valószínű hogy az XV 250-es Viragomon láncszettet kell cserélni, miből lehet biztosan megállapítani hogy tényleg kopott-e. Azt látom, hogy az első kis fogaskerék tengelyirányban és hajtásirányban is kotyog.
Hali,
Tetszik.
Nekem sajna kellenének a gumik is, de legfeljebb szerzek valahonnan.
Én Győri vagyok, hogyan tudnék a lámpákhoz jutni?
Keress meg itt: (ikormos kukac freemail pont hu)
KI
Bocs hogy ilyet kérek de valaki tudna segiteni abban hogy hogyan kell szelephézagot állitani egy 535-ös viragon ?
szerszámok sztem megvannak hozzá igaz egy hézagmérőt még kell vennem de az is meglesz.
Életemben nem csináltam még ilyesmit... Azért agyalok rajtam mert ahogy tolom a mocit persze nem begyujtott állapotban halk a kattanások jönnek a szelep fedél alól.
A kérdésem az hogy miután levettem a szelep fedelet ugy kell tologatnom a mocit hogy ugy álljak meg vele hogy a lehető legkisebb hézag legyen ? Mármint azon a holtponton és ott lássak neki az állitáshoz ?
A másik kérdésem az első hengernél a kipufogó szelephez tiszta sor a hozzáférés kérdése ,de ami a karbi mögött van ahoz hogy kell hozzáférni ? Ki kell venni a karburátort ?
Bocs hogy ilyeneket kérdek .. csak elviekben van fogalmam ezekről a trükkökről.
Csak az egyiken van a gumi csak egyet rendeltem úgy, mert az nem sérült így az nem kellett nekem. De mint mondtam egyiket sem építettem be soha, mint az látszik a fotókon is vadonat újak.
A sárga stp-t még nem próbáltam de a fehérrel jók a tapasztalataim.
Minden tankolásnál kap egy kupaknyit a motor. Agyalok és a sárga változaton .. rosszat gondolom nem teszek vele :)
hát ja..a kaszásnak sok a dolga az tuti...nem is tudom hogy mi történik ilyenkor amikor itt irogatsz
amúgy összesen akkor 400ezer... szerintem ez így már okés.jól jársz vele ha minden rendben van.Az viszont biztos,hogy darabjaira volt szedve..látszok azon is hogy milyen alkatrészek is le lettek festve.
Sziasztok!
Óriási élményem volt tegnap. Nekem volt az az élményem, hogy az első hengerem 9.0, a hátsó 11.5 volt. Már nem tudom, hogy ki, de valaki a fórumról javasolta az STP sárga szelep tisztitót. Miután kideritettem, hogy nem a gyürükkel van a baj, egy teli tankba beledöntöttem egy egész flakont. Mentem 80 km-t, majd kompresszió mérés, és most jön a csoda. az első hengerem felment
10.0-re. Azt mondja szerelőm 12 l-ként 1-2 kúpak löty mehet folyamatosan a benzinben, mert igy folyamatosan a szelepek és a fészek a lerakodástól tisztitva van. Ja és a karbinak se árt, DE sokat ne öntsek bele mert megváltoztatja a benzin gyújtópontját. Magyarán, a benzin teljesitménye csökken.
akkor nem gond! krómtisztítóval meg türelemmel frankón ki lehet fényesíteni.Aztán ha lesz pénzed krómoztatni,akkor meg majd elviszed! én főleg a küllők miatt vinném el.Azokat nem tudtam kifényesíteni...nem rozsdás,inkább olyan mintha lefestették volna ezüst színűre régen..most már inkább csak szürke.
igen ezért akarom a cbr -t eladni,nekem már túl vad...
azon is volt 1-2 szerelni valom,de én már csak ilyen vagyok..)))
csak a motor + kardán legyen jó, a többit meg mahd meg csináljuk..
Sajnos nem volt pénzem krómoztatni.De 90%-ra le lehetett pucolni, ki lehetett fényesíteni..azóta is van a rajta pár apró rozsda folt de csak közelről látható.Az előző tulaj szerintem soha sem pucolta le...majdnem ott hagytam amikor megláttam,de megnéztem ott a helyszínen,hogy le jön-e róla...
amúgy ez egy kicsit nyugodtabb vas lesz, mint a cbr600-as...
amire készülni kell 20 után, az a gumialkatrészek esetleges öregedése, és a kontakt hibák... ez utóbbi már csak azért is, mert esetleg többször szét volt szedve, a festés miatt és ilyenkor a kábelek se mindig maradnak egyben...
