Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint ahonnan szivárgott a mérőcsőbe a cucc: a szívótorokba, onnan meg a hengerbe.
Pont oda. :)
Köszi megnézem a benzinszintet. Ha túl magas, vagy nem zár jól a tűszelep, a felesleg hova folyik?
Tedd fel vaterára, szabadulj meg tőle.
Köszönöm és egyetértek veled, teljesen igazad van, csak az olaj miatt vagyok ideg 6000 ft ment ki az ablakon.
Jelentkezem amint lesz előrelépés .)
Ha pl. a kipufogószelep nem zár tökéletesen, szelephang nem lesz, de a tömítetlen henger miatt elégetlen üzemanyag juthat a kipufogóba, ami "böffenést" okozhat. Ezért ezt a lehetőséget se szabad kizárni és ha tudod, hogy jó a szelephézag, egy hibaforrással kevesebb van a listádon.
A Castrolnak egyéb, ilyen jellegű motorba való olaja nincs. Az ActEvo GP lenne az XV-hez hasonló motorokba szánt termékük, de mint említettük volt, a minősége erősen megkérdőjelezhető. A többi olajuk mind szintetikus, amivel szintén csak gond lenne.
Köszönöm hozzászólásokat !

Megpróbálom az olajat eladni esetleg talán megpróbálom visszavinni az eladónak hátha kicseréli. Bár az eladó főlleg castrollal foglalkozik.
Ebben a márkában ne is gondolkozzak ?

Ellenőrizni fogom a gyertyákat , és a szelephézagot is bár a szerelőm szerint egyáltalán nincs szelephangja.
Még egyszer nagyon kösz a segítséget.
Igértem képeket, netalán még videot is...hamarosan közzéteszem:)
"A szerelhetőséget mondjuk már nem látom ennyire jónak, mondjuk lásd alapjárati csavar, vagy a karbi és a hengerek közötti gumi csatlakozás leszedése egy kín, az ülés is lehetne mondjuk kulccsal nyitható nem két csavar, apróságok amik rabolják az ember idejét."

Próbáld megy ugyanezeket az alapműveleteket pl. egy Honda Shadow-n elvégezni... Még mindig csinálnád. A karbi levételéhez le kell ereszteni a blokkot szerelőállásba (azaz kibillenteni a helyéről). Az XV-nél megvan a maga trükkje, én fél óra alatt kiveszem a karburátort szívócsonkostól. Komlói Viragos haverok fél napot szívtak vele, utána felhívtak, 20 perc múlva már membráncsere ment. Ha érdekel a dolog, szívesen megosztom a technikáját. :)
Hehe !

Igen kezdő vagyok nem vitás .) Ezért engedd meg hogy tisztázzam magam. Konvojban haladtunk és a konvoj piros lámpánál kettés szakadt amit az előttem haladók későn vettek észre és úgy szánom bánom vészfékezéssel kellet megoldanom.(riszálta magát a motor nwem volt mese). Majd a többieket kellet beérnem mivel elhúztak vagy 2 km-el.Ezért nyomtam neki, amúgy nekem sok még a 130 sőőt nem is akarok soha ennyivel menni rajta csak a szükség abban a pillanatban úgy hozta. A papás vezetést pr4eferálom inkább nehiába vettem choppert.
Légszűrőre még nem néztem rá állítólag cserélve volt, ugy hogy ezt még megtekintjük.
A hibajelenség állóhelyzetben : hirtelen nagyobb gázadás után , mikor vissza engedem a gázt a fordulatszám lassú esése mellet többször visszaböffen (halk apró pukkanások xv535 moci) az alsó kipufogó.

Hibajelenség menet közben : Mondjuk folyamatos haladás,gázadás közben néha-néha mintha kihagyna az első henger egy pillanatra csuklik a motor.

Gyorsításkor a motor folyamatosan húz nem vettem észre hogy megtorpanna.


krueger
Az úszószintet elleőrizd elsőként. Az a másik oldalon van.
Az ActEvo-t felejtsd el. Olvass vissza, hosszasan emlegetésre került az előző 2-3 oldalon, természetesen a Yamaha XV-be való olajakkal együtt. Szervízkönyben biztos nem olvashattad, azok sokkal korábban íródtak, mint az ActEvo gyártásának kezdete, illetve a Castrol olajak általános minőségromlása.

Ha már karbantartást tervezel, egy szelepállítást is végezz.
Köszi a segítséget. Megpróbálok hozzáférni a membránokhoz meg a tűkhöz. Teszek még egy kísérletet melegen hátha megindulnak a csavarok,bár nagy illúzióim nincsenek. Nekem ilyenkor vagy beszakadnak a csavarok, vagy teljesen szétkenődik a fejük. Törtcsavar kihajtóm ugyan van de 6mm nél kisebb átmérőnél még nem sikerült használnom. Marad a balos fúró ha egyáltalán betudok valahol szerezni.

A fényképes manualra már jelentkeztem, de a többiek részéről úgytűnik alább hagyott a lelkesedés.
Ha még nem tetted bele az olajat, és itt van róla rossz vélemény, akkor miért kísérted az ördögöt? add el, és vegyél helyette Repsolt...
Elég az a 130 nem ? Mármint ez egy csopi :) Főleg ha kezdő vagy ne száguldozz a saját és a motorod érdekében.

