Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Megjött a pénz ,utalom M.Istvánnak mihelyt küldi a linket.
Most ilyen
Ja elég szarul néz ki. Én a helyedben lefesteném sokat dob rajta.
Igen a visszagyűröm egy kicsit macerás de egy vékonyabb kezű férfinak sikerül. Ha van segítség aki csavarhúzóval rásegít kívülről az még jobb. Ja és egy kis szilikon a gumira csodákra képes.
Így nézett ki, mikor levettem.
Aha ! Szóval kiveszed a légszűrőt és benyúlsz a lyukon,felhúzod a gumikat,felszereled a karbit aztán visszagyűröd valahogy a gumit ?
Szevasztok! ú
Robág! Ne keseregj , múlt évben én is így jártam. Levettem a karbikat szilánkokra bontottam , a csavarok itt is be voltak rohadva. Vágó, fogó kellett hozzá, de megérte kimostam, lemostam lefestettem, kipolíroztam, csavarokat cseréltem imbuszra. Én a levegő csonkjait vissza húzom a légszűrő házába az én kezem belefér hellyel közzel.
Én így csináltam
Gyorsan átmentem a .ro-a. Újra megnéztem mi van fennt. A magyar nyelvü kezelésitől valamiért lefagy a gépem. A CLYMER-t már letöltöttem de baromi nagy és sajnos hadilábon állok az angollal nagyon körülményesen tudok csak keresni benne.
De igazad van mert tényleg ott a végén a kapcs,rajz
Korrekt könyv van a Virago.ro-n...
Ha lesz korrekt könyvünk istenbíz még ki is nyomtatom. Eszerint akkó nekem "deluksze" motrom van !
Ott nincs. :)
A német és angol piacra szánt modelleken van porlasztófűtés. Nézd csak meg a szervízkönyv végén a kapcsrajzokat. "Carburetor heater"
Nemá ! Átfogom vizsgálni az üléseket, meg a markolatot, hátha ott is van !
Porlasztófűtés. :)
Szerintem most majd kiderűl mi lesz az eredmény, ha vissza pakolom a karbit, és újra megpróbálok beállítani mindent. Minden esetre a tűszelep most teljesen zár és úgy néz ki hogy jó helyen. Még levegőt sem nagyon tudok átfújni rajta. Közben még valamivel szembesültem. A karbik jobb oldalán van 1-1 csatlakozó én mágnesszelepnek tippelem. Vagyis ha leveszem a gyújtást el kéne zárnia. Próbáltam akksiról tesztelni a mostani kiszerelt állapotában, de azt se mondta hogy kukk. Bár a túlfolyáshoz nem sok köze lehet.
Ez egy jó kérdés. Lehet, hogy lent akadt az úszó... :(
Szia !
Nagyon rendes vagy köszönöm szépen. Pont ezt csináltam én is. vettem méterre hőálló szilikon csinórt, és beragasztottam Loctite tömítőpasztával. 800ft/m. kijön belőle vagy 8-10darab tömítés.
Azért köszi a felajánlást.
Urak
Valahol vettem régebben tömitéskészitő szettet.
Külömböző vastagságú gumizsinórokból áll, O gyürüt lehet belőle késziteni.
Merőlegesen el kell vágni a szálat a kiszámolt hosszban és egy hozzás adott ragasztóval a végeit összeragasztani.
Sajna a ragasztó már oda, de olyan ciánakrilát jelegű pillanatragasztó volt.
Szerintem lehet még ilyet szettet kapni, de ha kell tudok a gumiból küldeni adott hosszúságot.
A ragasztást magának kell megoldania páciensnek.
Sajna nem tudom benzinálló-e az alapanyaga, de végül is nem nagy dolog kideriteni


végyé
54 cm azaz 108cm a derék kerület!
Minden csavart kicserélek az tutti ! viszont van egy kis bibi. Tök vízszintesen(állványos fúró asztalán) ellenőriztem a benzinszintet, hajszál pontosan 13.5-14mm. Akkor meg honnan a túróból jött a benya a mérőcsonkba ?
Ja, és vegyél IMBUSZ csavarokat minden kereszthornyú helyére! A saját életedet könnyíted meg. :)
Az ára meg nem tétel. Nekem valami 200 Ft körüli összegbe fájt.
Valahogy biztos vissza lehet abajgatni, látatlanban nem tudom, de volt dolgom hasonlóval, lapos csavarhúzóval kijátszottam. Beletelt egy kis időbe, de inkább ez, mint a méreg. :)
Szia !
Hát a karbi bontása nekem kicsit macerás volt, de kénytelen voltam megtenni. Szerintem csak úgy kiváncsiságból ne állj neki. Ellenőrizz inkább mindent amit lehet, benzinszint súber, szinkron stb. Nekem a szinkronhoz a blackieix féle U csöves nagyon jól működött. A tömítést meg korrektűl oldd meg mert ha elkezdi kinyomni az olajat és ráég, utánna nehéz lesz letisztítani
Megsegített a Jóisten ! A karbi deknik csavarjait egy kisebb svédfogó segítségével megindítottam, igy mindenhez hozzáférek. A membránok hálistennek teljesen épek, a súbertű viszont a legalsó rovátkában volt. Vissza tettem a közepére mindkettőt. Megpróbálom igy, kiszerelt állapotban pontosan belőni a benzinszintet is. Teljesen fel vagyok dobva Majd elmúlik ha próbálom vissza szerelni a karbit a helyére! Ha kapok valahol gyűrűt veszek, ha nem, marad nekem is a tömítőpaszta. A légszűrőházba lehet hogy feltudom nyomni a tömítést, de hogy teszem vissza a helyére ? Na meg a gázbovdennel is jól elfogok szórakozni az már látszik .
Az 54, az nem 154?