Szerintem nagyon jól néz ki...az ülés,festés,a markolatok+hát azok a jóképü irányjelzők is
Ha tényleg át tudod nézetni+tesztelni,akkor simán meg kell venni.De csak ha rendesen tesztelve volt!
kitudja pl. hogy hány km van benne...
Rozsda az enyémen is volt..még a hátsó felnin is...pedig én 500ért vettem...
valószínű hogy az XV 250-es Viragomon láncszettet kell cserélni, miből lehet biztosan megállapítani hogy tényleg kopott-e. Azt látom, hogy az első kis fogaskerék tengelyirányban és hajtásirányban is kotyog.
Köszi!
http://www.motorgumishop.hu/ch...
Köszönöm szépen a segítséget gumi ügyben. Találtam egyet ahol a házhoz szállítás se vészes : http://www.r17.hu/index.php?pa... Köszönöm!
Tony
Tetszik.
Nekem sajna kellenének a gumik is, de legfeljebb szerzek valahonnan.
Én Győri vagyok, hogyan tudnék a lámpákhoz jutni?
Keress meg itt: (ikormos kukac freemail pont hu)
KI
szerszámok sztem megvannak hozzá igaz egy hézagmérőt még kell vennem de az is meglesz.
Életemben nem csináltam még ilyesmit... Azért agyalok rajtam mert ahogy tolom a mocit persze nem begyujtott állapotban halk a kattanások jönnek a szelep fedél alól.
A kérdésem az hogy miután levettem a szelep fedelet ugy kell tologatnom a mocit hogy ugy álljak meg vele hogy a lehető legkisebb hézag legyen ? Mármint azon a holtponton és ott lássak neki az állitáshoz ?
A másik kérdésem az első hengernél a kipufogó szelephez tiszta sor a hozzáférés kérdése ,de ami a karbi mögött van ahoz hogy kell hozzáférni ? Ki kell venni a karburátort ?
Bocs hogy ilyeneket kérdek .. csak elviekben van fogalmam ezekről a trükkökről.
Ime a fotók.
Csak az egyiken van a gumi csak egyet rendeltem úgy, mert az nem sérült így az nem kellett nekem. De mint mondtam egyiket sem építettem be soha, mint az látszik a fotókon is vadonat újak.
A sárga stp-t még nem próbáltam de a fehérrel jók a tapasztalataim.
Minden tankolásnál kap egy kupaknyit a motor. Agyalok és a sárga változaton .. rosszat gondolom nem teszek vele :)
Sikerült fényképezni?
KI
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=ad_show&session_id=&ad_id
=3808
amúgy összesen akkor 400ezer... szerintem ez így már okés.jól jársz vele ha minden rendben van.Az viszont biztos,hogy darabjaira volt szedve..látszok azon is hogy milyen alkatrészek is le lettek festve.
Óriási élményem volt tegnap. Nekem volt az az élményem, hogy az első hengerem 9.0, a hátsó 11.5 volt. Már nem tudom, hogy ki, de valaki a fórumról javasolta az STP sárga szelep tisztitót. Miután kideritettem, hogy nem a gyürükkel van a baj, egy teli tankba beledöntöttem egy egész flakont. Mentem 80 km-t, majd kompresszió mérés, és most jön a csoda. az első hengerem felment
10.0-re. Azt mondja szerelőm 12 l-ként 1-2 kúpak löty mehet folyamatosan a benzinben, mert igy folyamatosan a szelepek és a fészek a lerakodástól tisztitva van. Ja és a karbinak se árt, DE sokat ne öntsek bele mert megváltoztatja a benzin gyújtópontját. Magyarán, a benzin teljesitménye csökken.
azon is volt 1-2 szerelni valom,de én már csak ilyen vagyok..)))
csak a motor + kardán legyen jó, a többit meg mahd meg csináljuk..
amúgy ez egy kicsit nyugodtabb vas lesz, mint a cbr600-as...
amire készülni kell 20 után, az a gumialkatrészek esetleges öregedése, és a kontakt hibák... ez utóbbi már csak azért is, mert esetleg többször szét volt szedve, a festés miatt és ilyenkor a kábelek se mindig maradnak egyben...
Ha tényleg át tudod nézetni+tesztelni,akkor simán meg kell venni.De csak ha rendesen tesztelve volt!
kitudja pl. hogy hány km van benne...
Rozsda az enyémen is volt..még a hátsó felnin is...pedig én 500ért vettem...