Ha hirtelen gázadásra megtorpan és böffen is egyet a kipufogóban akkor gyanús hogy sok a benzinm nem kap levegőt.
Nekem is volt hasonló, levegőszűrőt nézted ?

Megtorpan és utána elkezd húzni ha jobban nyitod ?

Gyertyákat nézd meg hogy kormozódnak -e meg kérj meg valakit hogy nézze meg hogy nem jön -e a kipubol kis fekete füst amikor megrántod a gázt menet közben.
Sziasztok !

Úgy néz ki én ia a következő hibába estem hogy castrol actevo 20w 50 es motorolajat vásároltam 1990ft / liter . Mintha korábban ezt az olajat olvastam volna itt azaz a fórumon meg valamelyik szerviz könyvben is. Annyira rossz nem lehet vagy mégis ? Az ex yamaha szervizes srác is ezt mondta ilyet vegyek. Gyertyákat vettem újakat amiket be is építettem. NGK BPR7ES típusú fajtájú. Javult a motor teljesítménye. Bár még kezdő vagyok jelenleg 130at tudtam kihozni a gépből tovább még nem mertem húzni annyira nem érzem még a bringát, de még ment volna feljebb is . Stp karbitisztitó folyadékkal megint csak javult a moci alapjárata és a menetteljesítménye. A motor továbbra is csuklik időközönként, de sokkal ritkábban.
Mondtátok ne egy helyben járassam hanem inkább motorozzak vele.
Ez megtörtént az elmúlt hétvégén 250km-t mentem vele, mind egyenes mind sík szakaszon, hol papásan ahol pedig lehetett terhelve nagy gázon. Most hétvégén lenne esedékes az olajcsere és a karbiszinkron ill. lesz is . Kíváncsi leszek megoldja e a csuklás ill. a hirtelen gázadás utáni gyors fordulatszámesést melyet visszaböffenés követ az alsó kipufogóból.
-----
Már 15.én voltam a motorozz pont hu évadnyitó találkozóján. nagyon tetszett :) Tesztkörnek mindenféleképpen jó volt főleg, hogy a 130-at 2 személlyel sikerült elérni :)
köszönöm, már csak a mérte kell :)
A benzin nem csordogálhatna a mérőeszköz felé, mivel a szívótorokban nem lenne szabad ilyen halmazállapotban benzinnek lennie!
Azt javaslom, hogy szabadulj meg a szétcseszett fejű csavaroktól akár úgy, hogy balos fúróval kifúrod a csavarokat. Vegyél a helyére imbuszcsavarokat!
1. Ellenőrizd az úszószintet és a tűszelepeket, hogy tisztességesen zárnak-e - gyanítom, hogy nem
2. Ellenőrizd a membránok épségét és a tűt is.
Elvileg ehhez is van infó a virago.ro-n

KÖZÉRDEKŰ:

535-ös fotós leírással kapcsolatban MINDEN ÉRDEKLŐDŐ JELENTKEZZEN Módi úrnál (mistvan, email: istvan_modi@yahoo.com) !
Kubinszky tömítés technika. Magyar cég, mindenféle anyagból és méretben gyártanak szimmeringet és O gyűrűt. Viton gumist ajánlok, az nagyon ellenálló.

ktt.hu
kódolás megvolt :)

a skoda index fórumon van egy srác külhonból, vagy cseh, vagy szlovák, na azt a szöveget megfejteni az igazi kihívás :) természetesen nem angol a billentyűzete, hanem szláv...
ez a kurva gépelés mindig rohanok :) Bocs az elírásokért azert értelmezhető talán :)))
Nekem az a tapasztalatom hogy az égvilágom semmiből nem tartanak manapság raktárkészletet.

De persze egy teleonf megér, ha a béke téren laksz akkor a Yamaha city an hozzád (hozzánk mert én meg a forgách utcánál :)) a legközelebb.
Hát azt már én is tudom, hogy e köré tervezték a legtöbb Yamaha modellt, de épp ezért nincs egy ilyen kéznél a raktárban?

Valószínű, hogy van vagy száz db méret alapján rendelt darab a polcon, gyári áron....

-ez a cucc 20-200 ft nem több, erre szállítással 4-5 000 a három darab... (most durcás kisgyerek hangulatom van)
Száz más motornál is ugyanezt használják a mai napig.

http://www.boats.net/parts/det...

Ez az oldal ahonnan én szoktam rendelni.

A 3-at rendelsz akkor 3x4.02$ + 8.95$ szállítási költésgen itt van kb. 10 nap alatt. Yamaháék is hozzá fogják adni a szállítás költésgét ugyanott leszel velük is csak ők bevárnak sok motyót aztán rendelnek így akár 3-4 hét is lehet mire megjön.
Nézzünk ebay-en, yamaha szervíz hetekig nem fogja hozni.
egy "O" gyűrű miatt nyugodtan aludnék, ha olajálló és pont méret... főleg, ha veszek 3-4 db-t, mert innentől bármelyik megadhatja magát...

holnap felhívok egy yamaha szervizt, és lehet rendelek eget, akkor lesz pontos méretem... utána közkincsé teszem ígérem...