Haveromnak kellene, van egy plexije amit leszedett a motorról, arra elcserélné, vagy mondasz egy árat. Válaszolj a noble1984@gmail.com ra, ne zavarjuk a többieket.
Na szétkaptam egyértelműen fröcsög mind a kettő.
Ennélfogva simán lehet hogy emiatt fogyasztott sokat és amiket egyéb dolgokat csináltunk, sűbertű már a legvégén, légszűrőcsere ezek mind kicsit javítottak a dolgon de nem tért vissza soha az amikor 225km -nél kellett régebben tartalékra tennem.
Ki is kaptam a karbikat, hogy na akkor lássuk azokat az O gyűrűket, de azok a bizonyos biztonsági TORX fejű csavarok megállítottak, ezek tényleg biztonságiak basszus.
Van a torx fejem de ezeknek a csavaroknak van egy kis pötty a közepén ami nem engedi a fejet belecsúszni a helyére. Olyan Torx fej kellene aminek a közepében van egy mélyedés, hogy becsúszhasson a hejére.
Akkor a kiegyensúlyozó tengellyel kapcsolatban enyhén félre vagyok informálva - elnézést.
Az előző Suzukimat azért adtam el (LS650) mert heroin áron jött hozzá minden alkatrész, persze a beszerzési forrás se mindegy. Az egyébként egy elhibázott konstrukció, a gatyám is ráment. Mindegy, a Kawasaki alkatrészáraknál mindkettő olcsóbb.
Nyilván nem veszünk össze, senkit nem is szándékozok ledumálni egy VS vásárlásáról. Nekem az XV volt kényelmesebb. Anno a VS 800-zal is szemeztem, csak a vezetési élményével nem voltam kibékülve, illetve mivel magam szerelem a motorjaimat, elriasztottak a műszaki megoldásai. Nem egy garázsban szétszedős motor...
Ahogy említettem, a két motorral más volt a gyártó célja. A Yamaha egy egyszerű, régi vágású, Harley-khoz műszakilag hasonló régi vágású V2-t akart gyártani. Az akkoriban divatos "sornégy Custom" japán motorokkal az volt a gond, hogy motorjuk túl bonyolult volt, a dinamika-tartományuk pedig szűk a sornégyes blokk miatt. Az XV egy HD szinten egyszerű szerkezetű, nyomatékos motor akart lenni. (Hap Ueno gépészmérnök saját bevallása szerint nyomórudas vezérlést szeretett volna, de ezt az ötletet még 1978-ban elvetették). Nézz meg egy 1981-es, első szériás XV750H-t, egyérteműen a HD Sportster család vetélytársának készült. A TR-1 csak egy mellékzönge, ami 3 évig készült csupán.
Az Intruder ellenben egy modern, a Harley-t dizájnban, műszaki színvonalban és összeszerelési minőségben a földbe döngölő, karcsú chopper akart lenni, ami szebb is, jobb is, gondozásmentesebb is.
Az egyik olyan akart lenni, mint a "példakép", csak olcsóbb és erősebb, a másik pedig túl akarta szárnyalni azt. Ezért nem lehet a két motort egy lapon említeni.
Minden gyári cuccot erre a konzolra lehet átszerelni. A lábtartókat k a fék és váltókart, visszahúzó rugókat stb. A konzolt az eredeti lábtartók 4 drb csavarjával, és a blokk elején lehet rögzíteni.
Nem felindulásból írtam a hozzászólásomat, hanem láttam hogy érdeklődnek és gondoltam hátha tudok valakinek segíteni. Mikor én motort kerestem örültem volna ha valaki próbál tárgyilagosan véleményt mondani a számomra kiválasztott motorokról. Nagyon sok olyan "hozzáértő" emberrel találkoztam akiknek az ismerősének az ismerőse már látott ilyet. Gondolom érted mire gondolok. Én meg bevettem kanyar nélkül a dumájukat, és volt hogy nekem kellett megfizetnem a tanulópénzt.
Visszatérve a hozzászólásodra néhány dologban leírnám a válaszomat. Azt hogy robosztusabb, masszívabb nem a tartósságra hanem a megjelenésre értettem. (vastagabb, szélesebb villák, hátsó kerék stb.) Bár az én személyes véleményem az, hogy van olyan tartós és elnyűhetetlen mint az XV1100, sőt.
A helykínálat: Én 186 cm magas vagyok nekem kissé a számban volt a kormány az XV-n. Igaz az Intruderen meg a lábtartó lehetne előrébb, de ez kevésbe zavar. Alacsonyabbaknak valószínűleg mind a kettő tökéletes.
A vibráció: Az XV sokkal simább rezgésmentesebben jár mint a VS. Tény hogy az XV "V" motor és ha tárgyilagosak akarunk lenni a VS pedig 45°-os boxer 45°-os elékeléssel, de nincs benne kiegyenlítő tengely.
Azt hogy a két motor más elvek köré épült ezt nem igazán értem, bár ha a TR1-re gondolok ok, de én az XV 1100-ről beszélek.
