Na szépen sorba.A kisebb hőértékű gyertya szerintem csak annyit segítene hogy nem vagy csak később kell a kukába dobni.Az alap problémát nem oldja meg.Csak pipát cseréltem de a következő a kábel lesz.A benya biztos szarabb mióta ólommentes mert azt valamivel gondolom pótolták, de attól még működni kell mint bármi másnak.Hitachi karbim van az o-gyűrűt viszont újra megvizsgálom.Hát ezaz!A reed relé.22 ha megy 22 ha áll a motor.A sebesség függést még nem vizsgáltam ennek lenne értelme.De nagyon jó hogy van.Az elektronika nekem az ülés alatt van.Több funkciója is van azt hiszem ez kapcsolja le a lámpát indításkor.
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy XV250 (1991)-hez hol tudok beszerezni fesz.szabályzót kedvező áron? A jelenleg benne lévő típuskódja: 47X-A2 SH569A-12 T3.7
Sziasztok!
Hogyan lehet az 535 Virago első teleszkópos lengéscsillapítójának olaját teljes szétszerelés nélkül cserélni?
Milyen specifikációjú (viszkozítású, teljesítményszintű olaj kell bele?
Száranként mennyi a betöltendő mennyiség?
A reed relé pont arra való, hogy az index önmagától kikapcsoljon X táv megtétele után.
A karbid milyen típusú? Nem lehet, hogy nálad is a gumigyűrűk vannak elrehülve az emulziós csövön?
Nekem most kb. 180 -al kell tartalékra tennem és kb. 195 -nél gyullad ki a benzin lámpa (ugye minden 750 -es hamarabb kezd el rángatni és kell tarcsira tenni mint ahogy a lámpa kigyulladna.)
Ez is összhangban van akkor mondjuk pl. a tiéddel ?
Szia!
Az én 1995-ös XV 750 mocim 34.000 Km, volt egy porlasztó le-fel, szét-össze szerelés tisztitás, szinkronizálás, gumi gyürük csereje után normális körülmények után 5.5 l fogyaszt. Ha zöld lámpánál "kilövök" és sportosan hajtom 6.0-6.5 l.
Mielött a porlasztot rendbe nem hosztuk 7.5l fogyasztásom volt. Tehát ha "öregesen" 80-100 körül nyugodt tempóban a gyári fogyasztás igaz. (5.5l/100 Km)
Sziasztok!
Nekem is ugyanaz a problémám, amit Blecki leírt.Szúrós szagú kipufogógáz, nem tiszta alapjárat, nagy fogyasztás,szivató hatástalan, több garnitúra gyertya a kukába.Gondoltam sok üzemanyagot kap.Karbi szét, tisztít.Tűt állítani nem lehet, hibát nem találtam.Karbi össze- vissza.Akkor nem sok az üzemanyag hanem nem ég el rendesen!Akkor gyujtás.Szikra van de mitha nem lenne elég intenzív. Az üzemanyag belobban de az égés nem robbanásszerű, emiatt a gyertya nem tud tisztulni. Kuka!/egy darabig segít a bronzkefe/Zavarszűrő ellenállás kidob m3-as rézcsavar be, eredmény 0! Idén vettem két új gyertyapipát. A motor szépen jár, a szivató működik, az alapjárat tiszta,/tavaly ki-ki hagyott, ilyenkor a fordulatszámmérő is jobban kilengett/valami zavar/. Ja és 2x úgy megy mint tavaly.Azóta még az irányjelző visszakapcsoló elektronika is jól működik 22 villogás után kikapcsol.Viszont nem tudom hogy a km órában a reed relé pontosan mire való?A baj az hogy már megint gyertyát kellett pucolni!Úgyhogy a gyertyabiznicbe én is beneveznék ha lehet.4-db kellene.Ha jó a motor jólessz tartaléknak, ha nem akkor úgyis elfogy.Hát ezek a tapasztalataim.Remélem közösen sikerül megoldani a problémát.Az önindító betegségen már túl vagyok, ha valakinek segítség kell írjon.
Az 1100-es váza mennyire széles a tank alatti részen? mert ugye az 535-ös esetében a légszűrő helye nem éppen két centi... A két tank külső méreteiben nem mutat akkora eltérést, ami indokolna 6-7 liternyi különbséget. az 535-ös felső tankja kicsi, az alsó 8-9 liter, ha nem tévedek... Szerintem nem megy fel... én arra gondoltam, hogy két tankból kellene egy szélesebbet csinálni...
A Keeway fesz.szabályzó minősége azonosértékű lesz a Yamaháéval? Magyarul mondva az olcsóbbat, vagy inkább a minőséget vegyem?