A kinti papírok szerinti szín nem számit, az első üzembehelyezéses vizsgán fognak felvenni minden adatot az uj forgalmidhoz.
Egyébként szerencséd van, egy csomó dolog megszünt az utóbbi 2 évben. Nincs köröztetés vagy mi (ez 8eFt volt, plusz heteket kellett rá várni), nincs átirási illeték (ehelyett van a regadó, ami öreg motornál 20eFt körüli tétel http://regisztraciosado.info/r... ), és mintha az eredetiségvizsga sem kellene, de ebben nem vagyok biztos. Itt elég részletesen leírják a menetet: https://segitseg.magyarorszag....
Az ügyintézés is gyorsult. Reggel levizsgáztatod, délben befizeted a regadót, délután még odaérhetsz az okmányirodába :)
A 400 virago második hengere pukkadozik. Már cseréltem gyertyát és a trafó vezetékeit is átpucoltam. Mi lehet még a gond? Tud valaki segíteni, tanácsot adni?
Lehet hogy igazad van, mivel a kamera csak egy ponton rögzül.
Próbaképpen gyártok hozzá egy kitámasztó szerkezetet, amivel rögzítem a kamera felső szélét a sisakhoz, vagy magához a tartóhoz.
Lehet hogy a zárt sisak állvédőjébe kellett volna beépíteni, de sajnáltam szétbarmolni. Az enyémbe csak komoly roncsolással lehetne beépíteni.
van valami sorrend ,hogy hova mikor és mennyi időn belül kell menni?mondjuk ,ha most meg veszem szétszedem ,felújítom(1 hónap) és csak útána papírozom
?
A szín átírásra nincs szükség ha te helyezed forgalomba eleve azzal a színnel regisztrálják, amivel odaviszed. Nálam valamelyik motoromnál így volt.
A forgalomba helyezés ilyen koru motornál kb 80-100 ezer ft, de ha rákeresel a neten pontosan megtudod. Egyébként nem a pénz a legdühítőbb hanem a rengeteg utánajárás, meg a hivatli packázás.
Felszereltem az MD80 kamerát a sisakomra. Lehet hogy nem erre a sisakra kellett volna. Nekem minden döccenőnél beremeg a kép. Pedig a kamera teljesen stabilan álla sisakon. Úgy néz ki a sisak billen a fejemmel együtt. Nektek van valami tapasztalatotok erről.
Nos, ehhez információt kell szerezni, hol van a környéken maszek műhely, körbeszaglászni, hogy ki kapható egy kis maszekra, és megkérdezni, hogy mennyiért vállalja el a hegesztést.amúgy a hegesztést is el lehet kerülni, de az már kicsit fejvakarósabb meló. Esztergályos kell ez esetben. A rugós-tag csavarjához csatlakozó darabra egy átmenőfurat kell, amin át lehet tolni a vékonyabb részt. ez esetben viszont belső kulcsnyílású csavar kell, és a vékonyabb gömbvasra pedig megfelelő hosszúságban menetet kell vágni, és alulra, felülre anyát kell tenni. Amúgy a hegesztés nálam kifejezetten rondára sikeredett, de a táska miatt ez nem látszik...
A fejvakarás a lakatos haver nemléte miatt van legtöbbünknél. Ha tudnék szépen hegeszteni, már annyi egyedi kiegészítőm lenne, hogy vagy 50 kilóval nehezebb lenne a vas :D
10W-40 és 20W-50 motorolaj fele-fele arányban. Ha a lágyabb rugózás híve vagy, esetleg kátyús utakon mászkálsz és nem akarod, hogy kirázza a veseköved, akkor csak 10W-40, keverés nélkül.
A tűszelep a ludas, az egy adott szint felett nem engedhet benzint a karbiba. A motor váltókar felöli oldalán nyisd ki a karbi hátát (az az úszóház) és ellenőrizd a tűszelepet. Kép mellékelve.
1. kép: a megfelelő úszószint
2. kép: a jobb oldali karbi jelzése a megfelelő szinthez (ennyire kell a körnek kilátszódnia, amikor zárni kezd), illetve sárgával jelölve a tűszelep, amit ki kell takarítani, hogy rendesen zárjon.
hali
nem jól indul a tavaszom....
végre sikerült előszednem a vasat.....
első kör után utánfutóval kellett hazajuttatni...
535ös-ről van szó...
hátsó karbi túlfolyóján lőtte ki a benzint...
szerelő kitakarította.... sűrű mézszerő akármi volt lerakódva benne.... most kicsit jobb lett de tegnap megint nyakig benzines lettem mert ismét nyomja a benzint bár csak csöpög... de épp a blokkra.... és tartok attól is ,h kigyullad alattam
mit tegyek,h ez megszűnjön ? újra takarítsam ki a karbit?
Ezt már kicsit korábban belinkeltem... de csak egy hegesztés kell hozzá... én vettem erősebb csavarokat az első felfogatáshoz, mert mégiscsak az tartja a rugóstagot is...
a táska felfogatásához lett kitalálva a méret, annak a hátulját hullámpapírból mintáztam meg, és jelöltem rajta a fontosabb helyeket...
Mivel azóta helyőrséget váltottam, ha van vas, és van pontos méret, mind a hajlítást, menetvágást meg tudnám oldani egy sörért, de nincs lehetőségem a motorhoz/táskához illeszteni a tartót...
nem mellékes, hogy ez esetben át is kell vezetékezni az irányjelzőket...
megjegyzés: a rozsdamentes acélokért is kellemes pénzt tudnak kérni, anno picit több anyagot vettem és kb 4000 huf-ot hagytam a vaskereskedésben. Kb egy óra meló is benne van a dologban de ha a vezetékezést is beleveszem akkor inkább kettő.
Egyébként szerencséd van, egy csomó dolog megszünt az utóbbi 2 évben. Nincs köröztetés vagy mi (ez 8eFt volt, plusz heteket kellett rá várni), nincs átirási illeték (ehelyett van a regadó, ami öreg motornál 20eFt körüli tétel http://regisztraciosado.info/r... ), és mintha az eredetiségvizsga sem kellene, de ebben nem vagyok biztos. Itt elég részletesen leírják a menetet:
https://segitseg.magyarorszag....
Az ügyintézés is gyorsult. Reggel levizsgáztatod, délben befizeted a regadót, délután még odaérhetsz az okmányirodába :)