Szerelés: Hát én nem bánom hogy nem kell, persze van aki szeret mindig tenni-venni valamit. A magyar kereskedelmi árakról beszélek: a Suzukihoz olcsóbb az alkatrész, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Ha megáll a hidrotőke akkor venni kell, de ilyen alapon megállhat az XV önindítója is.
De megjegyezném, hogy nem lehúzni akarom az XV-t, mert egy jó motornak tartom, messze a legjobban irányítható, motorozható a kategóriájában, és valóban sokat kibír a motorja. Ha valakinek bejön a formája azt vegye, nem fog benne csalódni.
Több barátomnak is van VS 800. 1986-tól gyártják mint VS 750 úgy emlékszem, hogy 92-től 800ccm-re növelték a hengerűrtartalmát és 56LE-ről 50LE-re csökkent a teljesítménye. Az első kerekét 19"-ról 21"-ra növelték. Mire vagy kiváncsi? Szívesen válaszolok, de szerintem ezt nem itt kellene megtárgyalni.
Én egy VS600 -ast kipróbáltam egyszer ugy 30-40km -re, több erő az elkellett volna de baromi fordulékony gép volt már-már mondhatnám, hogy kanyarvadász.
Ha a VS800 -ban csak az erő több és a futómű meg felépítés ugyanaz akkor jó kis gép lehet.
Én voltam aki érdeklődött a vs 1400 -ról.
Érdekelne a gépkönyv és lenne is pár kérdésem...beszélgessünk privátba,nem biztos hogy mindenkit érdekel.
A gépkönyvet ide küldd:toth.g4@hotmail.com
Előre köszönöm!
Köszi a választ....aztán azóta gondolkoztam, most egyelőre elég lesz egy kisebb is egy 800as...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_intruder_vs80-
4480210
Erre gondoltam, a kérdés, tudsz-e valamit esetleg a 800as szériáról?
Nekem nagyon bejön a gép, csak talán az első felni virsli, vékony, de amúgy semmi baj...
Sziasztok!
Kérdezném, hogy folyhat-e a féktartály anyira, hogy leállás után földre lecseppen egy csep olaj? Alaposan megnéztem máshonnan nem csöpöghet.
Sziasztok , valaki tudna nekem segíteni? vagy ajánlani egy jó szerelot Komárom kornyékén ?...csak akkor megy az irányjelzom a viragon ,ha tartom a kapcsolot .........valami lett a kapcsoloval. Légyszi tanácsot ,ha tudtok adni. Koszi ..
A fúvóka sokkal mélyebben van, hogy látnám a főfúvóka tetejét ha benézek a levegő könyökök felöl ?
Egyébként szerintem a rajzon az csak a belső rész, a torx -os részt magát a házat és a gumijait szerintem nem lehet rendelni. Olyan lehet mind az úszóház nincs külön csak komplett karbival együtt.
Szerintem ez a kerék adta a ronda ciripelést. Tudniillik a dekni tömítés kb 5 milliméterrel szélesebb mint maga a dekni ! /de miért/ Pont ennél a keréknél bepöndörödött a blokk felé, és lehet hogy ez a kerék elérte. Ha összerakom majd kiderül. Tudsz valamilyen elfogadható minőségű kuplung tárcsát. Azt is cserélnem kéne mert talán ha fél milliméter van rajta
Ennélfogva simán lehet hogy emiatt fogyasztott sokat és amiket egyéb dolgokat csináltunk, sűbertű már a legvégén, légszűrőcsere ezek mind kicsit javítottak a dolgon de nem tért vissza soha az amikor 225km -nél kellett régebben tartalékra tennem.
Ki is kaptam a karbikat, hogy na akkor lássuk azokat az O gyűrűket, de azok a bizonyos biztonsági TORX fejű csavarok megállítottak, ezek tényleg biztonságiak basszus.
Van a torx fejem de ezeknek a csavaroknak van egy kis pötty a közepén ami nem engedi a fejet belecsúszni a helyére. Olyan Torx fej kellene aminek a közepében van egy mélyedés, hogy becsúszhasson a hejére.
Létezik ilyen ? Ötlet ?
Az előző Suzukimat azért adtam el (LS650) mert heroin áron jött hozzá minden alkatrész, persze a beszerzési forrás se mindegy. Az egyébként egy elhibázott konstrukció, a gatyám is ráment. Mindegy, a Kawasaki alkatrészáraknál mindkettő olcsóbb.
Nyilván nem veszünk össze, senkit nem is szándékozok ledumálni egy VS vásárlásáról. Nekem az XV volt kényelmesebb. Anno a VS 800-zal is szemeztem, csak a vezetési élményével nem voltam kibékülve, illetve mivel magam szerelem a motorjaimat, elriasztottak a műszaki megoldásai. Nem egy garázsban szétszedős motor...
Ahogy említettem, a két motorral más volt a gyártó célja. A Yamaha egy egyszerű, régi vágású, Harley-khoz műszakilag hasonló régi vágású V2-t akart gyártani. Az akkoriban divatos "sornégy Custom" japán motorokkal az volt a gond, hogy motorjuk túl bonyolult volt, a dinamika-tartományuk pedig szűk a sornégyes blokk miatt. Az XV egy HD szinten egyszerű szerkezetű, nyomatékos motor akart lenni. (Hap Ueno gépészmérnök saját bevallása szerint nyomórudas vezérlést szeretett volna, de ezt az ötletet még 1978-ban elvetették). Nézz meg egy 1981-es, első szériás XV750H-t, egyérteműen a HD Sportster család vetélytársának készült. A TR-1 csak egy mellékzönge, ami 3 évig készült csupán.
