Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi alapján kijelenteni hogy ki kell cserélni a fúvókákat balgaság.

Először is szét kell szedni a karbit és átnézni hogy minden gyári -e benne, többekközött a fúvókákat.
A Fúvókátkoptatja a benzin idővel kicsit tágulhat de, hogy ennyire annak kicsi az esélye, van ilyen fúvókamérő készlet kis tűk azzal meg lehet mérni.

Lehet hogy az úszószint magas, lehet hogy a súbert tű kopott, vagy simán lehet hogy ugyanaz a bajod mint nekem volt, hogy a gumigyűrűk a súbertűházban elkoptak (már ha van ilyen az 535 -ösben) és emiatt fröcsög a fúvókán kívül bele a benya.

Szóval lehet jópár oka annak ha ömlik a benya befelé, be ne vásárolj egy készletet amíg nincs átnézve és megállapítva korrekten hogy hol a baj.
www.hasznaltauto.hu

Kivalasztod a parametereket és máris ott a lista.
sziasztok. tudom, hogy nem forumos tema, de hatha tudtok segiteni. egy jo baratom szeretne egy robogot, 50 cm3 alatt, mert nincs hajtasija, csak a varosba kene, futkarozni. az lenne a lenyeg, hogy legyen tartos, ne kelljen sokat matatni, ne egyen sokat es legyen csomagtartoja (vagy valamilyen csomagtarolasi lehetosege). ja,..... es ne nagyon legyen 400 euronal dragabb :D mi utan erdemes erdeklodni, s hol (persze hasznaltrol beszelunk).

koszi, es meg egyszer bocs, tudom, nem forumtema....
Az elözö tulaj 2009-ben hozatta németból. Én tehát a második tulajdonos vagyok. Az óra állása szerint 15550km van benne. Hogy ki mit csinálhatott vele azt nemtudom.Tegnap vagyis szombaton voltam teljesitmény mérésen,lahangolo az eredmény,A mérések alapján 15kw- ateljesítménye és max 135km a végsebesség. Itt mondták hogy kikell cserélni a fuvokát mert a sok üzemanyagtól kormol és fullad .És ateljesítményt sem tudja leadni.
a tű állítása nem segíthet?

hányadik tulaj vagy? A fúvókaméret ritkán változik (szokott, de ritkán)...
az én vasamban 52000 van, és szerintem nem volt piszkálva a karbi, legalábbis az utolsó 25000 km-en biztos nem... nem kókányolt bele valaki a tiédbe?
Üdv. XV-535-ösbe szeretnék 2-db 135-ös fuvókát a karburátorba. Az a kérdésem lehet e külön 2 darabot venni,vagy csak felujító csomagot. Ha igen hol. Ugyanis eszméletlenül kormos a kipufogó vége és persze a gyertyák is. És persze nagyon melegszik. A fuvóka cseréjét javasolták mert hogy sok üzemanyagot kap. Ma mentem vele 97-km-t a kutnál hét liter ment bele.
Tankoláskor mennyi megy bele?
Cserélj izzót a kilométerórában... Leveszed a krómozott burkolatát, alatta meglesz az izzó is.
Sziasztok sajna kiégett vagy valamiért nem müködik a a kilométer óra világításom. Kérdésem hogy lehet ez orvosolni ? .. már így vettem a mocit , az előző tulaj sem mert hozzányúlni.
Igazad van, elnéztem. Most találtam meg, 12L / 2.6L. Kösz. Nem értem, hogy mit néztem?
Tudtommal az 1100-esek rendelkeznek 16.8 l-es tankkal. Szervízkönyv szerint is 12.1 L a 750-es tankja. A Virago.ro-n is ez van. Hol olvastad ezt?
Sziasztok!
Kérdésem lenne! Van egy 95-ös XV 750 mocim irtó sokat fogyaszt, de ezt a Ti írásaitokból megoldjuk. Hogy lehet, hogy minden szakirodalom azt irja, hogy ez az évjárat 17+3 L tankkal rendelkezik. Akárhogy számolom nálam 12 L után (ON) már tartalékra (RES) kell kapcsolnom. Van erre magyarázat?
Sziasztok!

Megkaptam, letöltöttem, írtam emilt :)

Köszi, és bocs, a késésért!
Sziasztok!Letöltöttem nagyon jó! KÖSZI üdv: absa07
Halljuk.
sziasztok.

en is "harcolok" ezzel a kattogas-hanggal, es ugyanaz a tunet: hideg motorral halkabb, meleg motorral hangosabb, behuzott kuplunggal halkul. en nem ertek hozza, de nincs kivel szetszedessem, s igy megyek vele... en cca. 10 000 kilometert mentem, es azota ugyanaz a hangja, amikor hozzam kerult is igy kattogott. valamelyik percenm felveszem a hangjat, lassuk, a tietek is igy kattog?
Örülök,hogy sikerült beszerezni egy ujjab szervízkönyvet,
Természetesen levélben is megköszöntem a segítséget.
Szia!
Légyszi írjál Istvánnak ,ha tudod az email címét ,mert ö is szeretné a munkáját befejezettnek tekinteni
Megjött ! Köszönet mistvánnak és brumeszkosznak.
Nagyon klassz részletes, jó fényképekkel. Külön tetszik hogy az alkatrészeket kék színű kesztyűvel fogják ettől nagyon kontrasztosak a képek.
Szívesen továbbadom akinek szüksége van rá csak valaki mondja meg hogy kell, mert eléggé analfabéta vagyok.
Sziasztok!
Megkérném Nagyi2,Littlerock,Robág,Absa07 barátaimat,hogy nézzék figyelmesen az email fiókjukat mert az M István és az álltalam bonyolított szervízköny hozzáférhető, mindenki az emailben kapott link alapján letöltheti ,nekem már sikerült.
Kérem az érintetteket legyenek szivesek felvenni a kapcsolatot Istvánnal és értesíteni a sikkeről vagy a sikertelenségről!
94 -es,
viszont 61.500km van benne.

Persze ez csak az óraállás, mert ugye 55 -nél rgo fel lett újítva a motor a bizonyos hengertalp tömítés csere miatt. Új gyűrűk, hengerfej, szelepk gépműhelyben rendbe téve, összes létező motortömítés kicserélve...stb
De a karbiban 61.500 van ez tény :)
Mindegy most tulképp a karbi is fel lett újítva, most megkapja a zsír új gyári tűket is, jó kell hogy legyen most már bele.

Év vége felé tervezem eladni majd, bárki veszi majd meg jól jár vele az tuti. Nomeg annyi az extra rajta hogy nemigaz, pont ma számoltam utána hogy kb. 300.000 -nyi.
A fene gondolta volna, hogy pont ott lesz a baj. A te vasad jóval fiatalabb, mint azok, amik emiatt eddig nálam jártak, azért mondtam, hogy ellenőrizd a fröcskölést a fúvóka nyílásánál.
Lehetett volna még szerintem jobb.
Az első etapot mértem, nem volt ideális a dolog mert volt benne ugy 20km városi menet meg falukban bohóckodás, lámpák megállás...stb.
238 -nél tankoltam, hazafelé úton az északi parton meg a 82-esen aztán M7, sokkal jobb tempót tudtunk menni 90-100-110 végig szinte, de csak 175kmnél van, nem tankoltam tele most a végén.
Nekem 4.2 volt a negatív rekordom, igaz, nem ezzel a karbival. Bár hasonló körülmények mellett (durrogáshatár, túlmelegedés, köhécselés, erőtlenség).