Kérdés nem nekem jött, de szemeztem én is a járgánnyal.
Kötelezője jóval kevesebb, hiába teljesítményalapú, egy 250-es 25 kW-os akkor is kevesebb, mint egy 500-as (Virago, Suzuki GS)
Azonkívül városban jobban közlekedhetö . szerintem....
Nézegettem ezeket a vtr 250 es hondákat a neten, de csak olyan 1mila körüli áron láttam. Ennyiért már simán lehetett volna egy 535-ös virago is az asszonynak nemde ?
bocs hogy csak úgy bele szólok...
Csak érdekelt hogy milyen ez a vtr 250...és ahogy így nézegetem...totál lekoppintották a ducati monstert de jónak tűnik...na persze nem olyan szép mint egy chopper
Én 2 db módosított 10-es kulccsal csinálom. Tank le, a szívócsonkok bilincseit kilazítom, a karbikat kihúzom egy csavaró mozdulattal a szívótorkokból. A szívócsonkok külső csavarjait kiszedem, majd a belsőket egy rövidre vágott szárú 10-es villáskulcs segítségével (ami így már befér) csak kilazítom. Kiveszem a szívócsonkokat és akkor már kiférnek a karbik is kényelmesen.
Bár nem tőlem kérdezted de már jópárszor megcsináltam én is.
A 750 -esen nekem a technikám az hogy kicsi dugókulcskészletből egy rövid meg egy hosszúszárat összetoldok így ez lesz kb. 25 centis, a 10 -es fejet ráteszem külön a csavarra a és csak a hosszabítót (ami ezáltal vékonyabb mert nincs rajta a fej és így elfér a karbi között) a két karbi között bedugom és beledugom a fejbe ami már ugye a csavaron van, aztán rá a szárat a msik végére és kész.
"a karbi és a hengerek közötti gumi csatlakozás leszedése egy kín,"....
Ha érdekel a dolog, szívesen megosztom a technikáját. :)
Engem érdekelne, mert már találkoztam a problémával. Arról van szó, hogy a karbi és a váz (mint szívócső) közötti gumit hogy lehet kivenni?
Legalábbis nekem a törpénél így van.
Amire mi általában használjuk a motorokat azaz túrázásra arra egyszerűen kevés volt. Nem is a pakolás miatt mert azt egy hengertáskával meg támlával megoldottuk,
A legnagyobb bajok a következők voltak:
- azért a kanyarodási képességei és a futóműve hagy kivánni valót maga után szenvedett vele a párom egy egy szerpentinen a kormánya ilyen bebicsaklós
- Túl könnyű volt, minden szélmozgásra nagyon reagált és mivel könnyű (és a párom is) esőben nagyon csúszott
- 90 -es tempónál semmi komolyabb erő nem maradt benne egy előzéshez
- annak ellenére hogy könnyű egy emelkedővel 80-90 -es tempónál már nagyon szenvedett
Úgyhogy váltás volt egy Honda VTR 250 -re ami egyáltalán nem csopi, 30 pacis azaz 10 lóerővel több, 90 -nél bőven van még benne kraft (160 a vége), csak rágondolsz és kanyarodik, kicsit nehezebb 20 kiloval de nem tul nehez egy nőnek.
Tökéletes női motor.
Most a pakolás a probléma ezt még meg kell oldanunk mert aranyárban lehet rá venni olyan kiegészítőt amivel lehet rá rendesen pakolni.
3-4x már előfordult velem is főleg az esőruha olvad rá mindig :)
Ne aggódj, használd kicsit égesd ki a krómozott felületbe bele nem tud égni, ha kihült szépen le tudod kapargászni, köröm, valami műanyag pengeszerü dolog esetleg egy menzás kés, krómtisztító meg szivacs....stb
Valószínű hogy ezt kell tennem, mert a membránok felőli oldal csavarjait sem tudom meglazítani. Talán kiszerelt állapotban könnyebben megy az is. Főleg ha beszakad és fúrnom kell.
Gyógyuljon be az orra lika minden kontárnak !
Jah akkor úszószintgyanus.Lődd be aztán szedd szét jól tisztítsd ki az STP cuccal, csak vigyázz mert baromi erős anyag szétmarja a kezed meg a gumi dolgokat is.
A légszűrő tiszta mint a patyolat, semmi szag vagy trutyi. Hogy a gyűrűk mennyire jók nem tudom, de a motor elég kajak és pöccre indul. Valahogy mégis sok az üzemanyag, mert 0 fok körüli hőmérsékleten is szivató nélkül indul. Tulajdonképp innen lett gyanús a dolog. Ezen kívűl mint már blackieixnek is írtam, karbiszinkronnál a mérőcucc műanyag csövébe csorgott a benzin, a kipuffból meg jó csípős szagú, fehér füst jön. Meg kell néznem a benzinszintet, de lehet hogy legjobb lenne leszerelni az egész karbit és jól áttisztítani. Szerintem utoljára még Lenin idejében tehették meg vele.
Ha a hengerből lecsorog az üzemanyag a karterbe azért az elég nagy gond. Olyan nincs hogy lecsorog, max robbanáskor le is robban ha nem jók már a gyűrűk, nem tömítenek rendesen.
Az légszűrődnek benzin szaga kéne hogy legyen meg tiszta olajos kéne hogy legyen ha ez van.
Az a vicc hogy nekem ez a kilencedik motorom. Lehet hogy én voltam nagyon felületes a vételnél, mert az ilyen szétbarmolt csavarok eléggé árulkodó jelek már előre félek mit fogok még találni ha kicsit jobban belemászok.
Az szelepfedél tömítéses beszélgetésbe nem akartam beleugatni, de tavaly a "márkaszervízben" a suzukimhoz velem is megvetették 2400ft/db áron ezeket a tömítéseket. Ráadásúl a legjobb motoros időben állt a motorom egy hónapig a szervízben.
amikor hirdettem a motoromat, volt egy olyan érdeklődő, aki szalonállapotúnak gondolta azt (16 éves most 53000 km van benne), és meg volt döbbenve, hogy ennyi pénzért jobb motort bőven talál... lehet nem volt egyszerű dolga...
néha elgondolkozok azon, hogy miért ilyen kóklerek a "szakemberek" akiknél szervizelik ezeket a gépeket...
az enyémnek én vagyok a második magyarországi tulaja, Várpalotára volt hordva 4 évig, azóta én csinálom... semmilyen csavar nincs megtépve, szétbarmolva (az olajszűrő fedélhez gyártottam hosszabb csavart, mert az kihúzta a menetet először)
Kezdek megvilágosodni ! Ha hengerből szépen letud csorogni a kartellbe az üzemanyag akkor azért láttam az olajkukucskáló ablakon úgy mintha több olaj lenne a motorban mint az utolsó ellenőrzésnél volt !
Legjobb ha hazafelé menet mindjárt veszek olajat meg szűrőt mert ez nagyon cserésnek tűnik.
Még jó hogy úgy vettem a motort hogy állítólag minden szervízt elvégeztek rajta. Az ilyen szerelő meg sz@rjon sünt.
Kötelezője jóval kevesebb, hiába teljesítményalapú, egy 250-es 25 kW-os akkor is kevesebb, mint egy 500-as (Virago, Suzuki GS)
Azonkívül városban jobban közlekedhetö . szerintem....