Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanilyen alkattal 250-essel, 17 lóvassal 110-et megyek.
A bakonyi dombokat ötödikben megmássza.
61-edik évemben ez már nekem elég.
110 kilohoz nem lesz kicsi az 535 -ös ? Inkabb egy 750 -es vagy 1100 -es lenne a te méreted.
A karbi O gyűrűjének a pótlásával volt gondom nekem is, de hőálló piros szilikont nyomtam a horonyba vékony csíkban, de púposan, megvártam, míg felkeményedik és kiválóan tömít azóta is.
A légszűrőgumit a leírás szerint lapos csavarhúzóval fel lehet kényszeríteni a légszűrőházba. A legegyszerűbb, ha csavarhúzóval egy ponton behorpasztod és egy másik csavarhúzóval a kerülete mentén (már amennyire hozzá lehet férni) elkezded felfelé préselni. Ha egy-két helyen bepattan, akkor már nyert ügyed van.
Szia!

még nem szedtem szét az enyémet, de nem is nagyon szeretném...

az O gyűrű gondjaidat garantáltan meg lehet oldani, csak tudni kell a méretét...

innen vettem szelepfedél tömítésnek O gyűrűt : http://www.oring.hu/

Ellenben, most nem tudom m i tévő legyek, mert a régit kivéve, megpucolva, kicsit meggyürmölve nem jó lett?

- azért csak ki kéne próbálnom a dolgot...
Köszi blackieix ! Ma reggel 8 órakor mielőtt még olvastam volna a válaszodat már a garázsban voltam. Próbáltam feltolni a légszűrőház felé a gumit, de nem ment. Szóval kibarmoltam. Ám úgy tűnik nem én voltam az első, más is így szedhette szét, mert a hengerfej felől mindkét O gyűrű darabokban van a talpon meg jól látszanak a pajszerolás nyomai. A vissza szereléstl megpróbálom az általad leírtak szerint elvégezni. Hogy honnan szerzek tömítőgyűrüket, fogalmam sincs, és még vissza van a karbi bontása is a berohadt szétbarmolt csavarokkal. Egyébként ha csak 1cm lehetne felfelé mozgatni a porlasztót, viszonylag könnyen le-fel lehetne szerelni. A japánok viszont mindig erről a hülye helytakarékosságukról voltak híresek.
Még egyszer köszi a segítséget !
Ábrákkal illusztrálva:
A könyv szerint a karbi felett a légszűrőbe menő gumikat be lehet tolni az airbox-ba, akkor lesz annyi helyed, hogy a karbi feljebb mehessen és kicuppanjon a szívótorkokból. Elvileg a motor bal oldalán állva (váltó felől) írja a könyv a kiszerelést.
Öreg ember nem gyorsvonat! Van egy bőrgatyám a te méretedre!http://www.kepesmotor.hu/bor_n... Keres ha érdekel!
A karbit azért venném le, hogy szét tudjam szedni és kitisztítsam. mert eddig amit ellenőriztem minden szar volt. Sajnos a membránok felőli és az úszóház felőli deknit sem tudom lebontani a karbiról a szétbarmolt csavarok miatt. Szinkronozásnál a mérőeszköz felé folyt a benzin, és olyan szinten volt elállítva, hogy attól féltem átszívja az olajat az u csövön. Benzinszintet nem tudtam megmérni mert a leeresztőcsonkból egyszerüen nem jön benzin. A membránok állapotát és a súbertű helyzetét szintén nem tudom megnézni, amíg a deknit le nem bontom. Most még magát a karbit sem tudom kivenni. Te már vetted ki a tiédet.
Ugyan nem tőlem kértél tanácsot, de ugyanebben a cipőben jártam én is mikor virago 535-re váltottam. Bölcsen mondja littlerock hogy alaposan járd körbe a dolgot, ne járj úgy mint én nehogy csalódás legyen a vége.
kipucolni a karburátort...

amúgy nincs leírásod, manual-od a karbi kiszereléséhez?
Szia
Kösz a vigasztalást, de forr bennem a düh. Egyszerüen tehetetlen vagyok. A karbit szinte alig lehet mozdítani.Felfelé a légszürö van útban lefelé a hengerek szűkülnek a v elrendezés miatt. Ha erőltetem félek hogy elszakad a csonk, Na akkor lesz drága a mutatvány. Azt hogy hogyan lehet majd visszatenni még elképzelni sem tudom.
Az STP mihez kellett volna ?
érdekes darab... tetszik az első villája...
ha karbantartott darab, akkor az 58000 km az jó esetben megduplázható...

gurulj vele egyet, és meglátod tetszik-e,

(nekem nem tetszenek a táskái, de ez egyéni vélemény)
+ öregedtem ,110kg vagyok 175cm és nem jön be a hasalás se már..))) félek ettől a teljesítménytől. ráadásul nagyon bejön a kényelem+v2 !
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ez ok, de miben kérsz tanácsot? két külön műfaj, menj 100 km-et az 535-össel, aztán meglátod tetszik-e...

amúgy, azt kell mondjam, a virgácsokon nem fog a kor :)
Érdekes váltás.
Van hirdetés róla vagy bármi infó ?
ÉN IS KÉRHETNÉK TANÁCSOT? én pedig egy 535 gépbe gongolkodom...
92 évjáratú a gép,egy motoros cimborámé...én egy felújított 96" cbr f adok érte...
nekem az már túl erős...
Fehér STP-t raktál bele?
Értem én hogy ideges vagy, de a hibát ott követted el, hogy olyan motort vettél, amit nem néztél át alaposan. Ha most picit türelmesebb vagy, még jó lehet a vége a dolognak... nyugalom, lehet nem egy nap lesz, mire szétszeded - összerakod, de ha odafigyelsz rá, meghálálja.
Egyébként az egész mutatvány a benzinszit beállításával indúlt.
Az általad leírt módon próbáltam ellenőrizni. Csö a csonkra, motor jár leeresztőcsavar kinyit. Egy csepp nem sok annyi benzin nem jött a csonkon, de még kiszívni sem lehetett belőle. Nagy keservesen lekinlódtam az úszóház felőli deknit hogy legalább ránnézzek az úszóra meg a tűszelepre. Nagyjából sikerült Ez volt a hátsóhenger.
Az elsőnél ugyanez de ott az egyik deknicsavar szétbarmolva. Ezért szerettem volna levenni a porlasztókat, hogy valahogy meg tudjam bontani ezt a retket. Nem régóta van meg ez a motor de úgy érzem nem is lesz meg sokáig.
Mindent kilazítottam, a gumicsonk csavarjait 2-2db ki is vettem. Melyik felét erőltessem, a légszűrő vagy a henger felőli oldalt. Én a henger felől próbálkoztam , de csak a hengeren mozdul el és nagyon keveset. Valami O gyűrűt már sikerült széttépnem a henger és a csonk közt lehetett
Szeva!

A gumicsonkokat 2-2 csavar rögzíti a hengerfejhez, ha azokat kilazítod le kell jöjjön.
Pedig kábé ennyi. Kilazítasz minden csatlkakozást, a henger és a légszűrő oldalán is, lehúzod a csöveket és jó erősen bírkózol vele egyet...
Sziasztok !
Van köztünk olyan akinek már sikerült az 535 karburátorát leszerelni ?
Nekem sajnos nem sikerül, pedig ami rögzítés létezik mindent kicsavaroztam, gumicsonkokat lelazítottam de gőzöm nincs hogy lehetne a hengerekről leválasztani. Ha valakinek van tapasztalata kérem segítsen .
Olajat ellenőrizd.....mindenhol....