Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondoltam..)))
A csavar fém és a menet is fém csak amit odafogsz a csavarral az a műanyag ezért nem lehet megszorítani.

A menetragasztó csak "nyelvbotlás" volt, természetesen menetrögzítő a helyes megnevezés.
a virago535 ben hány helyen van azonosító?
röhögni fogtok, a csavar a műanyag menetbe úgy össze tud rohadni ,mint az acélcsavar az alumenettel ,még az acél-acél sem rohad úgy! főleg rögzítő helyett ragasztót használva!))
Ja,

Azert kell ugye menetragasztó mert nem húzhatod meg mint az állat mert eltöröd a műanyagot.

De könyörgöm, nem lehetett volna legalabb azt a részét fémből csinálni ahol a csavar lefogja ? Valami kis fém betét a műanyagban.
Elcseszett egy konstrukció... :D
Hehe, valóban nem egyszerű.

Én is megszívtam vele, nekem a 4-ből 2 tört bele a karbiba, le is izzadtam rendesen mert szinte semmi nem lógott ki, egyszerűen tekertem tekertem kifelé és egyszercsak a kezemben maradt a feje a csavarnak.

Kissé pánikoltam mert elég gáz volt tényleg, de aztán elvittem megfelelő szakemberekhez a karbit akik rápöttyztek villannyal 1-1 10 -es csavarfejet a kiálló darankákra és szépen kihajtották nekem.

Ki si cseréltem mind a 4 csavart új normális imbusz csavarokra, meg vettem loctite menetrögzítőt és szépen azzal tettem be őket.
Mindenkinek Kellemes Ünnepeket a Lányoknak sok locsoló Fiút Kívánok.Daffos
Kaczkó Istvánt keresd meg.

bontospityu.hupont.hu
esetleg a sebaj-on találsz... néha egész jó áron vannak, de ez mindig lutri.
Hát, kolléga... Jó móka ez az O-gyűrű csere. A 4 csavarból hármat beleszakítottam, úgy be volt gyógyítva menetrögzítővel. A kisméretű beszakadt-csavar-kiszedő eszközöm (vágod, az a balmenetes vídia motyó) az első csavarnál beletört a csavar csonkjába, a többinél már kénytelen voltam kendácsolni: a beszakadt csonkokat szemre középpontosan megfúrtam 3-as fúróval és orsómenetes csavarral kisebb menetet metszettem bele. A vídia csonkot az atyaúristennek se tudtam kiszedni, úgyhogy fogászati köszörűvel lecsiszoltam, hogy egyáltalán vissza tudjam tenni a súber műanyag keretét, plusz fúrtam egy lyukat a keret pereme mellett közvetlenül és egy csavar kalapja tartja a helyén a keretet az egyik oldalon.

Kemény, fejvakarós meló volt, de kész és olyan alacsony, de stabil alapjáratom van, mint sose. :)
Köszönöm a segítséget!
"Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a 50-60km míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet."

50-60 km / h sebesség, vagy 50-60 km-en nem volt vele baj, amíg mögötted ült az oldalborda?
Egyébként elég fura a dolog, én atomjaira szedném azt a karbit és kitakarítanám. Ahová az STP befért (azaz ahol benzin jár) ott kipucolt, pl. fúvókák. Emellett viszont van egy csomó levegőjárat is.

Első körben megkérdezném: milyen gyertya van benne...?
szerintem(bár nekem cbr van)) levegőszűrő+gyertya ki csere,útána karbipucolás!
Sziasztok gondoltam megosztom veletek tapasztalatom.
Adott 1998-as XV 535ös delux virago.
Indítás úgy megy, ha rá húzok egy kis gázt köszörüléskor. Akkor elkapja beindul a motor, majd adom neki a szívatót, leáll.
Szivatót kikapcsolom következő indításkor már pöc-röf indul, hagyom kicsit ketyegni , szívatót ráadom fordulatszám elöször lecsökken majd fokozatosan emelkedik ezt hagyom kb 2 percig.
A blokkot óvatosan megérintve már legalább 60-70 fokos.

Az első 2km-en lassan megyek, majd csinálok egy gyorsulás próbát mégis hogy húz a motor... és itt nem értem a helyzetet , mert elkezd gyorsulni , de egy adott fordulatszámnál hirtelen elfogy az ereje és rángatni kezd.
Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a 50-60km míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet.
KB. 12-18 km után ismét próbáltam gyorsítani 100 ig utas nélkül. Azt hittem lerepülök a motorról olyan erő volt benne hátracsúsztam az utasülés feléig. Ez már a második eset volt hogy így viselkedik a motor. Az ominózus fordulatszámon simán tudom pörgetni a motort mind álló mind menet közben, hihetetlenül megtáltosodik a motor.
Mióta a fehér stp-t használom megszünt a durrogás-
Légszűrő, benzinszűrő nem volt még cserélve.
Szerintetek miért csinálja ezt?

Szelepet még mindig nem állítottam. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani blackiex-nek a használati utasításért és a képekért. Még nem mertem magam elszánni a szerelésre kicsit tartok még tőle,nehogy elcsesszek valamit.

Krueger
a z" apróban " van, az alkatrészen nézd meg....
Sziasztok!

Szeretnék venni egy donor motort, vagy egy blokkot!
1994-es évjáratú 535-öshöz kell!
Tud valaki segíteni?

Köszi:Tomi
http://www.sportmotor.hu/motor...

TAVALY ÉN IS RÉSZT VETTEM RAJTA ! ITT MISKOLCON VOLT ,NAGYON KIRÁLY ÉS SOKAT TANULTAM. AZ IDÉN ,MEGINT MEGYEK.
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden motoros társamnak !
Találj egy autószerelő műhelyt ,ott van biztos ,olyan lakatos ,akinek kell egy kis maszek lecsó...
Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Valamit megpróbálok okoskodni , csak mivel panelba lakom elég kevés a hozzá való szerszámom és a idegen nyelvtudásom. Valamit próbálok össze hozni, olyat szeretnék mint az én VZR-n van, amire fixen fel lehet csavarozni a táskát, és az alját is tartaná. Az esztétika nem biztos, hogy sikerül, de úgy is takarja majd a táska. Dobok fel képeket majd.
Kicsi a világ :)
hehehe ,köszi. tudod mi a szép?
1 cégnél dolgoztunk a (20éve) srácokkal..)))
A vasról kicsit lejjebb megtalálod a képeket. Amúgy gyári Dragstar táskák...
A Google csodákra képes :)

Hívd fel őket:
http://www.autoatiras.atw.hu/

Ugyan nem írják hogy hol vállalnak, de hátha Borsodban is, vagy ha nem hátha tudnak irányítani valakihez.

De itt vagy egy kifejezetten Borsodi is:

http://cegnezo.hu/cegek/5028_b...