Blackiex, volna egy garnitúra alighasznált iridiumos gyertyám, jó lesz szerinted az xv750-be? A száma: BKR7EIX-11 Gondolom a gyertyapipát érdemes megnézni van e benne ellenállás.
T.Blackiex!A fékcsőcsere jó ötlet, ki fogom cserélni.Ha egy kis javulást érezni már az is számít, mert fék azért most is van.És ha mégis lecserélem a fékeket ahhoz is jó lesz.
Basszus, tényleg! Most nézem a képedet és kétdugattyús nyerged van. 1994 utáni európai modelleken ilyen nyereg van. Ezek szerint a tárcsa is nagyobb... Ebben az esetben a tárcsa vastagsága és kopáshatára is lehet más. Megpróbálok utánanézni, hátha van valami adat ezekről a kétdugattyúsokról.
Ebadtának ettől függetlenül a fém fékcső beszerzését javaslom, nagyon pozitív hatása lesz a fékerőre. Tapasztalatból mondom, hogy ég és föld lesz a különbség. A gyári egydugattyús duplatárcsa (84-94 köztieken) nagyon korrekt fékrendszer, nem igényel nyereg és tárcsacserét. Tavalyelőtt újítottunk fel egy 87-est fém csövekkel és kevlár betétekkel. A móka megállt 25 ezerből és irgalmatlan durva lett a végeredmény.
T.Balackiex!
Sajnos az én első tárcsáim 283mm-es. Nem is értem, 95-ös létére miért ez a mérete? Ma azt mondta egy "hozzáértő", hogy a 4.2-4.1-es tárcsa vastagság nem vészes, még évekig elmegy! Azt hiszem a gyári új az 5.1mm-es. Szerinte az új tárcsa vastagság - 2mm-nél kell lecserélni a tácsákat. Szerinted?
Barátom eladná a plexijét. 535-ösén volt, jó állapotban van, tartókonzolokkal együtt. Puig márkájú.
Az ára 10E pénz.
Érdeklődni nálam itt, vagy a noble1984@gmail.com címen!
Szia Nagyi2!Jó sokáig ott volt nála,mert mindig volt fontosabb munkája,de lényeg ,hogy kész.Úgy veszem észre,jó munkát végzett bár még keveset mentem vele.Ha beüt a jó idő akár össze is futhatunk valahol.Üdv: Viktor
Brúnó tárcsái is 267-esek. Csak az egytárcsás 81-83 köztiek 282-esek.
Neked is lehet javítani a fékerődet, csak a fékcsöveket kell lecserélni kemény belű fémhálósra (nagyvas.hu-n kapni méterre, plusz hozzá fittingeket). Olcsóbb, mint nyerget és tárcsát szerezni.
A motorodat 84-85-ösnek nézem. Ha a cső még jó eséllyel eredeti, vizsgáld meg. Markolj rá a fékcsőre egy olyan szakaszon, ahol nincs rajta plusz burkolat, mondjuk a nyereg előtt közvetlenül. Ha a fék pumpálásakor érzed, hogy tágul a cső, akkor a csere mindenképp időszerű. Jól szorítsd meg, mert igen kis mértékű a tágulás, de egy ilyen hosszú csőszakaszon a kis tágulás is nagy fékerő csökkenést okoz.
Ez anyyi is.A másik viszont nagyobb(282mm).A kolegámnak ilyen van, mentem vele nagy a külömbség.A szokásos fékezéskor megcsúszott az eleje (majdnem elfektettem) De én így szeretem.
Tisztelt Brunó60!Ha sikerül kicserélned a féktárcsákat, a régire vevő lennék.Az én motoromon kisebbek a tárcsák, és nem kielégítő a fékhatás.A belső átmérő és az osztókör megegyezik.Persze féknyerget is kell cserélni.Üdv:Ebadta
Szevasztok!
Viktornak: Gratulálok a kitartásodhoz. A motoroddal már találkoztam a szerelőnél sajna.
Robágnak: A trafót csak kíváncsiságból kérdeztem egyenlőre.
Sziasztok! Az expressen hírdetnek vadi új kiállítási darab nyitott FM sisakokat állítólag harmad áron 18000ft-ért. Nem ismerem a márkát . Tud róla valamelyikőtök valamit? Jó a minőség és az ár? Köszi
Na kint vannak.
