röhögni fogtok, a csavar a műanyag menetbe úgy össze tud rohadni ,mint az acélcsavar az alumenettel ,még az acél-acél sem rohad úgy! főleg rögzítő helyett ragasztót használva!))
Én is megszívtam vele, nekem a 4-ből 2 tört bele a karbiba, le is izzadtam rendesen mert szinte semmi nem lógott ki, egyszerűen tekertem tekertem kifelé és egyszercsak a kezemben maradt a feje a csavarnak.
Kissé pánikoltam mert elég gáz volt tényleg, de aztán elvittem megfelelő szakemberekhez a karbit akik rápöttyztek villannyal 1-1 10 -es csavarfejet a kiálló darankákra és szépen kihajtották nekem.
Ki si cseréltem mind a 4 csavart új normális imbusz csavarokra, meg vettem loctite menetrögzítőt és szépen azzal tettem be őket.
Hát, kolléga... Jó móka ez az O-gyűrű csere. A 4 csavarból hármat beleszakítottam, úgy be volt gyógyítva menetrögzítővel. A kisméretű beszakadt-csavar-kiszedő eszközöm (vágod, az a balmenetes vídia motyó) az első csavarnál beletört a csavar csonkjába, a többinél már kénytelen voltam kendácsolni: a beszakadt csonkokat szemre középpontosan megfúrtam 3-as fúróval és orsómenetes csavarral kisebb menetet metszettem bele. A vídia csonkot az atyaúristennek se tudtam kiszedni, úgyhogy fogászati köszörűvel lecsiszoltam, hogy egyáltalán vissza tudjam tenni a súber műanyag keretét, plusz fúrtam egy lyukat a keret pereme mellett közvetlenül és egy csavar kalapja tartja a helyén a keretet az egyik oldalon.
Kemény, fejvakarós meló volt, de kész és olyan alacsony, de stabil alapjáratom van, mint sose. :)
Köszönöm a segítséget!
"Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a 50-60km míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet."
50-60 km / h sebesség, vagy 50-60 km-en nem volt vele baj, amíg mögötted ült az oldalborda?
Egyébként elég fura a dolog, én atomjaira szedném azt a karbit és kitakarítanám. Ahová az STP befért (azaz ahol benzin jár) ott kipucolt, pl. fúvókák. Emellett viszont van egy csomó levegőjárat is.
Első körben megkérdezném: milyen gyertya van benne...?
Sziasztok gondoltam megosztom veletek tapasztalatom.
Adott 1998-as XV 535ös delux virago.
Indítás úgy megy, ha rá húzok egy kis gázt köszörüléskor. Akkor elkapja beindul a motor, majd adom neki a szívatót, leáll.
Szivatót kikapcsolom következő indításkor már pöc-röf indul, hagyom kicsit ketyegni , szívatót ráadom fordulatszám elöször lecsökken majd fokozatosan emelkedik ezt hagyom kb 2 percig.
A blokkot óvatosan megérintve már legalább 60-70 fokos.
Az első 2km-en lassan megyek, majd csinálok egy gyorsulás próbát mégis hogy húz a motor... és itt nem értem a helyzetet , mert elkezd gyorsulni , de egy adott fordulatszámnál hirtelen elfogy az ereje és rángatni kezd.
Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a 50-60km míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet.
KB. 12-18 km után ismét próbáltam gyorsítani 100 ig utas nélkül. Azt hittem lerepülök a motorról olyan erő volt benne hátracsúsztam az utasülés feléig. Ez már a második eset volt hogy így viselkedik a motor. Az ominózus fordulatszámon simán tudom pörgetni a motort mind álló mind menet közben, hihetetlenül megtáltosodik a motor.
Mióta a fehér stp-t használom megszünt a durrogás-
Légszűrő, benzinszűrő nem volt még cserélve.
Szerintetek miért csinálja ezt?
Szelepet még mindig nem állítottam. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani blackiex-nek a használati utasításért és a képekért. Még nem mertem magam elszánni a szerelésre kicsit tartok még tőle,nehogy elcsesszek valamit.
Köszönöm a segítséget! Valamit megpróbálok okoskodni , csak mivel panelba lakom elég kevés a hozzá való szerszámom és a idegen nyelvtudásom. Valamit próbálok össze hozni, olyat szeretnék mint az én VZR-n van, amire fixen fel lehet csavarozni a táskát, és az alját is tartaná. Az esztétika nem biztos, hogy sikerül, de úgy is takarja majd a táska. Dobok fel képeket majd.
