Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyedül.
de ilyen jól még soha az életben nem fogyasztott, amikro megvettem a motort 4 éve akkor volt a közelében és folyamatosan rosszabb lett.
Jó, mentem vele 35 ezret azóta.
Egyedül vagy két személlyel lett 4.8 az átlag?
Már ideje volt.

Mondjuk kizárásos alapon már más nem lehetett.
Örülök, hogy megtaláltuk a bajt. :)
Na urak,

Ugye a héten kicseréltem a XV750 mikunikban a már emlegetett súberház gumigyűrű tömítéseket.

A motor kb. 1 éve sokta fogyasztott, 6 alá már nem ment, 6.2 - 6.5 volt a fogyasztás.
Már mindent megtettem, hogy kevesebb benzint kapjon a súbertú a lehető legfelső poziban, K&N légszűrő, alapjárati csavar durrogáshatáron....stb
Tüneti kezelés volt mind mert hangyányit változtak csak a dolgok.

Most a különbság mellbevágó, ma mentunk 415km -t megkerültük a balcsit.
a Fogyasztás: 4.8L !

229 -nél gyuladt ki a benzinlámpa.

Szóval bárkinek zabál a 750 -ese vagy 1100 -ese megéri a 85Ft -os gumigyűrű beruházás :))

A már említett megelőző kezelésekkel már túl is lőttem a célon, most már levés a benzin, kicsit nyomatékszegény a motor, ugyhogy szét kell szednem megint és a súbertűt a gyári pozicióba állítani és akkor gondolom beáll a normál 5-5.5 -ös fogyasztásra majd és lesz erő is meg minden :)

Halleluja.
Én már kétszer cseréltem olajat és az O gyürünek semmi baja nem volt ,simán visszaraktam.
Kihagy a henger egy-két ütemet és a karbi torkában köhint egyet, vagy a kipufogóban durran. Ez tipikus jelenség, ha sok levegőt kap a motor, illetve pl. ha túlfolyik az úszóház és egy adott pillanatban a motor nem tudja eldolgozni a benzint, amit kap.
Én már 35 ezret mentem a mocival, kb. 10x cseréltem olajat soha nem cseréltem az olajszűrő gyűrűjét, tip-top.
sZIA, KRUEGER!

mI AZ A CSUKLÁS MERT ÉN EZT NEM ÉRTEM, csuklani az asszony szokott ha csípőspaprikát eszik de egy Yamaha hogyan csuklik?
A dugulást valszeg akkor oldotta fel teljesen az STP adalék, amikor hirtelen felszaladt az alapjáratod. A kosz-gumó kiszabadult, a motor életre kelt. Ennyi. Ilyen van. :)
Az ActEvo-t továbbra sem ajánlom, de ha benne hagyod egy szezont, lelked rajta, baja nem lesz. Annál sokkal több kell egy XV blokknak, hogy kinyiffanjon. Egy évadot kibír. Arra azért majd figyelj, hogy ahogy az olaj öregszik, vissza fog jönni a váltókattogás.
Ha ellőtted volna a vaterán azt az ActEvot valami baleknak, jobban jártál volna. Jövőre ne vegyél ilyet, már csak azért se, mert jóval drágább egy normális olajnál.
Sziasztok!
Nevezzetek bolondnak vagy aminek akartok végül úgy döntöttem hogy nem cserélek olajszűrőt, majd a következő olajcserénél amit majd májusban ejtek meg. Addig a beletöltött olajat úgy fogom fel hogy ez a mosóolaj és beszerzek addig egy új O-gyűrűt. Mivel a kocsimon lejárt a műszaki a motornak mennie kell. Korábban irtam hogy vettem castrol actevo 20W50-et 3litert. Úgy voltam vele a semminél ez is jobb ha másnak nem mosó olajnak.
Hagytam rendesen kicsepegni az olajat majd ezt töltöttem bele.
Tudom körbe köpködtétek ezt a márkát és a hozzátartozó minőséget mégis beleraktam "kisértem az ördögöt". Tapasztalataim ... a váltó erős kattanása jelentősen csökkent és a motor sokkal finomabban jár.
Korábban irtam hogy csuklik a motor azóta sem történt karbiszinkron meg szelepállítás csak az stp ment vele a hozzávaló benzinmennyiséggel .
Így jártam vele muszályból (gázfröcs után visszadurrogás a kipufogóból ). Mig nem egyik nap csunyán elkapott az eső rongyááztam ... :) Beálltam hazafele az egyik piroslámoához majd arra lettem figyelmes hogy az alapjárata a motornak majd 60%ra emelkedett. Mérgesen lovagoltam vele haza idegelve a váltások utáni rántások miatt mivel a moci nem ejti rendesen a fordulatot..grrr. Hazaértem az eső persze addigra elállt.. Idegemben az alapjárati csavart keztem el állítgatni... a durrogás megszünt a motorcsuklás megszünt a durrogás megszünt a fordulatot rendesen ejti a gép.... HIHETETLEN...
Lehet az stp miatt volt csak találgatni tudok most végre megy a motor ahogy kell örülök neki mint majom a farkának. :)
Széles utat!

