Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kosz! Igazad van!
Sziasztok,

valószínű hogy az XV 250-es Viragomon láncszettet kell cserélni, miből lehet biztosan megállapítani hogy tényleg kopott-e. Azt látom, hogy az első kis fogaskerék tengelyirányban és hajtásirányban is kotyog.

Köszi!
Sziasztok!

Köszönöm szépen a segítséget gumi ügyben. Találtam egyet ahol a házhoz szállítás se vészes : http://www.r17.hu/index.php?pa... Köszönöm!
Tony
Hali,
Tetszik.
Nekem sajna kellenének a gumik is, de legfeljebb szerzek valahonnan.
Én Győri vagyok, hogyan tudnék a lámpákhoz jutni?
Keress meg itt: (ikormos kukac freemail pont hu)
KI
Bocs hogy ilyet kérek de valaki tudna segiteni abban hogy hogyan kell szelephézagot állitani egy 535-ös viragon ?
szerszámok sztem megvannak hozzá igaz egy hézagmérőt még kell vennem de az is meglesz.
Életemben nem csináltam még ilyesmit... Azért agyalok rajtam mert ahogy tolom a mocit persze nem begyujtott állapotban halk a kattanások jönnek a szelep fedél alól.
A kérdésem az hogy miután levettem a szelep fedelet ugy kell tologatnom a mocit hogy ugy álljak meg vele hogy a lehető legkisebb hézag legyen ? Mármint azon a holtponton és ott lássak neki az állitáshoz ?
A másik kérdésem az első hengernél a kipufogó szelephez tiszta sor a hozzáférés kérdése ,de ami a karbi mögött van ahoz hogy kell hozzáférni ? Ki kell venni a karburátort ?
Bocs hogy ilyeneket kérdek .. csak elviekben van fogalmam ezekről a trükkökről.
Szia,

Ime a fotók.

Csak az egyiken van a gumi csak egyet rendeltem úgy, mert az nem sérült így az nem kellett nekem. De mint mondtam egyiket sem építettem be soha, mint az látszik a fotókon is vadonat újak.
Halli !

A sárga stp-t még nem próbáltam de a fehérrel jók a tapasztalataim.
Minden tankolásnál kap egy kupaknyit a motor. Agyalok és a sárga változaton .. rosszat gondolom nem teszek vele :)
Hú Ki is ment a fejemből, már szaladok is le a garázsba, 15 perc és itt lesznek a képek. Bocs.
Hali,
Sikerült fényképezni?
KI
ez az én motorom:
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=ad_show&session_id=&ad_id
=3808
alám tört a lábam((( most itthon fekszek és gyógyulok,de már megöl az unalom és mennék melózni ja meg motorozni
hát ja..a kaszásnak sok a dolga az tuti...nem is tudom hogy mi történik ilyenkor amikor itt irogatsz
amúgy összesen akkor 400ezer... szerintem ez így már okés.jól jársz vele ha minden rendben van.Az viszont biztos,hogy darabjaira volt szedve..látszok azon is hogy milyen alkatrészek is le lettek festve.
Sziasztok!
Óriási élményem volt tegnap. Nekem volt az az élményem, hogy az első hengerem 9.0, a hátsó 11.5 volt. Már nem tudom, hogy ki, de valaki a fórumról javasolta az STP sárga szelep tisztitót. Miután kideritettem, hogy nem a gyürükkel van a baj, egy teli tankba beledöntöttem egy egész flakont. Mentem 80 km-t, majd kompresszió mérés, és most jön a csoda. az első hengerem felment
10.0-re. Azt mondja szerelőm 12 l-ként 1-2 kúpak löty mehet folyamatosan a benzinben, mert igy folyamatosan a szelepek és a fészek a lerakodástól tisztitva van. Ja és a karbinak se árt, DE sokat ne öntsek bele mert megváltoztatja a benzin gyújtópontját. Magyarán, a benzin teljesitménye csökken.
100 ropi a papírozás állítólag..
nekem is ezt mondta Ede...időm az nekem nem sok, visszont van egy 30 éves rokkant haverom aki szívesen csinál ilyen munkákat.
amúgy mennyi lenne a papírmunka? 60-80 körül? na de még akkor is megéri,ha tényleg nincs komoly baja.
akkor nem gond! krómtisztítóval meg türelemmel frankón ki lehet fényesíteni.Aztán ha lesz pénzed krómoztatni,akkor meg majd elviszed! én főleg a küllők miatt vinném el.Azokat nem tudtam kifényesíteni...nem rozsdás,inkább olyan mintha lefestették volna ezüst színűre régen..most már inkább csak szürke.
igen ezért akarom a cbr -t eladni,nekem már túl vad...
azon is volt 1-2 szerelni valom,de én már csak ilyen vagyok..)))
csak a motor + kardán legyen jó, a többit meg mahd meg csináljuk..
ez is inkább vakrozsda..
Előző mocim egy keeway supershadow 250es volt.2003as..és szana- szét mállot rajta néhány gumi rész meg kábel náluk még a 20 évet sem kell megvárni
Sajnos nem volt pénzem krómoztatni.De 90%-ra le lehetett pucolni, ki lehetett fényesíteni..azóta is van a rajta pár apró rozsda folt de csak közelről látható.Az előző tulaj szerintem soha sem pucolta le...majdnem ott hagytam amikor megláttam,de megnéztem ott a helyszínen,hogy le jön-e róla...
- csak nem tetszik a hátsó lámpa...

amúgy ez egy kicsit nyugodtabb vas lesz, mint a cbr600-as...

amire készülni kell 20 után, az a gumialkatrészek esetleges öregedése, és a kontakt hibák... ez utóbbi már csak azért is, mert esetleg többször szét volt szedve, a festés miatt és ilyenkor a kábelek se mindig maradnak egyben...
krómoztattad? hol?mennyiért?
Szerintem nagyon jól néz ki...az ülés,festés,a markolatok+hát azok a jóképü irányjelzők is
Ha tényleg át tudod nézetni+tesztelni,akkor simán meg kell venni.De csak ha rendesen tesztelve volt!
kitudja pl. hogy hány km van benne...
Rozsda az enyémen is volt..még a hátsó felnin is...pedig én 500ért vettem...