Nem értem, mi ez a fejvakarás a táskaeltartó miatt. kell kb 1 m 8mm-es rozsdamentes gömbacél, meg kb 10 mm 18-as, vagy 20-as.
az indextartónak meg 3x30 as rozsdamentes acél kb 40 cm...
- most jön a neheze, kell egy lakatos haver- ismerős ismerőse, meg fizetségképp fél disznó , vagy valami hasonló.
Ki kell találni a megfelelő formát -ehhez ugye a táska kell, a 8-as gömbacélt satuban lehet hajlítani a végére menetet vágni, méretre vágni, a rövid 20-as hengert át kell fúratni... a végeredmény:
1x régebben googléval megtaláltam hogy mennyibe kerül a külföldi mocik átírása..de már nemtom hol...keresgélj..vagy valaki talán válaszol rá itt is,aki tudja.
az összes csavar egyben volt 400ft körül...de nem gyári...hanem egy vasárú boltban vettem.csilli-villik+olyanok mint a gyári.amikor szétszedtük a polírozás miatt,akkor lemértem a csavarokat,felírtam h miből mennyi..és bementem a boltba..örült nekem a bácsi..mert vagy 8 -féle méretű van és van amiből csak 2 db kell :)
a tömítés olasz...de nem ajánlom..nálam szivárog mind a kettő..nagyon picit..de pár száz kilométer után ronda ahogy rákenődik+beleragad a por(alul)
szal azt újból cserélnem kell majd.
csavarokat is cseréltem én is...a blokk összes csavarját egy jó boltban megkaptam kb 3-400 ft-ért
a deklit gyönyörű fényesre felpolíroztattam...szal ez sem gond..igaz itt a tömítést is cserélni kell..ez kb 3000 ft..
mivel a motorikusan úgy tűnik hogy nagyon jó...én azt mondom..alkudj belőle(mond hogy milyen sokba kerül majd a krómozás) és vedd meg! Na de ezt csak én mondom..én ezt tenném...
De felelősséget nem vállalok a rejtett hibákért!
A villa nyak ezüstre van fújva szal az javítható..a küllők nehéz meló de azt is akár le lehet festeni ezüstre...maga a felni viszont csak krómosan szép.(szerintem)ha az nem nagyon rozsdás,akkor menthető..ha nagyon..akkor a két kerék krómozása elég drága lehet.
a kipufogó könyök nem gond..mert leég róla a rozsda nagy része.(tapasztalat)többször leven pucolva valamilyen króm tisztítóval és egész jó.az enyém is nagyon csúfos volt.most majd valamelyik nap teszek fel képet,h megmutassam milyen lett.
még mi rozsdás?
Na ma láttam élőben..(((tiszta rozsda! krómozni kell !szinte mindent! amúgy nagyon pipec jól megy stb. ,de úgy nézki mint amit 20évig az esőn tároltak...(((
Úgy tűnik hogy csak szerencséd lesz vele.Nem annyira gyanús..ha belegondolsz 400 az ára(papírozva)...450-500körül néha lehet ilyeneket találni.
Én anno a keeway 250ss-t 110 ezerért kaptam meg..jó rá kellett költenem még 100at (hátsó gumi,festés,lánc,lánckerék,index..)de akkor 400 alatt nem volt ez a moci. Szóval van ilyen. No para!
Teszteld még a benzincsapot és ha az is oké akkor..akkor Gratulálok
A hétvégén első villa simmeringeket cserélnék. A múltkoriban, azt iszem Blackiex írt valami általa használt - két féle olajból - álló keveréket az első telókba. Próbáltam visszakeresni,de nem találom.Segítsetek légyszi.....
Ilyen néha megeshet, ha sokáig kel szívatni és indítózni. Vagy ha kis benzintócsa összegyűlt valahol a szelep előtt, esetleg túl magas az úszószinted. Ha nem csinálja gyakran, csak pl. évi 2-3 alkalommal, az nem baj, ez a függőleges karburátor velejárója.
Ha a szerelő szerint oké a bringa, már csak egy dolog van, amit csekkolni kell és mindenki elfelejti: az elektromos benzincsap. Ahhoz viszont vagy kibontod a csapot, vagy elviszed és kihajtod belőle a naftát tartalékig. Ha a csap át tud kapcsolni tartalékra, akkor jó vagy. Ha nem, akkor szét kell szedni.
Persze papírok nélkül ez necces, de mivel nüansz a hiba, meg szabad venni így is (csak bele kell alkudni :D).
az indextartónak meg 3x30 as rozsdamentes acél kb 40 cm...
- most jön a neheze, kell egy lakatos haver- ismerős ismerőse, meg fizetségképp fél disznó , vagy valami hasonló.
Ki kell találni a megfelelő formát -ehhez ugye a táska kell, a 8-as gömbacélt satuban lehet hajlítani a végére menetet vágni, méretre vágni, a rövid 20-as hengert át kell fúratni... a végeredmény: