Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ.
A Keeway fesz.szabályzó minősége azonosértékű lesz a Yamaháéval? Magyarul mondva az olcsóbbat, vagy inkább a minőséget vegyem?
A Keeway jó bele, kb 5-6 000 pénz, a Yamaha szervizekben 17 000 forint.
Csinálni 3 000 forint.
Na szépen sorba.A kisebb hőértékű gyertya szerintem csak annyit segítene hogy nem vagy csak később kell a kukába dobni.Az alap problémát nem oldja meg.Csak pipát cseréltem de a következő a kábel lesz.A benya biztos szarabb mióta ólommentes mert azt valamivel gondolom pótolták, de attól még működni kell mint bármi másnak.Hitachi karbim van az o-gyűrűt viszont újra megvizsgálom.Hát ezaz!A reed relé.22 ha megy 22 ha áll a motor.A sebesség függést még nem vizsgáltam ennek lenne értelme.De nagyon jó hogy van.Az elektronika nekem az ülés alatt van.Több funkciója is van azt hiszem ez kapcsolja le a lámpát indításkor.
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy XV250 (1991)-hez hol tudok beszerezni fesz.szabályzót kedvező áron? A jelenleg benne lévő típuskódja: 47X-A2 SH569A-12 T3.7
Üdv
Nem az kapcsol ki az csak egy jeladó.
Olyan villogóközpont kell amiben benne van az érzékelés lehetősége.

végyé
Sziasztok!
Hogyan lehet az 535 Virago első teleszkópos lengéscsillapítójának olaját teljes szétszerelés nélkül cserélni?
Milyen specifikációjú (viszkozítású, teljesítményszintű olaj kell bele?
Száranként mennyi a betöltendő mennyiség?
Kéne hogy legyen ilyen az én XV750 .esben is ?

Merthogy nem kapcsol ki az tuti :)
A reed relé pont arra való, hogy az index önmagától kikapcsoljon X táv megtétele után.
A karbid milyen típusú? Nem lehet, hogy nálad is a gumigyűrűk vannak elrehülve az emulziós csövön?
Hogy szarabb lett a benya arra nem gondoltál esetleg?
Ezzel azt akarod mondani ha jól értem hogy a gyújtókábelek cseréje oldotta meg a problémádat ? Vagy csak pipát cseréltél ?
5.5 a gyári ?

Nekem most kb. 180 -al kell tartalékra tennem és kb. 195 -nél gyullad ki a benzin lámpa (ugye minden 750 -es hamarabb kezd el rángatni és kell tarcsira tenni mint ahogy a lámpa kigyulladna.)

Ez is összhangban van akkor mondjuk pl. a tiéddel ?
Egyel kisebb hőértékű gyertya nem segítene? ha nem csörög tőle a vas, egy próbát megérhetne...
Sziasztok!
Van egy szinte új hátsó kerék emelőm. 5.000.- Irj, vagy hívj. 06 30 2500 444
Szia!
Az én 1995-ös XV 750 mocim 34.000 Km, volt egy porlasztó le-fel, szét-össze szerelés tisztitás, szinkronizálás, gumi gyürük csereje után normális körülmények után 5.5 l fogyaszt. Ha zöld lámpánál "kilövök" és sportosan hajtom 6.0-6.5 l.
Mielött a porlasztot rendbe nem hosztuk 7.5l fogyasztásom volt. Tehát ha "öregesen" 80-100 körül nyugodt tempóban a gyári fogyasztás igaz. (5.5l/100 Km)
Sziasztok!
Nekem is ugyanaz a problémám, amit Blecki leírt.Szúrós szagú kipufogógáz, nem tiszta alapjárat, nagy fogyasztás,szivató hatástalan, több garnitúra gyertya a kukába.Gondoltam sok üzemanyagot kap.Karbi szét, tisztít.Tűt állítani nem lehet, hibát nem találtam.Karbi össze- vissza.Akkor nem sok az üzemanyag hanem nem ég el rendesen!Akkor gyujtás.Szikra van de mitha nem lenne elég intenzív. Az üzemanyag belobban de az égés nem robbanásszerű, emiatt a gyertya nem tud tisztulni. Kuka!/egy darabig segít a bronzkefe/Zavarszűrő ellenállás kidob m3-as rézcsavar be, eredmény 0! Idén vettem két új gyertyapipát. A motor szépen jár, a szivató működik, az alapjárat tiszta,/tavaly ki-ki hagyott, ilyenkor a fordulatszámmérő is jobban kilengett/valami zavar/. Ja és 2x úgy megy mint tavaly.Azóta még az irányjelző visszakapcsoló elektronika is jól működik 22 villogás után kikapcsol.Viszont nem tudom hogy a km órában a reed relé pontosan mire való?A baj az hogy már megint gyertyát kellett pucolni!Úgyhogy a gyertyabiznicbe én is beneveznék ha lehet.4-db kellene.Ha jó a motor jólessz tartaléknak, ha nem akkor úgyis elfogy.Hát ezek a tapasztalataim.Remélem közösen sikerül megoldani a problémát.Az önindító betegségen már túl vagyok, ha valakinek segítség kell írjon.
Szerintem az sok,

750 -es tulajok többre többre, kinek mennyit fogyaszt ?
Az 1100-es váza mennyire széles a tank alatti részen? mert ugye az 535-ös esetében a légszűrő helye nem éppen két centi... A két tank külső méreteiben nem mutat akkora eltérést, ami indokolna 6-7 liternyi különbséget. az 535-ös felső tankja kicsi, az alsó 8-9 liter, ha nem tévedek... Szerintem nem megy fel... én arra gondoltam, hogy két tankból kellene egy szélesebbet csinálni...
Helló!Erre szokták azt mondani,hogy ha jó a gép ne bolygassuk.
Helló!6 liter körül kell fogyasztani egy 750-s nek .Ez alatt nem érezni azt a dinamikát amiért megveszi az ember ezt a gépet.
Igen. 920-asé, de kompatibilis a tiéddel. 81-83 között más volt a karbi beömlőcsövének a kialakítása, mint később, ez az egyetlen, ami megfelelő.
16.8, ebből 3 liter a tartalék. De ez két tankból tevődik össze. Az alsót nem hiszem, hogy be tudnád építeni, a fölsőt még csak-csak...
Köszi, még megvárom István válaszát, aztán meglátjuk. A kettő gondolom különbözik, de max jó lesz tartaléknak a másik. Ebayen találtad?
bocsi igazad van. még nem 2000ft a dolcsi