Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok,köszi...csak már ott tartanánk...
az jó lenne ,bár itt borsodban nem hiszem,hogy lenne aki ezzel foglalkozik,de egy próbát megér...köszi
kitakarítottam....bár szemmel látható szemét nem volt benne
jelen pillanatban jó...
köszönöm szépen
Nem az átlagos ügyintézés mintapéldáját képviseled akkor :)
Ez így van. Nekem volt hozzá hangulatom. A közlekedésfelügyeletes srácok itt Győrben, akik az uj motor vizsgáztatását rendezik, tök rendesek, egy csomó egyéb motoros-vizsgáztatós dologról elbeszélgettünk közben, a vámos csaj aranyos volt, az okmányirodában meg protkóm volt :)
KI
Van egy 1984-es Honda Magna 750-es gépem és elveszett?valahogy a két oldaldekli róla.Amennyiben valakinek van,vevő vagyok rá!Köszi előre is!
Simán :)
De tényleg. A biztosítós (és az internetes rendszer is) tudja. Alvázszámra kapod a papírt, de mondom, ha van rendszám vissza kell menni megkötni a végleges biztosítást.
KI
Csinálnál a megoldásodról egy fényképet és megosztanád velem?
KI
Általában 5-8 ezer Ft -ért vannak megfelelő emberek aki ezt az egész tortúrát megspórolják neked és pár nap alatt megvannak a papírok.
Szerintem jobban megéri minthogy szabit vegyél ki, meg szétidegeskedd magad.
rendszám nélkül ,hogy csinálsz biztosítást?
A táskám az egy mozdulattal levehető... amikor kirámolták, valahogy azon csodálkoztam, hogy miért hagyták fent... azóta az előszobában foglalja a helyet, nem hagyom lent a garázsban...
1100 -es Drag -re olyan pöpec csomagtartót vettünk E-bay -en talán 18ezer Ft-ért vadonatújan Hongkongból jött szállítási ktsg nélkül.

Faxa bőr háttmla, rendes vastag anyagból krómozott kerettel az egész, és egy jó nagy de esztétikus csomagtartórács.
Érthetetlenül olcsón lehet néhány dolgot megszerezni ha eltölt vele egy kics időt a ember.
Én akkor ajánlom a "házi" készítést, ha kór anyagból csináljátok. A krómozott kicsit kékesebb-fényesebb, de a kór örök, soha nem pattogzik le..
Csomagtartót most fogok csináltatni én is, de előtte tanácsot akarok majd kérni Tőletek.
(A mostani csomagtartómat és a két garnitúra táskámat is átalakítottam úgy, hogy egy mozdulattal levehető legyen, un. babacsat segítségével. Ezt szeretném esztétikusabban és egyszerűbben megoldani. Majd ünnepek után)
KI
Én kétévente, kb 10-13 km-enként megnézem... erősen javaslom neked is... a karbantartás hiánya a gép halála... hosszú, néha szinte tünetmentes betegség után....
Egy marauderre csináltak kb egy tizesért olyat, ami alányúl a táskának...

amit én csináltam az meg, ha van a környéken satu, menetmetsző, vascső erőkarnak a hajlításhoz, akkor az eszterga munka, vagy a hegesztés, az tényleg a két sörért kategória...
Ja, a közlekedésfelügyeletre és az okmányirodába be kell jelentkezni, a vámosok (ügyfélfogadási időben) azonnal fogadnak. Ettő még ez is lesz egy óra, mert VPID számot kell kérni, meg kézzel töltöget mindenki 5 féle nyomtatványt :)
(én az öcsém motorjáról levettem a rendszámot, és azzal jártam hivatalról hivatalra, igy csak vigyorogtam végig :)
Erről jut eszembe, elvileg utánfutóval kell vizsgára vinned a motort. (Én a kapuban csavaroztam le a rendszámot :)
KI
A szelepeket mióta az enyém a gép még nem piszkáltam és ez 5 éve volt. Az STP kipróbálom és meglátom mit segít. Jó lenne ha nem kellene nagyobb szerelést csinálni. Köszi a tippet.
Szerintem, ha csináltatod:
Anyagár, Munkadíj plusz a krómoztatással ugyanoda jutsz ha nem drágábban mintha megvennéd mondjuk azt a HighWayHawk -ot 79$ -ért amit belinkeltem.
Amikor én behoztam, akkor:
- az első az okmányiroda volt a köröztetés miatt (ez már nincs),
-majd eredetiségvizsga (szerintem ez sincs, de ebben nem vagyok biztos),
-közlekedésfelügyelet (ez egy talicska pénz),
-vámosoknál regadó (illetve itt befizetési papírt kapsz, amivel OTP-be kell menni, befizetni, majd vissza a vámoshoz a papírért)
-kötelező biztosítást kötni valahol (én ezt a netrisk-nél kötöttem interneten)
-irány az okmányiroda, itt végre megkapod a rendszámot, forgalmit
-biztosítónál bejelenteni a rendszámot
-IRÁNY A BALATON!
KI
ui:minden parírodról mindig csinálj pár fénymásolatot, mert itt-ott elvesznek bebőle párat, és mindig legyen nálad minden
húú,köszi ez nagy segítség.
Indulás után mennyire melegedett be a motor? mióta tapasztalod a hibát? Ha nagyobb fordulatról motorféknél durrog, akkor az alapjárati rendszer lehet koszos (nálam ez volt)
szelep hézagállítás mikor volt? a durrogás általában azért van, mert a kipufogóban fejeződik be az égés, ez vagy a szelep hézaga, állapota (beégett) miatt van, vagy a szegény keverék miatt lassú az égés. Ez utóbbin egy karbipucolás ( vagy mechanikus, vagy vegyszeres ) segíthet... Egy fehér STP - Tesco-ban kapható felét öntsd a tankba, és gurulj vele egyet... ha nem jött be, akkor kompresszió, vagy nyomásveszteség mérés kell... meg egy szelephézag ellenőrzés / állítás
Mislenyig gurulj el! Majdnem Malibu-val (Pécsi út páros oldal) szemben van a Hofekker lakatosműhely. Irgalmatlan jól dolgoznak (két évvel ezelőtt még így volt). Egy volt cimborámnak is csináltak táskatartót, illetve bukócsövet... és nagyon nem drága volt a dolog...
Indulás után ha intenzívebben húzom a gázt a hátsó henger igen szépen durrog. A motor nem húz olyan lendületesen mint a hiba megjelenése előtt.