http://www.kepesmotor.hu/yamah... A kis vasam ami eladó! Átültem M800.-ra! Sajnos fizetőképes kereslet alig! Király kis gép! A töltésen kívül más bajom nem volt vele! Az a legfőbb erénye hogy 4l ből simán kijön! Ugyan 135-140 a végsebessége de ez nem a száguldásról szól! Ajánlani tudom mindenkinek kezdő motornak!
nekem egy pici gondom volt a tartalékcsappal... nyitott állásban maradt. Állítólag ez az elektromos csatlakozás beázása miatt van, de még nem néztem meg... ellenben a Vidámparknál, az Árpád-híd irányában elfogyott a benzin a felüljárón felfelé menet... kis torna következett felfelé tolva a sárkányt, utána már lecsorogtam a híd tövéig, alatta át, és ott a mol kútnál teletankoltam... Hű de jó volt....
Az 535-ös elektromos csapjával nekem is gondom volt egyszer .
Nem akaródzott tartalékra kapcsolni neki . "Javítás"- gyújtást ráadva ,a kapcsolót tartalékra kapcsolva csavarhúzó nyelével ,néhányszor ráütöttem . Néhány kapcsolgatás ,és azóta is működik . Gondolom ,kosz miatt szorulhatott meg .
pontosítok: a mostani batárokra gondolok.. a divatvasakra, 320 kg-val szárazon...
az 1400-es az nem ilyen, sőt a Volusia 1.5-ös is jól motorozható
- más: gondolkodott már valaki az 535/400-as esetében a 150/90-es hátsó abroncson? nekem tetszene az hogy vastagabb, elvileg a villába is befér... a következő szezon környékén kell cserélnem, addig gyűjtenék infót róla elméletileg 9mm-t emelné a motor hátsó tengelyét, és ez nem tudom mit befolyásolna
Remélem nincs igazad.Pár napja vagyok csak intruder tulaj,de most elszomorítottál.
Mint már írtam 535-öm volt,remek kis tanuló motor,de nagyobbra áhítoztam.Szívből remélem ,hogy megcáfolom amit írtál.....csak sütne már ki az a fránya nap
Szia Blackieix
Még csak 1 hónapja van 535 viragom 100 km mentem vele, mig Kalocsáról hazagurultam Pécsre. Kezdek megijedni annyi rosszat hallok erről mágnesszelepes benzincsapról. Nem nagyon mélyedtem még bele a technikájába, de ha ennyi gond van vele nem tudjuk lecserélni valami mechanikus csapra ?
A másik amivel már szembesültem a középállvány hiánya. Létezik ehhez a típushoz egyáltalán gyári, vagy eredendően csak oldaltámaszos mindegyik. Elnézve az alját nem is látok rajta gyárilag kialakított helyet ahova fellehetne szerelni Szóval egy motorról elspórolni a középállványt élég pitlák dolog.
tapasztalatom nincs, de úgy hallottam eddig, hogy az 1100-es Drag nem egy szétesős darab... azzal már mentem pár km-t és nagyon tetszett.... én a Maraudre- Intruder tulajokon mosolygok, mert motorozhatatlan dögök, volt szerencsém hozzájuk. Nem mellékesen az 1.6-os a V&H kipufogóval irgalmatlanul megy... ha csak hozzáérsz a gázhoz 5-ben azonnal 80-ról 100-110-en van... félelmetes, régebben azt mondtam, hogy olyan a Virgácsot, és az a vackot összehasonlítani, mint Dr. Bubót, és Ursulát, a Virgács arra megy, és úgy ahogy gondolom, a nagy medve meg csak megindul, és utazol rajta, de a közvetlen irányításba ne nagyon van beleszólása a lovasnak...
Ezt a tanácsodat Én már megfogadtam.A feleségem mindenáron 1 cruisert akart...számomra elérhető áron csak a dragok voltak.Nekem se jönnek be.
Sajnos a páromnak az 1100 xv nem tetszett,vagyis inkább félt tőle hogy nem nagyobb mint a régi motor:535xv.
Így vettünk egy Suzuki vs 1400-at (szerintem ez se nagyobb mint az 1100xv).
(Nem tud valaki esetleg szervizkönyvet az intruderhez?)
Fórumot azért még látogatom.....nagyon jó kis csapat jött össze.
A Shadow pompás motor, de relatíve megfizethetetlen, a Dragstar meg egy gépészeti katasztrófa. Legalábbis minden motorszerelő így gondolja, aki szerint 50 km-ként generálozni csak szar motort kell. Márpedig a Drag sajnos gáz ilyen szempontból, a 650-es meg még gyenge is. XV 535 keresztbe-hosszába megeszi, kezelhetőségben nem mérhető a nagy Virgácsokhoz sem.
