Sziasztok!
Én pont most cseréltem tárcsát (XV1100 '95) Előtte utánajártam a dolgoknak, megosztom mire jutottam. Gyári vastagság 5mm, kopáshatár 4,5mm. Az enyém már 3,5-3,2 volt, úgyhogy ideje volt a cserének...
Lucas-t vettem sztem aranyárban, 28eFt/db de megnyugtattak, hogy örüljek, hogy nem úszótárcsás, mert annak darabja annyi mint ebből egy pár. Aztán hamar meg is jöttek a tárcsák. Igenám, de azok formája nem egyezik az eredetivel. A méretek stimmelnek, de ez belül, a csavaroktól kiindulva szépen nagy ívekben ki van vágva, könnyítve. A belső átmérőn nem fut körbe a tárcsa. Így az eredeti tárcsa mögötti rezgéscsillapító gumibetétek simán kiesnek az agyból. Úgyhogy azok most kimaradtak, és rozsdamentesből lézerrel vágatok új takarólemezeket is, a tárcsa által szabadon hagyott agyra. Mert a régi takarólemez (műanyag) nem passzol hozzá. Az új formát már megszoktam a takarólemezekkel meg biztos lesz olyan pofás mint előtte.
A fékhatás még nem az igazi, a tárcsa papírja is írja, hogy van egy akármilyen bevonat rajta aminek le kell kopnia. Meg a betétek is újak, úgyhogy össze kell kopjanak.
Csak úgy eszembe ötlött: amikor a Viragokat tervezték még olmozott volt a benzin, most meg mi / én legalábbis / olmozatlannal járunk. A régebbi autóknál meg volt a sirás, hogy mi lesz a szelepekkel. A mi motorjaink szelepeivel mi van?
Sejtem, megértem és nagyon sajnálom !
Esetleg arra látsz-e lehetőséget hogy mikor melóba mész, vagy éppen végzel, odamennék csak meghallgatnád aztán mondanál valami okosságot ? Ha nincs rá lehetőség az sem gond , nagy segítség a fórumon adott tanács is.
Hú de szívesen megmutatnám! Ha egyszer tudnál rászánni egy kis időt,
hogy egy diagnózist megállapíts nagyon hálás lennék. Egyébként 20percre lakunk egymástól, én pécsi vagyok
Sziasztok !
Lehet hogy még egyszer szétbontom a kuplungot és alaposabban átnézem. Ha nem találok más megoldást a legegyszerűbbet fogom választani: Zárt sisakban motorozok, úgy majd nem zavar !
változó mértékben, de ugyanilyen az enyém is... bár az ugye XV 400-as... szerintem természetes zaj lehet, mert anno beszéltem azzal a szervízzel, ahova még az előző tulaj vitte, és azt mondták, ez nem rendellenes, sok virgács van sok-sok tízezer kilométerrel ilyen hanggal, és még nem estek szét...
Nekem is van egy kis kopogós hangja alapjáraton.(535) amikor behúzom a kuplungot,akkor elmúlik illetve átalakul inkább halk csörgős-zörgős hanggá.
Ez normális? Tudom már beszéltük hogy a viragok blokkja zajos...De azért ilyenkor fél egy kicsit az ember...
Peace.Holnap megyek haza kolozsvarol.5 honapja nem mozdult a gep.felpocolva all a garazsba.az olajcsereig meg van... azt szeretnem kerdezni hogy milyen teendot kellene vegehajtanom mielot meghajtom a gepet.persze ha jo ido lesz.Peace kosz
Én pont most cseréltem tárcsát (XV1100 '95) Előtte utánajártam a dolgoknak, megosztom mire jutottam. Gyári vastagság 5mm, kopáshatár 4,5mm. Az enyém már 3,5-3,2 volt, úgyhogy ideje volt a cserének...
Lucas-t vettem sztem aranyárban, 28eFt/db de megnyugtattak, hogy örüljek, hogy nem úszótárcsás, mert annak darabja annyi mint ebből egy pár. Aztán hamar meg is jöttek a tárcsák. Igenám, de azok formája nem egyezik az eredetivel. A méretek stimmelnek, de ez belül, a csavaroktól kiindulva szépen nagy ívekben ki van vágva, könnyítve. A belső átmérőn nem fut körbe a tárcsa. Így az eredeti tárcsa mögötti rezgéscsillapító gumibetétek simán kiesnek az agyból. Úgyhogy azok most kimaradtak, és rozsdamentesből lézerrel vágatok új takarólemezeket is, a tárcsa által szabadon hagyott agyra. Mert a régi takarólemez (műanyag) nem passzol hozzá. Az új formát már megszoktam a takarólemezekkel meg biztos lesz olyan pofás mint előtte.
A fékhatás még nem az igazi, a tárcsa papírja is írja, hogy van egy akármilyen bevonat rajta aminek le kell kopnia. Meg a betétek is újak, úgyhogy össze kell kopjanak.
Nekem emailben küldött egy linket és onnan letöltöttem tök fasza.
Szerintem kérdez rá.
Egyébként sem lesz baj.
Nálad mi a helyzet?
chopperfield KUKAC gmail
Esetleg arra látsz-e lehetőséget hogy mikor melóba mész, vagy éppen végzel, odamennék csak meghallgatnád aztán mondanál valami okosságot ? Ha nincs rá lehetőség az sem gond , nagy segítség a fórumon adott tanács is.
Pécs, multicég... Sejted?
hogy egy diagnózist megállapíts nagyon hálás lennék. Egyébként 20percre lakunk egymástól, én pécsi vagyok
Igazából látnom kellene... Így nehéz okosnak lenni.
Lehet hogy még egyszer szétbontom a kuplungot és alaposabban átnézem. Ha nem találok más megoldást a legegyszerűbbet fogom választani: Zárt sisakban motorozok, úgy majd nem zavar !
Ez normális? Tudom már beszéltük hogy a viragok blokkja zajos...De azért ilyenkor fél egy kicsit az ember...