Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haveromnak kellene, van egy plexije amit leszedett a motorról, arra elcserélné, vagy mondasz egy árat. Válaszolj a noble1984@gmail.com ra, ne zavarjuk a többieket.
Az én bitjeim nem kemények annyira, az 100.
Peace.Nemet papirokal 350 euro
Ne hülyéskedj, nem keményebb az annál mint hogy simán csak belefúrjak ?
Kettes fúróval bökd meg a közepét a torx csavarhúzó bitnek.
Na szétkaptam egyértelműen fröcsög mind a kettő.
Ennélfogva simán lehet hogy emiatt fogyasztott sokat és amiket egyéb dolgokat csináltunk, sűbertű már a legvégén, légszűrőcsere ezek mind kicsit javítottak a dolgon de nem tért vissza soha az amikor 225km -nél kellett régebben tartalékra tennem.

Ki is kaptam a karbikat, hogy na akkor lássuk azokat az O gyűrűket, de azok a bizonyos biztonsági TORX fejű csavarok megállítottak, ezek tényleg biztonságiak basszus.
Van a torx fejem de ezeknek a csavaroknak van egy kis pötty a közepén ami nem engedi a fejet belecsúszni a helyére. Olyan Torx fej kellene aminek a közepében van egy mélyedés, hogy becsúszhasson a hejére.

Létezik ilyen ? Ötlet ?
Akkor a kiegyensúlyozó tengellyel kapcsolatban enyhén félre vagyok informálva - elnézést.
Az előző Suzukimat azért adtam el (LS650) mert heroin áron jött hozzá minden alkatrész, persze a beszerzési forrás se mindegy. Az egyébként egy elhibázott konstrukció, a gatyám is ráment. Mindegy, a Kawasaki alkatrészáraknál mindkettő olcsóbb.

Nyilván nem veszünk össze, senkit nem is szándékozok ledumálni egy VS vásárlásáról. Nekem az XV volt kényelmesebb. Anno a VS 800-zal is szemeztem, csak a vezetési élményével nem voltam kibékülve, illetve mivel magam szerelem a motorjaimat, elriasztottak a műszaki megoldásai. Nem egy garázsban szétszedős motor...

Ahogy említettem, a két motorral más volt a gyártó célja. A Yamaha egy egyszerű, régi vágású, Harley-khoz műszakilag hasonló régi vágású V2-t akart gyártani. Az akkoriban divatos "sornégy Custom" japán motorokkal az volt a gond, hogy motorjuk túl bonyolult volt, a dinamika-tartományuk pedig szűk a sornégyes blokk miatt. Az XV egy HD szinten egyszerű szerkezetű, nyomatékos motor akart lenni. (Hap Ueno gépészmérnök saját bevallása szerint nyomórudas vezérlést szeretett volna, de ezt az ötletet még 1978-ban elvetették). Nézz meg egy 1981-es, első szériás XV750H-t, egyérteműen a HD Sportster család vetélytársának készült. A TR-1 csak egy mellékzönge, ami 3 évig készült csupán.
Az Intruder ellenben egy modern, a Harley-t dizájnban, műszaki színvonalban és összeszerelési minőségben a földbe döngölő, karcsú chopper akart lenni, ami szebb is, jobb is, gondozásmentesebb is.
Az egyik olyan akart lenni, mint a "példakép", csak olcsóbb és erősebb, a másik pedig túl akarta szárnyalni azt. Ezért nem lehet a két motort egy lapon említeni.
Minden gyári cuccot erre a konzolra lehet átszerelni. A lábtartókat k a fék és váltókart, visszahúzó rugókat stb. A konzolt az eredeti lábtartók 4 drb csavarjával, és a blokk elején lehet rögzíteni.
Szia! Fék és váltókarod nincs hozzá? Vagy ez csak lábtartó konzol?
Sziasztok !
535-höz előretolt lábtartókonzol érdekel valakit ? Eladnám, vagy elcserélném értelmes dologra.
Szia!

Email?
Birolaci123@citromail.hu
Szia Blackiex!

