Szia
Én már harmadszor nyilatkozom hogy benne vagyok az 5 dodósban
és elküldtem az e-mail címemet is mistvannak. Várom a részleteket, kinek, hova hogyan menjen a cash.
Urak ha valakinek kellene index nekem van 4 db vadonatúj teljes, házzal, vezetékkel, búrával.
2db hoz még a gumirész is van a másik kettőhöz az nincsen. (Gí rendeltem)
2 -t eladnék szívesen.
Nem gyári yamaha hanem annál jobb, Ebay-ről rendeltem, tökéletesen egyezik viszon króm fémházas nem pedig műanyag mint az eredeti. A búra íve hangyányit eltér a gyáritól tehát párban érdemes cserélni hogy ne látszódjon a különbség, de ha csak ezek vannak fent akkor nincs az az isten aki észrevegye.
Üdv
Na végre ki tudtam próbálni a feljebb tett szélvédőt.
Igy már egész jó lett, igaz még mindig befuj, rángat a szél, (lehet nekem voltak túlzott elvárásom) de elmaradt az az állandú süvités sisakon.
A fogyaztásban nem látok emelkedést, olyan 2.4- 2.5 1 személyel, és picivel 80 alatti sebességgel.
Most 7 cm-rel van feljebb mint a lámpa íve, szerintem nem lett csúnya igy sem.
Most már ugy érzem megére azt a 10 est amibe került.
azóta kiderült Várpalotán (az előző tulaj ott szervizeltette a vasat) 1100 huf egy ilyen O-gyűrű, de méretet ők sem tudnak, ellenben tartós darab azt mondják...
Egy 535 -ös virgács (vagy bármelyik virgács) közel sem olyan jól motorozható egy nő számára mint ez a VTR250, egy teljesen más techikai színvonal a kettő.
Design ide vagy oda az tény hogy a csopi kialakítás az a motorozhatóság rovására megy ez nem is kérdés.
A konkrét választás a VTR 250 -re azért esett mert tavaly mert a párom érszt vett a safety hungary 1 -es szintű 2 napos oktatásán és ott ezt használta, és úgy jött onnan haza hogy mennyire jó motor, mennyire tetszik neki.
Így gyüjtöttünk pénzt, 450 -ért beszámítottál a kis virgácsot, 7 -et hozzátettünk és lett egy 11 hónapos 1800km -es gyakorlatilag új motor.
Kevesebb? én a 400-as virgácsra fizetek 3500-at kötelezőnek, és 4500-at teljesítmény adónak... nem lehetnek nagyságrendbeli különbségek...
Más: az O-gyűrű problémára lehet megvan a megoldás. Találtam 3 as 4-es nagy gyűrűket, használtat. Nos abból behajtogatva a helyére levágom a szükséges hosszt, azt megmérve, kerületből sugarat számolva... meglesz a méret, úgy, hogy visszarakva az eredetit két keréken gurulhatok el az "O-gyűrű boltba" :)))
E-mail spechtgabor@gmail.com
A részleteket tisztázzuk e mailban, kérlek írj rám !
Üdv robág
4en vagyunk a szervizkonyves bulira:
brumeszkosz, littlerock, nagyi es en. ha meg valaki irt volna (robag?) akkor megkerem, irjon meg egyszer, mert nem kaptam meg (spambe ment volna?)
akitol levelet kapok, annak azonnal valaszolok.
meg egy szemely kene....
ugy volna kitalalva, hogy paypal-on osszegyujtom a penzt es intezkedek tovabb.
meg egy szemely.... meg egy szemely... ill. ha robag ir nekem ujra es megkapom, akkor megvan az alomcsapat... :)
sziasztok.
Tessék jönni, megéri.
Úgy néz ki ,hogy eddig csak 3 vagyunk.
Én már harmadszor nyilatkozom hogy benne vagyok az 5 dodósban
és elküldtem az e-mail címemet is mistvannak. Várom a részleteket, kinek, hova hogyan menjen a cash.
végyé
2db hoz még a gumirész is van a másik kettőhöz az nincsen. (Gí rendeltem)
2 -t eladnék szívesen.
Nem gyári yamaha hanem annál jobb, Ebay-ről rendeltem, tökéletesen egyezik viszon króm fémházas nem pedig műanyag mint az eredeti. A búra íve hangyányit eltér a gyáritól tehát párban érdemes cserélni hogy ne látszódjon a különbség, de ha csak ezek vannak fent akkor nincs az az isten aki észrevegye.
Na végre ki tudtam próbálni a feljebb tett szélvédőt.
Igy már egész jó lett, igaz még mindig befuj, rángat a szél, (lehet nekem voltak túlzott elvárásom) de elmaradt az az állandú süvités sisakon.
A fogyaztásban nem látok emelkedést, olyan 2.4- 2.5 1 személyel, és picivel 80 alatti sebességgel.
Most 7 cm-rel van feljebb mint a lámpa íve, szerintem nem lett csúnya igy sem.
Most már ugy érzem megére azt a 10 est amibe került.
végyé
Design ide vagy oda az tény hogy a csopi kialakítás az a motorozhatóság rovására megy ez nem is kérdés.
A konkrét választás a VTR 250 -re azért esett mert tavaly mert a párom érszt vett a safety hungary 1 -es szintű 2 napos oktatásán és ott ezt használta, és úgy jött onnan haza hogy mennyire jó motor, mennyire tetszik neki.
Így gyüjtöttünk pénzt, 450 -ért beszámítottál a kis virgácsot, 7 -et hozzátettünk és lett egy 11 hónapos 1800km -es gyakorlatilag új motor.
Mennyi időre?
A 250-esnek ennyi az éves díja. (pl. nekem)
Más: az O-gyűrű problémára lehet megvan a megoldás. Találtam 3 as 4-es nagy gyűrűket, használtat. Nos abból behajtogatva a helyére levágom a szükséges hosszt, azt megmérve, kerületből sugarat számolva... meglesz a méret, úgy, hogy visszarakva az eredetit két keréken gurulhatok el az "O-gyűrű boltba" :)))
ha megvan, akkor szólok :)