Érdekes dolgot tapasztaltam tegnap, és ma... Bp- Zalaegerszeg oda-vissza alatt. Ami remek a fogyasztásom a 7-es főúton lefelé 4 tankolás alatt 120-130 km-enként 5 -5,3 liter, eddig 5l/100 km stabil volt, 60-70-es cirkálásnál volt 4 liter. A nagy oldalszél ellenére a 145-öt eléri a mutató, ugyanazon az egyenesen oda-vissza eléri. Ellenben: 5-ben, ha 80-90-es tempóról hirtelen gázadással szeretnék gyorsítani, először nem történik semmi, kb 2 másodpercig, utána hiba nélkül elindul. 110-ről remekül indul... Olyan a dolog, mintha egy hagyományos karburátornál a gyorsító fúvóka nem működne... valakinek ötlete?
Most cseréltem levegőszűrőt, és az eredetiben volt a belsejében egy cső, és kb 30 mm-en ment szabadon a levegő...
Sziasztok!
Egy kis szakmai tanácsra volna szükségem. A napokban az (535) motorból kuplung kar felengedésekor valami zörgés hallható. Tud valaki valami ellenőrzési szisztémát erre?
Ja!
Keresnék előretolt lábtartót a motorhoz.
Köszönöm a kipufogó ötleteket!
"Az út szélén 1 perc alatt kiszehető , és elégedett mindenki "
Kivéve akit, akiket zavar a nagy hang.
Mondjuk engem is a csendes környezetben végigrecsegő motorosok.
Nem a hangerő szerint menő az ember és a motor, szép hangja legyen ne nagy :)
A két hátsó dobot természetesen én is kiheréltem azonnal ,amint megvettem a motort . Lett is derék hangja ,viszont nem ment át a vizsgán . Vágtam 2 csődarabot ,ami még éppen belement a kipufogóba . Befenekeltem mind a két végét . A hátsó végébe fúrtam egy egy likat ,az illem kedvéért ,amin persze semmi sem jön ki .
Még körbe is tekertem szigetelőszalaggal ,hogy jobban zárjon . Hajtottam 6-os savállóból két bazinagy zégergyűrűt ,nehogy a vizsgán kiköpje az egész hóbelevancot . Így annyira lefojtja a motort hogy nem bántja a vizsgabiztos fülét . Az út szélén 1 perc alatt kiszehető , és elégedett mindenki .
Szia!
Nagyon köszönöm az ötletet! Sajnos ezen már túl vagyok! A 2db dobot már kipucoltam. A középsőben is zörög valami. Most a jelenség az, hogy ha elveszem a gázt, akkor durrog a kipufogó.
Arra jutottam, hogy nem fogom tudni megúszni a dob cserét. Nem szeretnék a neten keringő kb 100.000Ft-os dobbal foglalkozni.
Szia ikormos!
Brúnó vagyok a 06 30 2500 444 számról. Én pont olyan tárcsákat keresek mint a Tiéd. Az enyém 750-es, 1995-ös U.S. model. Utána kéne menni, hogy csereszabatos-e a két típus? Küldj képet, mert még nem vagyok 100% meggyöződve, hogy cseréljek-e. rocker60@t-online.hu
nem vagyok nagy szagértője a témának, de nézz utána, minden más stimmel-e, azaz fékek, km óra meghajtás stb... mert ugye erősen más lesz a kerékagy is...
Érdekes dolgot tapasztaltam tegnap, és ma... Bp- Zalaegerszeg oda-vissza alatt. Ami remek a fogyasztásom a 7-es főúton lefelé 4 tankolás alatt 120-130 km-enként 5 -5,3 liter, eddig 5l/100 km stabil volt, 60-70-es cirkálásnál volt 4 liter. A nagy oldalszél ellenére a 145-öt eléri a mutató, ugyanazon az egyenesen oda-vissza eléri. Ellenben: 5-ben, ha 80-90-es tempóról hirtelen gázadással szeretnék gyorsítani, először nem történik semmi, kb 2 másodpercig, utána hiba nélkül elindul. 110-ről remekül indul... Olyan a dolog, mintha egy hagyományos karburátornál a gyorsító fúvóka nem működne... valakinek ötlete?
Most cseréltem levegőszűrőt, és az eredetiben volt a belsejében egy cső, és kb 30 mm-en ment szabadon a levegő...
Egy kis szakmai tanácsra volna szükségem. A napokban az (535) motorból kuplung kar felengedésekor valami zörgés hallható. Tud valaki valami ellenőrzési szisztémát erre?
Ja!
Keresnék előretolt lábtartót a motorhoz.
Köszönöm a kipufogó ötleteket!
Az új motoromhoz nincs szükségem a hátsó motoremelőmre, eladom. 8.000.- Vettem, 5.000.-ért eladnám. Hívjatok 06 30 2500 444
Egy tata meg régen ugy hivta "bogden" :)
végyé
amikor megkérdeztem jó elssz ez így? erra zt mondták ha nincs beindítva hangja sincs, nem igaz?
azóta mentem vele 2 évet balesetmentesen, és ebben az olvasatban műszakilag tökéletes a gép :)
"Az út szélén 1 perc alatt kiszehető , és elégedett mindenki "
Kivéve akit, akiket zavar a nagy hang.
Mondjuk engem is a csendes környezetben végigrecsegő motorosok.
Nem a hangerő szerint menő az ember és a motor, szép hangja legyen ne nagy :)
végyé
Még körbe is tekertem szigetelőszalaggal ,hogy jobban zárjon . Hajtottam 6-os savállóból két bazinagy zégergyűrűt ,nehogy a vizsgán kiköpje az egész hóbelevancot . Így annyira lefojtja a motort hogy nem bántja a vizsgabiztos fülét . Az út szélén 1 perc alatt kiszehető , és elégedett mindenki .
A szegény keverék miatt lassabb az égés, és még nem fejeződik be amikor a kipufogó szelep már nyit, ilyenkor durrog...
Ennek oka lehet egy kis kosz is az alapjárati rendszerben...
Hétvégén lefényképezem a motort, kerekeket és meg is mérem a főbb átmérőket.
Köszönöm.
KI
Nagyon köszönöm az ötletet! Sajnos ezen már túl vagyok! A 2db dobot már kipucoltam. A középsőben is zörög valami. Most a jelenség az, hogy ha elveszem a gázt, akkor durrog a kipufogó.
Arra jutottam, hogy nem fogom tudni megúszni a dob cserét. Nem szeretnék a neten keringő kb 100.000Ft-os dobbal foglalkozni.
a hátsó lemezeket el kell távolítani, és ami bent van ki kell dobni... a hangtompító dob attól még dolgozik... elég az :)
bár van egy tartalék érintetlen dobom, de nem merem felajánlani... az még kellhet... ha hisztisek műszakin stb...
Tud valaki valami megoldást egy Virago 535 szétesett (lamellák leszakadása) kipufogó pótlására esetleges cseréjére?
Talán segit, én itt vettem féktárcsát az xv250 re
http://www.cma-motor.hu/Fektar...
Gyors, pontos és "olcsó"
végyé
Brúnó vagyok a 06 30 2500 444 számról. Én pont olyan tárcsákat keresek mint a Tiéd. Az enyém 750-es, 1995-ös U.S. model. Utána kéne menni, hogy csereszabatos-e a két típus? Küldj képet, mert még nem vagyok 100% meggyöződve, hogy cseréljek-e. rocker60@t-online.hu