Nem felindulásból írtam a hozzászólásomat, hanem láttam hogy érdeklődnek és gondoltam hátha tudok valakinek segíteni. Mikor én motort kerestem örültem volna ha valaki próbál tárgyilagosan véleményt mondani a számomra kiválasztott motorokról. Nagyon sok olyan "hozzáértő" emberrel találkoztam akiknek az ismerősének az ismerőse már látott ilyet. Gondolom érted mire gondolok. Én meg bevettem kanyar nélkül a dumájukat, és volt hogy nekem kellett megfizetnem a tanulópénzt.
Visszatérve a hozzászólásodra néhány dologban leírnám a válaszomat. Azt hogy robosztusabb, masszívabb nem a tartósságra hanem a megjelenésre értettem. (vastagabb, szélesebb villák, hátsó kerék stb.) Bár az én személyes véleményem az, hogy van olyan tartós és elnyűhetetlen mint az XV1100, sőt.
A helykínálat: Én 186 cm magas vagyok nekem kissé a számban volt a kormány az XV-n. Igaz az Intruderen meg a lábtartó lehetne előrébb, de ez kevésbe zavar. Alacsonyabbaknak valószínűleg mind a kettő tökéletes.
A vibráció: Az XV sokkal simább rezgésmentesebben jár mint a VS. Tény hogy az XV "V" motor és ha tárgyilagosak akarunk lenni a VS pedig 45°-os boxer 45°-os elékeléssel, de nincs benne kiegyenlítő tengely.
Azt hogy a két motor más elvek köré épült ezt nem igazán értem, bár ha a TR1-re gondolok ok, de én az XV 1100-ről beszélek.
Szerelés: Hát én nem bánom hogy nem kell, persze van aki szeret mindig tenni-venni valamit. A magyar kereskedelmi árakról beszélek: a Suzukihoz olcsóbb az alkatrész, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Ha megáll a hidrotőke akkor venni kell, de ilyen alapon megállhat az XV önindítója is.
De megjegyezném, hogy nem lehúzni akarom az XV-t, mert egy jó motornak tartom, messze a legjobban irányítható, motorozható a kategóriájában, és valóban sokat kibír a motorja. Ha valakinek bejön a formája azt vegye, nem fog benne csalódni.
Szia DreddBiro!

Több barátomnak is van VS 800. 1986-tól gyártják mint VS 750 úgy emlékszem, hogy 92-től 800ccm-re növelték a hengerűrtartalmát és 56LE-ről 50LE-re csökkent a teljesítménye. Az első kerekét 19"-ról 21"-ra növelték. Mire vagy kiváncsi? Szívesen válaszolok, de szerintem ezt nem itt kellene megtárgyalni.
Én egy VS600 -ast kipróbáltam egyszer ugy 30-40km -re, több erő az elkellett volna de baromi fordulékony gép volt már-már mondhatnám, hogy kanyarvadász.

Ha a VS800 -ban csak az erő több és a futómű meg felépítés ugyanaz akkor jó kis gép lehet.
Üdv darkness.!

Én voltam aki érdeklődött a vs 1400 -ról.
Érdekelne a gépkönyv és lenne is pár kérdésem...beszélgessünk privátba,nem biztos hogy mindenkit érdekel.
A gépkönyvet ide küldd:toth.g4@hotmail.com
Előre köszönöm!
Szia!

Köszi a választ....aztán azóta gondolkoztam, most egyelőre elég lesz egy kisebb is egy 800as...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_intruder_vs80-
4480210

Erre gondoltam, a kérdés, tudsz-e valamit esetleg a 800as szériáról?
Nekem nagyon bejön a gép, csak talán az első felni virsli, vékony, de amúgy semmi baj...

Laci
Sziasztok!
Kérdezném, hogy folyhat-e a féktartály anyira, hogy leállás után földre lecseppen egy csep olaj? Alaposan megnéztem máshonnan nem csöpöghet.
Sziasztok , valaki tudna nekem segíteni? vagy ajánlani egy jó szerelot Komárom kornyékén ?...csak akkor megy az irányjelzom a viragon ,ha tartom a kapcsolot .........valami lett a kapcsoloval. Légyszi tanácsot ,ha tudtok adni. Koszi ..
Hiszek neked, szétkapom megnézem, belevilágítok szerintem holnap.

Aztan ha látom, hogy fröcsög akkor szétszedem, kiszedem és mérek.
Köszi
A biker-world-ön van Lucas. Az jó.
Látni fogod. A súber alján ott a tű, amibe belemegy, azt nézd. (a nozzle teteje)

Mondom, az O-gyűrűt megoldjuk, csak mérj egyet.
Várj,

A fúvóka sokkal mélyebben van, hogy látnám a főfúvóka tetejét ha benézek a levegő könyökök felöl ?

Egyébként szerintem a rajzon az csak a belső rész, a torx -os részt magát a házat és a gumijait szerintem nem lehet rendelni. Olyan lehet mind az úszóház nincs külön csak komplett karbival együtt.
Szerintem ez a kerék adta a ronda ciripelést. Tudniillik a dekni tömítés kb 5 milliméterrel szélesebb mint maga a dekni ! /de miért/ Pont ennél a keréknél bepöndörödött a blokk felé, és lehet hogy ez a kerék elérte. Ha összerakom majd kiderül. Tudsz valamilyen elfogadható minőségű kuplung tárcsát. Azt is cserélnem kéne mert talán ha fél milliméter van rajta