gyorsult a motor, és ez ott egy picit zavart, de túl nagy volt a forgalom (busz, tgk) hogy sokat foglalkozzak vele, ott kapcsolgatnom kellett, az előzések miatt.
ha jól tudom, gyorsító nincs, csak dúsító van ezen a karbin...
csak a légszűrő lett más - HFA4502-es, és a képeken látható ment bele...
DE mekkora legyen ? Kerek, vagy szögletes vagy mindegy ?
Ilyen dili már volt kb 40 éve. Én akkor felszereltem a 250 Jawa hátsó sárvédő gumijára egy bazi nagy háromszögletű prizmát. Valami traktorról vagy mi a francról szereztem.
Két nap múlva megállított a rendőr és jól megb@ta a számat, mert hogy háromszögletű és az munkagépre való. Pedig bazi jól nézett ki.
A szinkron és hézagállítás csak szerszámot igényel. A karbipucoláshoz - ha atomjaira akarod szedni a karbikat - kelleni fog még mosószer.
Háztartási és festékboltban kapható folttisztító benzint használok, amit egy kiszolgált ablaktisztító spricnis palackjába töltök. A spricni tud vékony sugárban is lőni, illetve porlaszt is. Kiváló eszköz. :)
Fültisztító pálcika, esetleg egy kis horgász-damil jól jöhet ezen kívül.
Az olajak közt nincs minőségbeli eltérés, én a 15W-50-et ajánlom, mert hűvös időben jól jön, hogy hamarabb melegszik a motor és indulhatsz el. A 20W-50-nek nincs "több" viszkozitása, az olajak közül az a nyerő, amelyiknél a lehető legnagyobb a különbség a két szám közt. Az ideális a 0W-60 lenne, de olyat még nem találtak fel. Ami egyébként kapható, pl. 0W-50-es, az egyrészt szintetikus (tehát NEM Viragoba való), másrészt heroin drága.
Legyen hátul 1 darab. Ennyi. Beleköthetnek. Próbáltam magyarázni, hogy nincs rajta gyárilag, nem nyert.
Kerékpárboltban vettem anno 280 Ft-ért tartólemezzel, rácsavaroztam a rendszámtartó egyik csavarjára és beállítottam középre a rendszám alá. Persze másnap már nem volt rajta, de műszakin átment. :)
föni !
Ha esetleg nézed az oldalt, a cuccot leadtam, ügylet rendben. Ha a felszereléssel kapcsolatban kérdésed van, keress telón, vagy mail-ban vagy itt.
Utcán nézz meg bármilyen Virago-t, Régi Vmax -ot, Dragstar -t akármelyiket kb. 20 évig ugyanezeket az indexeket használták az összes ilyen jellegű motoron.
Jó, de pontosan akkor mint a gyári, a búra íve és a ház íve hangyafasznyit különbözik a gyáritol ha egymás mellé teszed őket csak akkor látszik a különbség, ezért mindenképpen párban kell cserélni.
A kupplung kosár nem lötyög semerre, hanem balra-jobbra lehet forgatni 20-30 fokot amig koppanást nem hallani.
A tulaj szerint mindig is ilyen volt, így jár vele, más forumról "ismerem", dönget vele Osztrákiában.
Én a videót nem láttam, de több hozzászólásban is olvastam hangos kottyanós kuplungról. Többek közt az enyém is ilyen, főleg melegen.
Engem is nagyon zavar a hangja. Meg is kértem blackieix barátunkat halgassa kicsit ő is. Blackieix, de más is állítja, hogy a virágók eredendően ilyenek. Egyébként tárcsákat cseréltem és akkor próbáltam rángattam minden felé, de meg sem mozdult. Tehát ha csak hangja van a Tiédnek is fogadjuk el hogy ilyenek. Viszont ha gázelvételkor vagy utána gázadáskor ránt akkor már lehet valami bibi. Én először a láncfeszességet ellenőrizném, meg a hátsókerék rögzítést, nincs -e valami lazulás.
Tapasztalt-e már valaki ekkora holtjátékot a virgácsácson, az aki kibontotta már a kuplungot?
Úgy érzem az enyémen (250-es) gáz elvétel-gáz ráadás-kor mintha nagy holtjáték lenne valahol a hajtásláncban.