Az Intruder ellenben egy modern, a Harley-t dizájnban, műszaki színvonalban és összeszerelési minőségben a földbe döngölő, karcsú chopper akart lenni, ami szebb is, jobb is, gondozásmentesebb is.
Az egyik olyan akart lenni, mint a "példakép", csak olcsóbb és erősebb, a másik pedig túl akarta szárnyalni azt. Ezért nem lehet a két motort egy lapon említeni.
535-höz előretolt lábtartókonzol érdekel valakit ? Eladnám, vagy elcserélném értelmes dologra.
Email?
Birolaci123@citromail.hu
Nem felindulásból írtam a hozzászólásomat, hanem láttam hogy érdeklődnek és gondoltam hátha tudok valakinek segíteni. Mikor én motort kerestem örültem volna ha valaki próbál tárgyilagosan véleményt mondani a számomra kiválasztott motorokról. Nagyon sok olyan "hozzáértő" emberrel találkoztam akiknek az ismerősének az ismerőse már látott ilyet. Gondolom érted mire gondolok. Én meg bevettem kanyar nélkül a dumájukat, és volt hogy nekem kellett megfizetnem a tanulópénzt.
Visszatérve a hozzászólásodra néhány dologban leírnám a válaszomat. Azt hogy robosztusabb, masszívabb nem a tartósságra hanem a megjelenésre értettem. (vastagabb, szélesebb villák, hátsó kerék stb.) Bár az én személyes véleményem az, hogy van olyan tartós és elnyűhetetlen mint az XV1100, sőt.
A helykínálat: Én 186 cm magas vagyok nekem kissé a számban volt a kormány az XV-n. Igaz az Intruderen meg a lábtartó lehetne előrébb, de ez kevésbe zavar. Alacsonyabbaknak valószínűleg mind a kettő tökéletes.
A vibráció: Az XV sokkal simább rezgésmentesebben jár mint a VS. Tény hogy az XV "V" motor és ha tárgyilagosak akarunk lenni a VS pedig 45°-os boxer 45°-os elékeléssel, de nincs benne kiegyenlítő tengely.
Azt hogy a két motor más elvek köré épült ezt nem igazán értem, bár ha a TR1-re gondolok ok, de én az XV 1100-ről beszélek.
Szerelés: Hát én nem bánom hogy nem kell, persze van aki szeret mindig tenni-venni valamit. A magyar kereskedelmi árakról beszélek: a Suzukihoz olcsóbb az alkatrész, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Ha megáll a hidrotőke akkor venni kell, de ilyen alapon megállhat az XV önindítója is.
De megjegyezném, hogy nem lehúzni akarom az XV-t, mert egy jó motornak tartom, messze a legjobban irányítható, motorozható a kategóriájában, és valóban sokat kibír a motorja. Ha valakinek bejön a formája azt vegye, nem fog benne csalódni.
Több barátomnak is van VS 800. 1986-tól gyártják mint VS 750 úgy emlékszem, hogy 92-től 800ccm-re növelték a hengerűrtartalmát és 56LE-ről 50LE-re csökkent a teljesítménye. Az első kerekét 19"-ról 21"-ra növelték. Mire vagy kiváncsi? Szívesen válaszolok, de szerintem ezt nem itt kellene megtárgyalni.
Ha a VS800 -ban csak az erő több és a futómű meg felépítés ugyanaz akkor jó kis gép lehet.
Én voltam aki érdeklődött a vs 1400 -ról.
Érdekelne a gépkönyv és lenne is pár kérdésem...beszélgessünk privátba,nem biztos hogy mindenkit érdekel.
A gépkönyvet ide küldd:toth.g4@hotmail.com
Előre köszönöm!
Köszi a választ....aztán azóta gondolkoztam, most egyelőre elég lesz egy kisebb is egy 800as...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_intruder_vs80-
4480210
Erre gondoltam, a kérdés, tudsz-e valamit esetleg a 800as szériáról?
Nekem nagyon bejön a gép, csak talán az első felni virsli, vékony, de amúgy semmi baj...
Laci
Kérdezném, hogy folyhat-e a féktartály anyira, hogy leállás után földre lecseppen egy csep olaj? Alaposan megnéztem máshonnan nem csöpöghet.
Aztan ha látom, hogy fröcsög akkor szétszedem, kiszedem és mérek.
Mondom, az O-gyűrűt megoldjuk, csak mérj egyet.
A fúvóka sokkal mélyebben van, hogy látnám a főfúvóka tetejét ha benézek a levegő könyökök felöl ?
Egyébként szerintem a rajzon az csak a belső rész, a torx -os részt magát a házat és a gumijait szerintem nem lehet rendelni. Olyan lehet mind az úszóház nincs külön csak komplett karbival együtt.