Hali,most szeretnék a cbr600f gépem helyett egy 535 gépet. olaszból hozta be egy volt osztálytársam . de nem tudom ,mit nézzek meg rajta...mit tanácsoltok.?
"Egyetértek Darkness-szel, én sem szoktam szétszedni a teleszkópot. A szimmeringet ugyan nem egyszerű így kivenni, de csak egy okos trükk kérdése az egész. Még MZ-s koromban tanultam. :)
2 mm-es fúróval átszúrom a szimmering felső falát 3-4 helyen és a lyukakba facsavart tekerek, majd fogóval egyenletesen kihúzom a rossz szimmeringet. Kis odafigyeléssel nem kockázatos dolog. Arra kell figyelni, hogy a szimmering magasságánál semmiképp ne fúrj mélyebbre és minden rendben lesz. Kis melegítéssel rásegítve (hőlégfúvó vagy hajszárító) könnyebben kiszabadul.
Az új szimmering ajkait jól bekened olajjal és lágyan ráhúzod a teleszkópszárra. Az olajcsere a kiszerelt és kinyitott teleszkóp tetején keresztül hamar elvégezhető."
előtte: Alapjáraton szépen lassan elejtette a fordulatot, majd megállt. kb 40-50 km - azaz 4-5 nap napi kétszeri indítás és 5-10 km -es utak- után vissza kellett tekernem az alapjárati csavart, mert stabil lett, és megemelkedett... már a 3. napon délután érezhető volt a javulás...
Hétvégén megoldódott az elektromos problémám. Köszönet a rajzért.
A szerelő elhajtott, de nekiestem. A biztosítéktábla alatt volt kilazulva az egyik biztosíték foglalata.
Most már teljesen rendben van.
Viszont sajnos el kezdett szivárogni a jobb első teleszkópból az olaj:( Lesz megint feladat. Nem tudom ezt mennyire nehéz megcsinálni.
Ahogy én csináltam: a felét beleöntöttem a tankba, és utána teletankoltam ... a másik felét elraktam tartalékba, de megoldotta a dolgot az első mennyiség, kb 100 km múlva rátankoltam. A másik fél, ment a kocsiba...
Hehe, mint ha én iram volna :)
Én is ma vettem és úgy gondoltam nem teszem bele a 9 literhez az 1/5 flakont.
Csak az zavart meg hogy az van ráirva, minden tankoláshoz használni kellene.
Akkor most osszam be 5 tankolásra vagy dur bele a felét és jó lesz jövöre a maradék?
Üdv. Délelött a benzinkuton vettem egy-egy flakon szelep és karburátor tisztító STP folyadékot. Az a kérdésem, a flakonra írt adagolási menyiséget szigorúan bekell e tartani. Ha esetleg többet öntök a tankba, adódhat e valami probléma.
Sziasztok!
Kérdésem a következő. Az első heng. 9.0, a hátsó 11.5 a kompresszióm. Szerintetek ráérek télen szétszedni, vagy legyek minnél hamarább túl rajta?
ETZ lábtartó beszerzését ajánlom. Kb. 1500 Ft/pár áron van, simán feltehető a gyári helyére és mivel kicsit más helyen van a furat, az utas lába lejjebb kerül és nem annyira guggoló helyzetben utazik mögötted.
Ha szerelőhöz viszed, érdeklődve nézd mit művel, és légy biztos benne, hogy mindegyiket ellenőrzi lehet megnézi az egyes henger kipuff-ját, aztán elmegy kávézni... te meg úgyse látod a különbséget... amúgy nem ördöngösség, csak nehéz hozzáférni... Én pl utálom az aksitokot kibányászni, de ha az megvan a hátsó henger kipufogószelepéhez vidáman hozzáférek...
ezért is csinálom két évente... no meg még nem sűrűn kellett állítani, az amit állítok az századmiliméteres dolog lehet, mert tényleg csak hogy egyformán csússzon a hézagmérő... :)
Szelephézag mérést nemcsináltam mert nem tudom hogy kell. Nameg szerszámaim sincsenek még. Valószínü a jövó héten elviszem szerelóhöz szelephézag mérésre esetleg állításra.
Üdv Blackiex. Megfogadtam a tanácsodat, és ma olajjal is mértem kompressziót. Elöl olaj nélkül 140 PSi Hátul olaj nélkül 150 PSi . Olajjal elöl 170 PSi Olajjal hátul 190 PSi. Tehát ezekután biztos hogy gyürü aprobléma.
De készülj fel rá hogy horror árak vannak.
Ha kényelmetlen az ülésetek Bp.-n hol lehet átszabatni?
"Egyetértek Darkness-szel, én sem szoktam szétszedni a teleszkópot. A szimmeringet ugyan nem egyszerű így kivenni, de csak egy okos trükk kérdése az egész. Még MZ-s koromban tanultam. :)
2 mm-es fúróval átszúrom a szimmering felső falát 3-4 helyen és a lyukakba facsavart tekerek, majd fogóval egyenletesen kihúzom a rossz szimmeringet. Kis odafigyeléssel nem kockázatos dolog. Arra kell figyelni, hogy a szimmering magasságánál semmiképp ne fúrj mélyebbre és minden rendben lesz. Kis melegítéssel rásegítve (hőlégfúvó vagy hajszárító) könnyebben kiszabadul.
Az új szimmering ajkait jól bekened olajjal és lágyan ráhúzod a teleszkópszárra. Az olajcsere a kiszerelt és kinyitott teleszkóp tetején keresztül hamar elvégezhető."
Hétvégén megoldódott az elektromos problémám. Köszönet a rajzért.
A szerelő elhajtott, de nekiestem. A biztosítéktábla alatt volt kilazulva az egyik biztosíték foglalata.
Most már teljesen rendben van.
Viszont sajnos el kezdett szivárogni a jobb első teleszkópból az olaj:( Lesz megint feladat. Nem tudom ezt mennyire nehéz megcsinálni.
Szép napot
Szoval az 1/5 flakont tettem bele a 9 l benzinbe.
végyé
Én is ma vettem és úgy gondoltam nem teszem bele a 9 literhez az 1/5 flakont.
Csak az zavart meg hogy az van ráirva, minden tankoláshoz használni kellene.
Akkor most osszam be 5 tankolásra vagy dur bele a felét és jó lesz jövöre a maradék?
végyé
Kérdésem a következő. Az első heng. 9.0, a hátsó 11.5 a kompresszióm. Szerintetek ráérek télen szétszedni, vagy legyek minnél hamarább túl rajta?
Üdv!
ezért is csinálom két évente... no meg még nem sűrűn kellett állítani, az amit állítok az századmiliméteres dolog lehet, mert tényleg csak hogy egyformán csússzon a hézagmérő... :)