Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze persze minden kép. nekem se rossza biznisz ,mert névre írva kapom a motort az enyémért cserébe (cbr600f2 1996)
Ha teheted, nézesd át feltétlenül.
bízok benne ,de nem bízok még az öcsémbe se vakon...
Akkor hajrá.
a kompresziót minden kép megnézem.Meg felajánlotta ,hogy vigyem be Gota haveromékhoz az Angyalmotorba és nézzesem át...
Attól még hogy ő hozta be ki tudja hogy 20 év alatt mi történt vele olaszban, nem feltétlenül a magyar importáló gényolhatta össze sokkal inkább az olaszok.

Még a kompressziót is megnézném egy ilyennél, mindent amit csak lehetséges.

A baj átalában hoy ilyen olcsó motornál az eladó nem szokta engedni a komolyabb vizsgálatok elvégzését hanem azt mondja hogy eu ilyen, ennyi, olcsó, kell vagy nem ?

Aztan majd 200km múlva kiderül hogy húz az egész motor balra, elviszed és kiderítik hogy tök csálé a váz...stb

Épp egyik barátom szop végig egy pontosan ilyet egy 696 -os Olaszból behozott Monster -en, olcsó volt, de már kiderült miért....

Mondom, csodák nincsenek ha jó volna a moci drágább volna.
hátsó lápát kivéve? ő írj a a nevemre.. a rozsda? egy pár csavaron van vak rozsda és az oldal deklit kell pollírozni.
nem tudom,a volt osztálytársam hozta be nekem ,csak nem tudta az emilke címem...
ezért kérdeztem meg tőletek szerintetek, hogy mit nézzek meg rajta ?
a papírokkal nem lesz gond? nem értek a behozatalhoz, de csúnyán mellé lehet ülni a nyeregnek, ha gond van...
- mit jelent az a néhol rozsdás kifejezés?

olasz járművek: legendás, hogy a digitális gázadás, fékezés módszerét használják a sofőrök... vagy padló, vagy semmi...

amúgy pofás, a hátsó lápát kivéve....
Gyanúsan olcsó és olaszból jött, csodák nincsenek ezzel valami komoly gond lesz, istentudja hány motorból rakták össze.
A Párom már eladott 250 -én Heidenau volt és esőben életveszélyes volt, mintha jégen mennél, meg is csúszott vele 2-3 alkalommal szerencsére mindig megfogta. Mondjuk valszeg szerepet jáccott az is hogy a 250 nagyon könnyű és a párom is.

De van ellenpélda is, a haverom 1100 -es Dragjén ez van meg előtte a Suzuki VS600 -án is Heindenau volt, és ő meg van vele elégedve.
A hátsó abroncsom személy szerint tetszik :)

Amúgy tényleg kicsit sandán néztem rá amikor megvettem a motort, de nagyon kellemeset csalódtam benne.
Senkit nem szeretnék rábeszélni ilyen dolgokra, csak "azért is nekem legyen igazam" elven. Adott esetben nem csak menetkomfort, vagy anyagiak, hanem a testi épsége függ a dologtól...
Erre gondoltam :), hogy annyival nem olcsóbb a Heidenau, hogy akár esetedben 4 évente ne érje meg az árkülönbséget egy kicsit jobb gumi, ami faxán is néz ki :)
Szia Föni !

A fénykép jó ötlet, de leírom a felszerelés menetét.
1 Kipufogó leszerelés
2 lábtartók leszerelése,komplett a szilentblokkokkal együtt.
3 lábtartó pedált szereld ki a szilentekből. (sasszeget kivenni csapot kihúzni marad maga a pedál.
4 Fékkar, rugók stb leszerel, kiakaszt. Úgyszintén a másik oldalon a váltókart le kell szerelni.
5 A sebváltó gyári tartó fület el kell távolítani mert az útban van a konzol felszerelésének.
6 A konzolt az eredeti lábtartó lyukaiba kell rögzíteni, szükséges hozzá 4db 10x25mm csavar. Vigyázz, mert a menet nem normál, hanem sűrűmenet ! Elől a motorblokkon adni fogja magát a rögzítés helye.
7 Ezután a lábtartó pedálokat (szilentek nélkül) 8mm csavarokkal tudod a konzolra felcsavarozni.
8 A fék és váltókart a konzol csapjaira fel kell tenni a saját seegergyűrűjeikkel rögzíthetők, pozíciójuk ugyan úgy lesz mint eredetileg.
9 A féket be kell állítani a pálcákat amit küldtem csak be kell akasztani.
10 Váltókar pálcát meg kell hosszabbítani. Azt mondtam is hogy sajnos elvágtam, mert nekem nem volt meg az eredeti.

Egyenlőre ennyi, de ha elakadsz nyugodtan hívj fel, vagy írj. A tel. számodat sajnos nem mentettem el, és nemtudtalak felhívni.
Szia!
Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul?!
Megpróbálok fényképeket készíteni a vélt hibáról.
Középen lévő rögzítési lehetőség sokkal kisebb mint a motoron kb:2-3cm. A lábtartó felrakása (rugóval) nem lehetséges, mert a rugó a lábtartóban van elhelyezve, ami az új konzolon található fül szintén ott található. (ez megakadályozza a rugó berakását)
Lehet, hogy ezek a motorok mégiscsak módosultak annak köszönhetően, hol gyártották?!
Ellenben az általad linkelt oldalon,. a mostani árak a Conti tekintetében elég jók... sőt...
Nekem a 400-ason, ami ugye majdnem 535-ös Heidenau van. Én meg vagyok vele elégedve. Semmi bajom vele esőben. A hátsó gumi kb 20 000 km-t bír, az első többet, de azon látszanak pici hajszálrepedések 4 év után. Én jövőre cserélem le a garnitúrát, és szerintem Heidenaut fogok venni... Nekem bejött...
Szia!

Én Valvoline 20w-50et használok immáron idestova 2 éve:)
elég baráti áron van, és semmi baja a mocinak.
250es 90'es évjárat :)
Nem kell valakinek 1-2 gyári alkatrész apróság akár 1-1 csavar ?
Nekem kéne valami és rendelnék, de persze ha többen rendelünk megoszlik a szállítási költség ami amúgy sem drága.

Innen rendelném: www.boats.net
Én a Continental Milestone CM1 és CM2 -t használom. 20 ezret kibírt a hátsó és 25 -öt az első a 750 -esemen.
Jól néz ki a mintája igazán design -os lesz tőle a moci, jól tapad, esőben is okés, és szerintem ár/telj arányban jó árban van.

Én ide járok cseréltetni nagyon rendesek és jók az áraik is:
www.strauszgumi.hu

Emilben mindent le lehet veluk egyeztetni.

Heidenau -t kerüld esőben katasztrófa.
Sziasztok!

Kérdéssel fordulok hozzátok! Feleségem 535-én megérett az első gumi cseréje. Milyet ajánlotok? Gyári méretben, ami jó és az ára sem az egekben van.
Néztem párat, de a tapasztalat többet ér mint amit írnak a kereskedők.
Előre is köszönöm!
Tony
Föni !
Semmit ne alakíts a konzolon, fel fog menni !
Szia Föni !

Nem értem mi lehet a gond. Szerintem a gyári lábtartók egyformán vannak felszerelve mindegyik 535re. A lyukaknak stimmelni kell. az enyémen is rajta volt !
A gyári váltótartó fül van útban, azt le kell vágni de a konzolon rajta van a másik amire át kell szerelni.
Ird le kicsit konkrétabban mi a gond.
köszi szépen! ma is okosodtam