Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előre is köszönöm.
Még annyit kérnék, hogy egy vonalzót tegyél mellé, ha lefényképezed..
KI
Gyertyákat cseréltem a 750-esben, Denso W22ES-ZU -ra esett a választás. Utsó pár darabos akcióban megkaptam 1200/db áron. Eddigi tapasztalat: akksimerítő köszörülés helyett pöccre indul hidegen- melegen. Gázelvételnél még visszadurrog kicsit, de még karbitisztítás, szinkron és szelephézag állítás elött vagyok, majd meggyógyul.
Beszerezzek előre valami kopó-fogyó alkatrészt ezekhez, vagy nekiálljak és majd kiderül? Nem szeretném hetekre szétdönteni.
Olajcserénél két olaj közt vacilálok: Repsol moto rider 15w-50, vagy Repsol moto V-twin 20w-50. Van valami különbség, vagy az a plusz viszkozitás nem oszt, nem szoroz?
Szia,

Épp külföldön vagyok, pénteken megyek haza majd hétvégén csinálok képeket és akkor felteszem.

Nem akarok keresni rajta, nálam egy dobozban pihennek, ha valakinek szüksége van rá örülök hogy segíthetek, annyiért adnám amennyibe nekem került, ha jól emlékszem 15$-16$ körül volt darabja, szóval mondjuk 3000Ft / darabért odaadom.
Hali,
Tennél fel képet? Mennyibe kerül?
KI
Okés,köszi szépen!
Én a következőket szereltem le.
- tank mellet a bal oldali doboz, amibe a porlasztóról mennek csövek.
- ülés
-akkumulátor
akksi tároló doboza, minden köcölékével együtt

Van aki semmit nem szerel le. Én a szívószelepekhez így is alig fértem hozzá.

Egyébként akkor lehet kényelmesen hozzáférni ha a karburátorok is lent vannak. Tehát érdemes egy karbitisztítást összekötni a szelephézag beállítással.
Sziasztok!
XV 535 szelephézag állításhoz mit kell leszerelni a motorról,h hozzá lehessen férni?Csinált már valaki ilyet?Valami magyar leírás,vagy tapasztalat leírása létezik erről a beállításról?
Ha nem LS650, akkor jó. :)
Hát a szerelhetőség az nem lopta be magát a szívembe. A motorozhatósága, a karaktere viszont közel áll hozzám. Talán el is pöfög még egy ideig. Viszont ha egyszer még váltok, az 1 henger 2 szelep, 4 ütem lesz.
Köszi. :)
Jó kis bringa az, nem kell aggódni miatta. Még kényelmesen belecsavarhatsz pár tízezret minden gond nélkül. Ha elkezd zajosodni, az fel fog tűnni, mert rövid időn belül lesz egyre hangosabb és hangosabb. Ha okosan hajtod, ez a büdös életben nem következik be. Nem nagyfateros 70-80-ra gondolok, de az üveghangos pörgetős 140-nel szaggatás az semminek nem vitamin.

Ez egy ilyen konstrukció, nyers és férfias, zajos és határozott kezet igénylő, de rém kezes motor. Ha csendes, óramű-szerű vasat szeretnél ebben a köbcenti-kategóriában, az a Honda Shadow 600, de az láncos, meg vizes, és ha az XV "nehezen szerelhetőnek" tűnik, attól megőrülnél. :)
Köszi, a következő tankolásnál "beruházok" egy ilyet.
Amúgy a sárga palackos STP az, ami kell, a Multi Valve Cleaner.
Az alap kopogás megmaradt, de a mellékzörejek határozottan csendesültek, és a motor teljesítménye is mintha javult volna, könnyedén, és a végtelenségig kiforog.
Azért jó füled van azt meg kell hagyni
Csendesedtél? :)
akkor ezt a koromtisztítót én is kipróbálom.
A multkor a szelephézaggal kapcsolatban igazad volt, csak nem a kipufogó, hanem a hátsó henger szívó szelepjének hézagja volt az előírás majd kétszerese 0,2mm
Az STP adalékokat nyugodt szívvel ajánlom. A fél termékpalettájukat kipróbáltam (család kocsija, motorok, még fűnyíró is) és eddig csak jót tudok mondani.
Egyetértek, csak már régen láttalak a fórumon és kötekedni akartam egy kicsit. Én is amondó vagyok hogy blokkot megbontani csak akkor ha nagyon muszáj. Viszont ezekkel a különböző adalékokkal nincs tapasztalatom, amivel meg van az inkább negatív.
Igen, nos ezért célszerű ellenőrizni a hézagot ÉS olajos tesztet is végezni. Ha a szelep a himba "szerint" jól zár és olajjal meglocsolva se jó a kompresszió, akkor esélyes, hogy a szelepülések vagy a tányérok kormosak/salakosak, amit jó eséllyel el lehet tünteni egy fél év alatt a megfelelő koromtalanító benzinadalékkal (MOL-on és Tescoban árulnak ilyeneket). Ha akkor se lesz jobb a kompresszió, akkor és csak akkor szabad levenni a hengerfejet. Semmiképp nem célszerű motort bontani, amíg ilyen egyszerű hibaforrásokat nem zárunk ki. Csak idő és pénzpazarlás lenne egyből gépműhelybe futni a hengerfejjel vagy a hengerrel.
Szia blackiex !
Ezért szeretünk, mert mindig van valami gyakorlatias tanácsod, amihez nem kell nagy hókuszpók. (olajat a gyertyanyílásba)
De mi van ha valamelyik szelep kicsit beégett, vagy nem tökéletes a szelepülés
Más: ha alacsony a kompresszió, két oka lehet. 1: gyűrűk, 2: szelepek.

A szelepeket ellenőrizheted hézagmérővel.
A gyűrűket pedig úgy, hogy egy evőkanál olajat betöltesz a gyertyanyíláson, és úgy mérsz. Ha a mért érték látványosan magasabb (több, mint 10%) az előző mérésnél, akkor a gyűrűknél van a gond és nem a szelepeknél.
Mondjuk nagy eltérés nem lesz, a szelephézag viszont nagyon befolyásol!
Nagyon köszönöm a gyors kielégítö választ. De sajnos el csesztem a mérést mert üzemmelegre felmelegítettem a jármüvet és utána mértem.
A szervízkönyvben benne van... Ez is...

Minimum: 142 PSI = 1000 kPa = 10 bar
Maximum: 171 PSI = 1200 kPa = 12 bar
Standard: 156 PSI = 1100 kPa = 11 bar

Vedd figyelembe, hogy tökéletes szelephézagnál kell mérni, hideg motornál, csutkára nyitott gázkarral. Ezek hiányában csalhat a dolog. Amúgy tök tűrhető értékek ezek, még az első henger se túl gáz, még használható.

Amúgy a PSI: font per négyzethüvelyk.
Üdv. Asegítségeteket kérem. A mai napon vettem egy kompresszió méröt. Az XV-535-ösön mértem kompressiót. Az elsö hengerben 140 PSI a hátsóban 150 PSI az eredmény. Aki érthozzá írja meg mijen ez az eredmény ennél a mocinál. Itthon vettem észre hogy a mérö eszközre PSI és KPa X 100 van irva,és gözöm nincs mi mitjelent. Természrtrsen benzinüzemü jármühöz használható.
Köszönöm...de ennél én jóval olcsóbban vettem a hátsókat(fele ennyiért)..remélem találok előre is.Ha nagyon nem,akkor marad ez ebay.
még 1x köszönöm!