Szia!
Ugyanezzel küszködök én is, az 5 vezetékes a jó, a felesleges szálat testre kell kötni. Ha visszakeresel a itt a fórumon, valaki feldobott egy skiccet a bekötésről, ha jól emlékszem a fekete a test rajta, de ellenőrizd!Én úgy jártam, hogy rámdumáltak e Keeway boltban univerzális fesszabályzót, ami 4 vezetékes, dobhatom ki, mert levágtam a csatlakozóját a bekötéshez, és hát természetesen nem jó ide. Hétfőn mehetek az 5 madzagosért, így lassan annyiba lesz, mint a gyári.....
Sziasztok!Mindenkinek köszönöm a biztatást, várom a jó időt,gyakorlás rövid távon ,sok váltás ,hogy szokjam.Feri,Laci találkozunk Győrujbaráton? Üdv Viktor
Sziasztok!
Tudom, tudom ez már lerágott csont a fesz szab ügy, de nem jó,mert én rendeltem de az 5 pöcse van a csatlakozónak, az enyémnek meg csak 4 van...
Megtudná mondani a cikkszámát annak aki már vett?
Alább mellékeltem annak a számát amit én vettem...vagy ha nem, valakinek nem kell egy fesz szab?:D
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Tudtok Bp.-n kipufogó javitó cimet? Kilyukadt az alsó dobom és mindenki újat akar csinálni milliókért, a gyári iszonyatosan drága. Megoldást kéne találnom.
Óvatosan velük, én egyszer rendeltem tőlük valamit és hónapokig etettek mindenféle kifogással, sosem jött meg végül mondtam nekik hogy kösz hagyjuk a fenébe az egészet.
Én még nem tudom mi vár rám. Sajnos a rugócserén kívűl lehet más baj is. Alacsony fordulaton csúnyán "Klattyog" valami. Ha megforgatom kicsit elcsendesedik. Lehet hogy a kuplung kosár is lecsó.
A gyári lábtartó konzolt kel leszedi egy a motor elején átmenő csavar. egy a kifufogó között anya 17mm, szereld le a fékdob pálcáját. Kösd ki a féklámpa kapcsolót+a hátsó fékbovdent a lábtartó konzolról. (sasszeges). A kipofi elöl+hátul a leömlöknél. Jobb hátsó utas lábtartót leszedni ez is fogja a kipufogót. Bal oldalon vedd le a gyújtás kapcsoló mögötti utáni kis háromszög lemezt ( feszabályzó fölött) 2db csavar foga. Akkor látni fogod azt a tartót ami a közösítő dobot fogja. L alakú kis lemez M8 as csavar fogja.Leszeded. Akkor a hátsó henger kipufogó csonkját kipattintod (jobb oldalt) és előre eltolod hogy az első hengerről is lejöjjön. akkor hozzáférsz a deklihez.
Köszi ! Egyenlőre csak kóstolgattam a dolgot, de eléggé elkeserítő.
Sajnos az én motoromon bukócső, előretolt lábtartó, meg a franc tudja mi nincs amiket bontanom kell. A kipufogó lejön a hengereknél, és a lábtartónál történő bontással, vagy a közösítő dob is van rögzítve valahol? Sajnos nincs emelőpadom és csak tapogatom az alját.
Sajnos ilyen árban mennek. A bontottakat 5000 körül adják, de azokat nem sok választja el a kopáshatártól. A Kaczkó Istvánt megkérdezheted, ha gondolod, hátha van bontott, jó állapotúja, de a féktárcsa ritkán ilyen.
Sziasztok!
Ma voltam az új mocival (XV 750) nagy átvizsgáláson. Nagyjából minden rendben, de a 2 első féktárcsa a min. 5mm helyett 4.3-4.2
Kérdésem tudtok-e ajánlani ár/érték arányban valamilyen jó féktárcsát?
Kösz, Brúnó.
Sziasztok!Több mint másfél évvel a baleset után /ha emlékeztek rá/
igéretemhez híven ismét motorra ültem.Ma hoztam haza a szerelőtől,friss műszakival ,szezonra felkészítve.Rettentő boldog vagyok/a család kevésbé/.Mostantól elmondhatjuk,hogy a Viragó azért is jó motor mert féllábbal is lehet vezetni.Üdv mindenkinek!
Viktor
Sziasztok !
Az xv535-ön a kuplung szerkezethez csak a váz nyúlvány(amire a lábtartó van szerelve) és a komplett kipufogó rendszer leszerelésével lehet hozzáférni ? !
Vette már le valaki a kuplung felőli deknit ?
Ugyanezzel küszködök én is, az 5 vezetékes a jó, a felesleges szálat testre kell kötni. Ha visszakeresel a itt a fórumon, valaki feldobott egy skiccet a bekötésről, ha jól emlékszem a fekete a test rajta, de ellenőrizd!Én úgy jártam, hogy rámdumáltak e Keeway boltban univerzális fesszabályzót, ami 4 vezetékes, dobhatom ki, mert levágtam a csatlakozóját a bekötéshez, és hát természetesen nem jó ide. Hétfőn mehetek az 5 madzagosért, így lassan annyiba lesz, mint a gyári.....