Dehogy rohadna meg az összes yamahás mérnök aki ebben részt vett. Még menetragasztóval is be volt kenve, olyan k nehezn jöttek ki hogy el nem mondhatom, egyik csavar cserés is lett.
De tény hogy az alsó gyűrű mind a kettőben vacak volt elszakadva nem votl de 1-2 dirib darab hiányzott belőlük.
A méretek:
Két - két O gyűrű van mindegyikben.
Az alsó gyűrű helyének az átmérője a műanyag házon: 10.56mm
A felső gyűrű helyének az átmérője a műanyag házon: 11.18mm
Az alsó gyűrű helyének az szélessége a műanyag házon: 1.6mm
A felső gyűrű helyének az szélessége a műanyag házon: 1.9mm
Az alsó gumigyűrű a külső átmérője: 13.0mm
A felső gumigyűrű a külső átmérője: 13.0mm
Az alsó gumigyűrű vastagsága: 1.5mm
A felső gumigyűrű vastagsága: 1.5mm
Ebadtának ettől függetlenül a fém fékcső beszerzését javaslom, nagyon pozitív hatása lesz a fékerőre. Tapasztalatból mondom, hogy ég és föld lesz a különbség. A gyári egydugattyús duplatárcsa (84-94 köztieken) nagyon korrekt fékrendszer, nem igényel nyereg és tárcsacserét. Tavalyelőtt újítottunk fel egy 87-est fém csövekkel és kevlár betétekkel. A móka megállt 25 ezerből és irgalmatlan durva lett a végeredmény.
Sajnos az én első tárcsáim 283mm-es. Nem is értem, 95-ös létére miért ez a mérete? Ma azt mondta egy "hozzáértő", hogy a 4.2-4.1-es tárcsa vastagság nem vészes, még évekig elmegy! Azt hiszem a gyári új az 5.1mm-es. Szerinte az új tárcsa vastagság - 2mm-nél kell lecserélni a tácsákat. Szerinted?
Üdv .Viktor
Az ára 10E pénz.
Érdeklődni nálam itt, vagy a noble1984@gmail.com címen!
Neked is lehet javítani a fékerődet, csak a fékcsöveket kell lecserélni kemény belű fémhálósra (nagyvas.hu-n kapni méterre, plusz hozzá fittingeket). Olcsóbb, mint nyerget és tárcsát szerezni.
A motorodat 84-85-ösnek nézem. Ha a cső még jó eséllyel eredeti, vizsgáld meg. Markolj rá a fékcsőre egy olyan szakaszon, ahol nincs rajta plusz burkolat, mondjuk a nyereg előtt közvetlenül. Ha a fék pumpálásakor érzed, hogy tágul a cső, akkor a csere mindenképp időszerű. Jól szorítsd meg, mert igen kis mértékű a tágulás, de egy ilyen hosszú csőszakaszon a kis tágulás is nagy fékerő csökkenést okoz.
A tank érdekelne ha külön is eladó.
Viktornak: Gratulálok a kitartásodhoz. A motoroddal már találkoztam a szerelőnél sajna.
Robágnak: A trafót csak kíváncsiságból kérdeztem egyenlőre.
Dehogy rohadna meg az összes yamahás mérnök aki ebben részt vett. Még menetragasztóval is be volt kenve, olyan k nehezn jöttek ki hogy el nem mondhatom, egyik csavar cserés is lett.
De tény hogy az alsó gyűrű mind a kettőben vacak volt elszakadva nem votl de 1-2 dirib darab hiányzott belőlük.
A méretek:
Két - két O gyűrű van mindegyikben.
Az alsó gyűrű helyének az átmérője a műanyag házon: 10.56mm
A felső gyűrű helyének az átmérője a műanyag házon: 11.18mm
Az alsó gyűrű helyének az szélessége a műanyag házon: 1.6mm
A felső gyűrű helyének az szélessége a műanyag házon: 1.9mm
Az alsó gumigyűrű a külső átmérője: 13.0mm
A felső gumigyűrű a külső átmérője: 13.0mm
Az alsó gumigyűrű vastagsága: 1.5mm
A felső gumigyűrű vastagsága: 1.5mm
A Részleteket folytassuk emilben, már írom is.