A menetragasztó csak "nyelvbotlás" volt, természetesen menetrögzítő a helyes megnevezés.
Azert kell ugye menetragasztó mert nem húzhatod meg mint az állat mert eltöröd a műanyagot.
De könyörgöm, nem lehetett volna legalabb azt a részét fémből csinálni ahol a csavar lefogja ? Valami kis fém betét a műanyagban.
Én is megszívtam vele, nekem a 4-ből 2 tört bele a karbiba, le is izzadtam rendesen mert szinte semmi nem lógott ki, egyszerűen tekertem tekertem kifelé és egyszercsak a kezemben maradt a feje a csavarnak.
Kissé pánikoltam mert elég gáz volt tényleg, de aztán elvittem megfelelő szakemberekhez a karbit akik rápöttyztek villannyal 1-1 10 -es csavarfejet a kiálló darankákra és szépen kihajtották nekem.
Ki si cseréltem mind a 4 csavart új normális imbusz csavarokra, meg vettem loctite menetrögzítőt és szépen azzal tettem be őket.
bontospityu.hupont.hu
Kemény, fejvakarós meló volt, de kész és olyan alacsony, de stabil alapjáratom van, mint sose. :)
Köszönöm a segítséget!
50-60 km / h sebesség, vagy 50-60 km-en nem volt vele baj, amíg mögötted ült az oldalborda?
Egyébként elég fura a dolog, én atomjaira szedném azt a karbit és kitakarítanám. Ahová az STP befért (azaz ahol benzin jár) ott kipucolt, pl. fúvókák. Emellett viszont van egy csomó levegőjárat is.
Első körben megkérdezném: milyen gyertya van benne...?
Adott 1998-as XV 535ös delux virago.
Indítás úgy megy, ha rá húzok egy kis gázt köszörüléskor. Akkor elkapja beindul a motor, majd adom neki a szívatót, leáll.
Szivatót kikapcsolom következő indításkor már pöc-röf indul, hagyom kicsit ketyegni , szívatót ráadom fordulatszám elöször lecsökken majd fokozatosan emelkedik ezt hagyom kb 2 percig.
A blokkot óvatosan megérintve már legalább 60-70 fokos.
Az első 2km-en lassan megyek, majd csinálok egy gyorsulás próbát mégis hogy húz a motor... és itt nem értem a helyzetet , mert elkezd gyorsulni , de egy adott fordulatszámnál hirtelen elfogy az ereje és rángatni kezd.
Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a 50-60km míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet.
KB. 12-18 km után ismét próbáltam gyorsítani 100 ig utas nélkül. Azt hittem lerepülök a motorról olyan erő volt benne hátracsúsztam az utasülés feléig. Ez már a második eset volt hogy így viselkedik a motor. Az ominózus fordulatszámon simán tudom pörgetni a motort mind álló mind menet közben, hihetetlenül megtáltosodik a motor.
Mióta a fehér stp-t használom megszünt a durrogás-
Légszűrő, benzinszűrő nem volt még cserélve.
Szerintetek miért csinálja ezt?
Szelepet még mindig nem állítottam. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani blackiex-nek a használati utasításért és a képekért. Még nem mertem magam elszánni a szerelésre kicsit tartok még tőle,nehogy elcsesszek valamit.
Krueger
Szeretnék venni egy donor motort, vagy egy blokkot!
1994-es évjáratú 535-öshöz kell!
Tud valaki segíteni?
Köszi:Tomi
TAVALY ÉN IS RÉSZT VETTEM RAJTA ! ITT MISKOLCON VOLT ,NAGYON KIRÁLY ÉS SOKAT TANULTAM. AZ IDÉN ,MEGINT MEGYEK.
Köszönöm a segítséget! Valamit megpróbálok okoskodni , csak mivel panelba lakom elég kevés a hozzá való szerszámom és a idegen nyelvtudásom. Valamit próbálok össze hozni, olyat szeretnék mint az én VZR-n van, amire fixen fel lehet csavarozni a táskát, és az alját is tartaná. Az esztétika nem biztos, hogy sikerül, de úgy is takarja majd a táska. Dobok fel képeket majd.
1 cégnél dolgoztunk a (20éve) srácokkal..)))
Hívd fel őket:
http://www.autoatiras.atw.hu/
Ugyan nem írják hogy hol vállalnak, de hátha Borsodban is, vagy ha nem hátha tudnak irányítani valakihez.
De itt vagy egy kifejezetten Borsodi is:
http://cegnezo.hu/cegek/5028_b...