Krueger
Én is most cseréltem olajat (2 X egy nap alatt), az én szűrőmhöz se volt O-gyűrű.
Egyébként pedig O-gyűrű bármekkora méretben kapható Pesten az O-Ring Kft boltjában. (BP., Szinyei M. P. u. 14)
Úgy látszik nekem szerencsém volt. Egyébként a régi is jó állapotban van.
semmi gond :)) én már túl vagyok ugye 3 olajcserén, de még nem volt a kezemben olyan olajszűrő, aminek a dobozában benne lett volna a nagy O gyűrű... őszintén megvallva, egyik se Champion volt
Bocs , légszűrőt írtam olajszűrő helyett.
A légszűrőt már kibontottad? Nekem benne volt a dobozában.
/champion / Egyébként szerintem is visszateheted a régit ha nem sérült. Ha meg beszereztél újat kicseréled 3 csavar és lent van. Na meg minimális olaj ami elfolyik.
Én eddig 3-szor cseréltem olajat mindig visszaraktam azt ami ott van. Nem ereszt... amúgy érdemes lehet levenni a méretét, és venni méret szerint.
Elfelejtettem korábban írni hogy 98as évjárat. bocs :)
Sziasztok adott egy yamaha virago xv535 dx moci, olajat szeretnék benne cserélni. Megvan az olaj megvan az olajszűrő.
Most azért nem merek hozzányúlni mert, a leírás szerint van egy O-gyűrű az olajszűrő fedél belső oldalán amit elvileg minden olajcsere alkalmával cserélni kell. Azért nem szedem szét mert nem tudom milyen állapotban van. Próbáltam ma délelött vásárolni, de az adott boltban (motoline.hu) nem volt ilyen .. yamaha kereskedéshez irányítottak . De mivel szombat van így nem tudok így ilyen alkatrészt beszerezni. A kérdésem hol lehet ilyet kapni, és mennyiért ? Szentendrére és Budpestre tudnék érte menni. várom a tippeket .. Köszi előre is .. :)

Krueger
Remélem azért nagy a csönd, mert mindenki motorozik :)
Dúsul. Minden XV karbin (535-től 1100-ig) a benzint állítod vele: kifelé dúsul, befelé szegényedik.
750 -es Mikunin az alapjárati csavart ha kifelé tekerem (óramutatóval ellentétesen) akkor dúsul vagy szegényedik ?
Lesz, én garantálom neked. István nélkül mindannyian szegényebbek lennénk egy kitűnő Virago honlappal. Nem kell aggódni miatta. :)
Holnap írok neki ! Remélem nekem is lesz.