Sziasztok,
Nekem egy 1990-es, 1100-as virgácsom van, alu kerekekkel.
Sajnos a küllős sokkal jobban tetszik.
Tudtok valahol bontót, ahol tudnék jó állapotú küllős kerekeket venni (esetleg az alu-t becserélni)? (Lehetőleg Győrhöz közel)
KI
Nem egy agysebészet, nem kell aggódni. A szimmeringen nem táncol el a fúrószár, de ha ettől tartasz, könnyű megpontozni.
Szedtem már ki kalapács + cipész-ár segítségével telószimmeringet egy Honda CB-ből (ez volt a mukinál kéznél), és azzal se volt gond.
Nagyon kosz a valaszokat. Sajnos nincs a kornyekemen Yamaha szerviz.
XV 1100-as a moci es levegos a teleszkop. Egesz telen a kozepso tarton volt a vas, aztan mikor levettem rola es az oldalso laban kezdtem tartani, akkor lettem figyelmes az olajcseppekre. Fujtam is bele levegot. Lehetseges, hogy tul keveset. A szervizkonyv szerint 0.4 bar mar eleg. Csak ennyit mertem nyomni, de igy nem allt meg a csopoges.
Probaljam nagyobb nyomassal, vagy erdemesebb inkabb szetszerelni?
Koszonom.
Egyetértek Darkness-szel, én sem szoktam szétszedni a teleszkópot. A szimmeringet ugyan nem egyszerű így kivenni, de csak egy okos trükk kérdése az egész. Még MZ-s koromban tanultam. :)
2 mm-es fúróval átszúrom a szimmering felső falát 3-4 helyen és a lyukakba facsavart tekerek, majd fogóval egyenletesen kihúzom a rossz szimmeringet. Kis odafigyeléssel nem kockázatos dolog. Arra kell figyelni, hogy a szimmering magasságánál semmiképp ne fúrj mélyebbre és minden rendben lesz. Kis melegítéssel rásegítve (hőlégfúvó vagy hajszárító) könnyebben kiszabadul.
Az új szimmering ajkait jól bekened olajjal és lágyan ráhúzod a teleszkópszárra. Az olajcsere a kiszerelt és kinyitott teleszkóp tetején keresztül hamar elvégezhető.
Nem tudom hogy milyen motorod van, de szerintem nem egy nagy dolog kicserélni a szimeringet. Nem kell hozzá szétszedni a teleszkópot csak kikel venni a kiflikből. porvédő le, gyűrű ki és szerintem a szimeringet ki lehet húzni a helyéről. Legalábbis azoknál a motoroknál amiket én láttam így volt. Levegős a teleszkóp vagy nem. Sok esetben elég felfújtatni és megáll a folyás.
Én annak ellenére hogy mindent szétszedek ennek nem mertem nekiállni, mert a szervízkönyv nagyon nagyon nem volt egyértelmű hogy mit hogyan kéne, és jól el lehet cseszni.
Bevallom férfiasan elvittem Yamaha szervízbe és ott szépen megcsinálták.
Sziasztok.
Elegge eresztenek az elso villam szimeringjei. Ha all egyhelyben a vas, kb 1 nap utan mar olajcseppeket hagy maga utan. Megvasaroltam az olajat es a szimeringpart is. Nem tudom neki merjek-e allni es szetszedni vagy keressek kicsivel hozzaertobb emberket.
1 - Ki dolgozott mar az elso villaval? Mire erdemes figyelni?
2 - Megoldodik a problema ha olajat es szimeringet cserelek?
Koszi elore is a valaszt.
A szervízkönyvben, természetesen. Állítási lehetőség csak az úszószintnél van, ezen felül az alapjárati keverékszabályozó és a szinkroncsavar állítható. Az utóbbi kettőhöz nincs előírt érték, műszeres mérés alapján kell beállítani.
rég jártunk errefelé. Most lett teljesen kész a vas a nagykarbantáson.Csodálatos lett.Valami ultrahangos bigyóval kipucolták a karburátort, meg minden beállíva.... szóval szuper lett az 1100-es.
Most már csak az lenne a kérdésem, hogy hasított bőr táskákat mivel lehet ápolni?
Helló Viktor!Hallom milyen jó lett a fogyasztásod gratula.Az én gépem 93-as 750-s és már 73000 km van benne.Az én fogyasztásom sem megy hat alá.Az érdekessége az ,hogy bárhol megyek vele nem nagyon változik a fogyasztás.Ennyit kíván és megy mint a rakéta.Ennek ellenére ha meg tudnád mondani,hogy hol tudok rendelni o gyűrűket a mikuni porlasztóba azt nagyon megköszönném.Ugyanis a télen tervezek egy karbi felujjítást és addig be szeretnék szerezni lassan minden kényes kopóalkatrészt.De csak lassan,hogy az asszony ne nagyon akadjon ki.Itt a gép!
Nekem egy 1990-es, 1100-as virgácsom van, alu kerekekkel.
Sajnos a küllős sokkal jobban tetszik.
Tudtok valahol bontót, ahol tudnék jó állapotú küllős kerekeket venni (esetleg az alu-t becserélni)? (Lehetőleg Győrhöz közel)
KI