A rajzokon kiemeltem a BARNA színű vezetéket, illetve az általad hibásként definiált üres visszajelzőt, a féklámpákat piros ellipszisekkel... remélem a motorod és a rajz ebben megegyezik. érdemes azt a vezetéket kimérni, illetve a biztosíték környékét alaposabban megnézni. A rajz alapján ez a közös vezeték, ami a SIGNAL (jelzés) biztosítéktól még a főkapcsolóig megy... sok sikert, szólj, ha meglett a bibi!
Köszönöm, megpróbálom. A rajzokat is köszönöm, gondolom valami közös vezetéknél lehet a gond.
Remélem megtalálom a hibaforrást. Utána már gyerekjáték kijavítani.
Hát a beállítással nem hiszem hogy gond van..bár nem értek hozzá.De máskor pöcre indul.Csak a hideget nem szereti.
Vegyek szerinted én is inkább bosch gyertyát?Ha azt veszek,abból milyen kell?
ha öreg, és nem jó minőségű 20W -s olaj van benn, az csúnyán meg tudja fogni, nem mellékesen az aksi ha gyengül, az is megnehezíti az indítást...
Ha most került hozzád, akkor gyertya, olaj, szűrők, csere, és nézd meg mit bír az aksi... Egy fehér STP felét töltsd a tankba, aztán gurulj el egyet motorozni, jó pár pihentetés, és indítással , aztán teletank rendes benzin, és azt is kijáratni...
Pl. a nem megfelelő karburátor-beállítás. Ha kevés anyagot kap.
Télen 2-3 hetente beindítottam a vasat, még a mínusz 8 fokban is hajlandó volt bepöccenni. Mondjuk én Bosch-t használok.
Köszönöm! Így már világos...
Amúgy hidegben 5 fok alatt eddig is nehezen indult..-5 körül el sem akart indulni..de ez szarintem az aksi miatt van.Amikor vettem azt mondta az eladó hogy pár hónapja vette...de nemtom..mi más okozná ezt...
”A gyújtógyertya talán legfontosabb jellemzője éppen ezért a hőérték. Ez a szám mutatja meg, hogy üzem közben a gyertya milyen mértékben hevül fel. Korábban ezt egy számmal jelölték, pl. 225. Ez azt jelentette, hogy a kísérleti motorban ez a gyertya 225 mp. alatt hevült olyan magas hőmérsékletre, hogy öngyulladás következzen be.
Minél nagyobb ez a szám, a gyertya annál nagyobb hőértékű. (a gyertya annál "hidegebb") Később a hőérték megjelölésére többnyire számsort alkalmaztak, pl. az NGK esetében 2-től 13-ig. A számok emelkedésével a hőérték is nő.
A rosszul megválasztott hőértékű gyújtógyertya motorkárosodást okozhat: a dugattyútető túlmelegszik. Túlzottan kis hőérték esetén maga a gyertya izzik fel, a túl nagy hőértékű gyertyán a rásülő koksz felizzása okoz öngyulladást. Ilyenkor a keverék nem a gyújtógyertya szikrája miatt kezd el égni, hanem már korábban, az izzó koromdarabok következtében kezdődik az égés. Az öngyulladás túlmelegedést okoz, a tartós, jelentős túlmelegedés pedig akár a dugattyútető megolvadását, akár a dugattyú gyűrűs részének besülését válthatja ki. Nem tanácsos eltérni tehát a gyár által megadott hőértéktől, annak ellenére, hogy ez is kompromisszum eredménye. Kíméletes vezetésnél kevéssé hevül fel az égéstér, mint amikor tartósan magasabb fordulatszám-tartományban tartjuk a motort. Nem egyszerű megtalálni az ideális kialakítású, hőértékű gyújtógyertyát, ami az adott motor szélsőséges üzemi feltételeinek megfelel. A motor extrém igénybevétele, sportcélokra felhasználása esetén természetesen magasabb hőértékű gyertya használata indokolt.”
A különbség az öntisztulási hőmérséklet. nekem a 7-sel is tökéletesen indul, hidegen is, Bp- rövid távok 10 fok körül, vagy Horvátország 40 fok ... mindegy...
Ha ennyi minden megy ki egyszerre, akkor valami csatlakozó ugrott szét. Tank le, ülés le és keress lógó csatlakozót. Nálam az ülés alatt van a sok sorkapocs, jó eséllyel neked is ott lesz.
Köszönöm!
Hát hetente megyek vele Zalaegerszegre..20-25km..pár nap múlva vissza...de közben a városban is megyek néha rövidebb utakra....szal nem tudom :)
Mi a különbség a 6-os és a 7-es között?
Végre eljutottam odáig, hogy mehetek vizsgázni, illetve vezetni. Erre mi történik? A motorral van a baj.
Blackiex nem tudom mennyire vagy Te vagy más járatos az 1100 es elektromos hálózatában. Biztik jók, viszont: elment az index, a üresjárati visszajelző, a fordulatszám mérő, meg talán a féklámpa.
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát? Értek az elekrtomossághoz, nem vagyok tök hülye hozzá, csak hátha van valakinek tapasztalata, vagy rajza a kapcsoláshoz.
anno nekem az előző gazdája azt mondta, hogy rövid városi használat esetén kell a 6-os, ha hosszabban mész vele, akkor 7-es kell. Az enyémben 7-es van, és teljesen jó... kétévente, kb 10000-13000 km-enként cserélem
Nagyon köszönöm!
Milyen a kuplung?
Az enyém továbbra is itt ott zörög, kattog, stb. De, ahogy telefonon is beszéltünk ezekről a hibákról, nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget.
További szép napot!
Nem érek rá várni, míg egy szerelő mejd egyszer csak...:)
Köszi