Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali,most szeretnék a cbr600f gépem helyett egy 535 gépet. olaszból hozta be egy volt osztálytársam . de nem tudom ,mit nézzek meg rajta...mit tanácsoltok.?
http://www.tommot.hu/

De készülj fel rá hogy horror árak vannak.
Sziasztok!
Ha kényelmetlen az ülésetek Bp.-n hol lehet átszabatni?
Idézem:

"Egyetértek Darkness-szel, én sem szoktam szétszedni a teleszkópot. A szimmeringet ugyan nem egyszerű így kivenni, de csak egy okos trükk kérdése az egész. Még MZ-s koromban tanultam. :)

2 mm-es fúróval átszúrom a szimmering felső falát 3-4 helyen és a lyukakba facsavart tekerek, majd fogóval egyenletesen kihúzom a rossz szimmeringet. Kis odafigyeléssel nem kockázatos dolog. Arra kell figyelni, hogy a szimmering magasságánál semmiképp ne fúrj mélyebbre és minden rendben lesz. Kis melegítéssel rásegítve (hőlégfúvó vagy hajszárító) könnyebben kiszabadul.
Az új szimmering ajkait jól bekened olajjal és lágyan ráhúzod a teleszkópszárra. Az olajcsere a kiszerelt és kinyitott teleszkóp tetején keresztül hamar elvégezhető."
Ne haragudj, de nem találom :(
Akkor már megérte gépelnem :) jó gurulást, széles utat, puha fákat!
előtte: Alapjáraton szépen lassan elejtette a fordulatot, majd megállt. kb 40-50 km - azaz 4-5 nap napi kétszeri indítás és 5-10 km -es utak- után vissza kellett tekernem az alapjárati csavart, mert stabil lett, és megemelkedett... már a 3. napon délután érezhető volt a javulás...
Megtaláltam:)
Nem kunszt. Pár oldallal előrébb leírtam a módszeremet. Ha óvatosan csinálod, pikk-pakk ki lehet cserélni nagyszervíz nélkül.
Sziasztok!

Hétvégén megoldódott az elektromos problémám. Köszönet a rajzért.
A szerelő elhajtott, de nekiestem. A biztosítéktábla alatt volt kilazulva az egyik biztosíték foglalata.
Most már teljesen rendben van.
Viszont sajnos el kezdett szivárogni a jobb első teleszkópból az olaj:( Lesz megint feladat. Nem tudom ezt mennyire nehéz megcsinálni.

Szép napot
Volt konkrét változás ?
Ahogy én csináltam: a felét beleöntöttem a tankba, és utána teletankoltam ... a másik felét elraktam tartalékba, de megoldotta a dolgot az első mennyiség, kb 100 km múlva rátankoltam. A másik fél, ment a kocsiba...
Francba hogy nem lehet utólag javitani.
Szoval az 1/5 flakont tettem bele a 9 l benzinbe.


végyé
Hehe, mint ha én iram volna :)
Én is ma vettem és úgy gondoltam nem teszem bele a 9 literhez az 1/5 flakont.
Csak az zavart meg hogy az van ráirva, minden tankoláshoz használni kellene.
Akkor most osszam be 5 tankolásra vagy dur bele a felét és jó lesz jövöre a maradék?


végyé
Üdv. Délelött a benzinkuton vettem egy-egy flakon szelep és karburátor tisztító STP folyadékot. Az a kérdésem, a flakonra írt adagolási menyiséget szigorúan bekell e tartani. Ha esetleg többet öntök a tankba, adódhat e valami probléma.
*kérdésben*
Olvass vissza, nemrég hasonló kérédésben adtunk tanácsot Hogennek.
Sziasztok!
Kérdésem a következő. Az első heng. 9.0, a hátsó 11.5 a kompresszióm. Szerintetek ráérek télen szétszedni, vagy legyek minnél hamarább túl rajta?
ETZ lábtartó beszerzését ajánlom. Kb. 1500 Ft/pár áron van, simán feltehető a gyári helyére és mivel kicsit más helyen van a furat, az utas lába lejjebb kerül és nem annyira guggoló helyzetben utazik mögötted.
Sziasztok! 535-höz keresek 2 db hátsó lábtartót. Ha van valakinek írja meg.

Üdv!
Ha szerelőhöz viszed, érdeklődve nézd mit művel, és légy biztos benne, hogy mindegyiket ellenőrzi lehet megnézi az egyes henger kipuff-ját, aztán elmegy kávézni... te meg úgyse látod a különbséget... amúgy nem ördöngösség, csak nehéz hozzáférni... Én pl utálom az aksitokot kibányászni, de ha az megvan a hátsó henger kipufogószelepéhez vidáman hozzáférek...

ezért is csinálom két évente... no meg még nem sűrűn kellett állítani, az amit állítok az századmiliméteres dolog lehet, mert tényleg csak hogy egyformán csússzon a hézagmérő... :)
Szelephézag mérést nemcsináltam mert nem tudom hogy kell. Nameg szerszámaim sincsenek még. Valószínü a jövó héten elviszem szerelóhöz szelephézag mérésre esetleg állításra.
Szelephézagot ellenőriztél? Ha a szelephézag beállítása után specifikáción belüli a kompresszió, akkor szét ne szedd.
Üdv Blackiex. Megfogadtam a tanácsodat, és ma olajjal is mértem kompressziót. Elöl olaj nélkül 140 PSi Hátul olaj nélkül 150 PSi . Olajjal elöl 170 PSi Olajjal hátul 190 PSi. Tehát ezekután biztos hogy gyürü aprobléma.
Nagyon köszönöm a segítségedet.