A gyertyakép hazudhat, mert ha elmész vele egy körre, csak pár percet lesz a motor abban a bizonyos problémás állapotban, az pedig kevés ahhoz, hogy megváltozzon a színe.
ha membránprobléma van, az milyen hibajelenséget mutat?
- a csővel kapcsolatban arra gondoltam, ha jó idő lesz, ugyanazon az úton elviszem a régit, és valahol útközben kicserélem...
- a szívató azért egyszerűbben hangzik...
- lehet a hétvégén megnézem a gyertyákat... ha világos, akkor tényleg sovány a keverék...
kicsit durvának tartom a kb 1 literes fogyasztás csökkenést, örülnöm kellene, de szó szerint tartok tőle...
Próbálj meg valamit. Egy icipici szivatót adj neki és úgy is játssz el egy ilyen kigyorsítást. Ha a gond megszűnik, akkor az azt jelenti, hogy kevés a nafta neki, azaz túl sok levegőt kap.
A megoldáson majd utána agyalunk.
Gyakorlatilag ugyanúgy megy tovább a motor, mintha nem húztam volna neki gázt (talán kicsi erőtlenség lehetett a dologban, de inkább, csak a gyorsulás hiányának érzete tévesen generálja ezt bennem ...). Azóta gondolkodtam a történteken,és az még eszembe jutott, hogy volt egy dombos szakasz, ahol belekeveredtem egy motoros konvojba, és úgy gondoltam meglépek előlük. A szerpentines részen, 80-90-es tempónál amikor kanyarból kijövet ráhúztam a gázt, nem gyorsult a motor, és ez ott egy picit zavart, de túl nagy volt a forgalom (busz, tgk) hogy sokat foglalkozzak vele, ott kapcsolgatnom kellett, az előzések miatt.
ha jól tudom, gyorsító nincs, csak dúsító van ezen a karbin...
csak a légszűrő lett más - HFA4502-es, és a képeken látható ment bele...
Én ilyet vettem:
http://www.decathlon.co.hu/pro...
Ilyen dili már volt kb 40 éve. Én akkor felszereltem a 250 Jawa hátsó sárvédő gumijára egy bazi nagy háromszögletű prizmát. Valami traktorról vagy mi a francról szereztem.
Két nap múlva megállított a rendőr és jól megb@ta a számat, mert hogy háromszögletű és az munkagépre való. Pedig bazi jól nézett ki.
Háztartási és festékboltban kapható folttisztító benzint használok, amit egy kiszolgált ablaktisztító spricnis palackjába töltök. A spricni tud vékony sugárban is lőni, illetve porlaszt is. Kiváló eszköz. :)
Fültisztító pálcika, esetleg egy kis horgász-damil jól jöhet ezen kívül.
Az olajak közt nincs minőségbeli eltérés, én a 15W-50-et ajánlom, mert hűvös időben jól jön, hogy hamarabb melegszik a motor és indulhatsz el. A 20W-50-nek nincs "több" viszkozitása, az olajak közül az a nyerő, amelyiknél a lehető legnagyobb a különbség a két szám közt. Az ideális a 0W-60 lenne, de olyat még nem találtak fel. Ami egyébként kapható, pl. 0W-50-es, az egyrészt szintetikus (tehát NEM Viragoba való), másrészt heroin drága.
Kerékpárboltban vettem anno 280 Ft-ért tartólemezzel, rácsavaroztam a rendszámtartó egyik csavarjára és beállítottam középre a rendszám alá. Persze másnap már nem volt rajta, de műszakin átment. :)
Az előzményemre van valami ötleted?
Ha esetleg nézed az oldalt, a cuccot leadtam, ügylet rendben. Ha a felszereléssel kapcsolatban kérdésed van, keress telón, vagy mail-ban vagy itt.
Műszaki vizsgára kötelező prizmáról, tud valaki valami konkrétumot ?
Méret, elhelyezés stb.
Utcán nézz meg bármilyen Virago-t, Régi Vmax -ot, Dragstar -t akármelyiket kb. 20 évig ugyanezeket az indexeket használták az összes ilyen jellegű motoron.
KI
Jó, de pontosan akkor mint a gyári, a búra íve és a ház íve hangyafasznyit különbözik a gyáritol ha egymás mellé teszed őket csak akkor látszik a különbség, ezért mindenképpen párban kell cserélni.