A tökéletes motor az XV750 és az 1100 keresztezése lenne: az 1100 blokkja a 750 "infrastruktúrájával", benzinpumpa, alsó tank, AIS és egyéb felesleges hóbelevancok nélkül.
Ha sikerül pár év múlva beszereznem egy 1100-est, akkor az első dolgom lesz a túlbonyolított üzemanyag és szekunder légrendszert lebontani róla. Az 535-ösnél se értem, mire volt jó fel-mágnesszelepezni meg AC pumpázni szerencsétlen vasat....
Csinos jószág a shadow és adragstar is. De nem minden a küllem, és a méret. Szerintem fontosabb hogy a gép élvezettel motorozható-e, mennyire kezes, milyen a motor karakterisztikája.
Kicsit olyan mint a nők. Mindig a legszebbért csorog a nyálunk, de nem biztos hogy jó feleség lesz belőle. Próbálj ki minél többet és dönts okosan
Sziasztok!
Lidli-ben láttam akciós sisakot,állból nyílós.Mindig is ilyet szerettem volna.Most 18000 árulják.Márkája:cirit sports.
Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával sisak terén?Sajnos 40000 ft-om nincs sisakra...ha lenne inkább a motorra költeném
Jogos. Mondjuk én úgy voltam vele, hogy 500 körül mocorogtak a félliteres V2-k, a 700-asok meg 550-650 közt. A tököm se akart XV-t, csak belebotlottam: szép állapotú volt reális áron, megvettem. Egyáltalán nem bántam meg. Egyébként szerintem a 700-as a legjobb bolt: olcsóbb (84-88 közt készült), de műszakilag ugyanaz, mint a 750, csak a furat kisebb 3 mm-rel. Cserébe viszont a sűrítési viszony magasabb, így jobban gyorsul, mint a 750-esek, de az 1100-eseket is megszorongatja. Emellett USA modell, kint meg nem szokás órát visszatekergetni, kispolszki dugattyút belereszelni, váltótengelyt a szomszéd Pistával összehegesztetni, hogy csak addig tartson, míg eladjuk. Az e-bay meg szarásig van alkatrésszel. :)
már kinőttem... 181 cm és 95 kg vagyok (kis pocak van, de egyenletesen oszlik el) De a mai gazdasági helyzetben esélyem nincs egy nagyobb vasra (pl egy Shadow 750 2005 utáni, esetleg egy 1100-es Dragstar)... Az autóra most költöttem 100-at(egy év alatt kb másik 300-at), és még hátra van a motorszám átíratása - hivatalosan... Augusztusban esküvő, és majd egyszer saját lakás se ártana... hitelre meg eszemben sincs járművet venni
Akkor már inkább a motorszámot tartalmazó blokkelemet kell áttenni a bontott 535-ös blokkra. A vésést kiszúrhatják eredetvizsgán, ha kinövöd és eladod. Márpedig idővel esélyes, hogy kinövöd.
A belpiacosságról tudok, de minek adjam el, ha csak a forgattyús hajtómű, és a vezérműtengely a különbség?
ha bármi kehe van , akkor kell bele egy 535-ös blokk, és jónapot... a motorszámom 3 karakter - ezt bármikor "belevésem" vagy ha olyan mértékeben stimmelnek az alkatrészek, akkor az eredeti blokkot építem át 535-ösre hiba esetén. Manapság kevés olyan meghibásodás van ahol nem 100000 közeli az az összeg, amit rá kell áldozni autóra, motorra.
Akkor ismét elmondom, mert hajlamosak az emberek elfelejteni.... Amerikai oldalon 400 köbcentishez nem találtok alkatrészt. Itthon sem. Sehol sem. A 400-as motorok mind, kivétel nélkül japán belpiacos modellek, a sornégyek közt van pár kivétel, de azzal nem foglalkozunk. Japánból lehet hozzá cuccot rendelni, de a 400-as tulajok helyében inkább a képesmotor.hu-n hirdetném a motort ezerrel.
A vezérműlánc ugyanaz, a főtengely, a dugattyúk, a vezérműtengely bütykei mások.
A váltó áttételezése is ugyanaz. 100-as tempónál nem fog kevesebbet forogni az 535-ös blokk sem. Ahhoz ezek a blokkok soványak.
Nem akaródzott tartalékra kapcsolni neki . "Javítás"- gyújtást ráadva ,a kapcsolót tartalékra kapcsolva csavarhúzó nyelével ,néhányszor ráütöttem . Néhány kapcsolgatás ,és azóta is működik . Gondolom ,kosz miatt szorulhatott meg .
az 1400-es az nem ilyen, sőt a Volusia 1.5-ös is jól motorozható
- más: gondolkodott már valaki az 535/400-as esetében a 150/90-es hátsó abroncson? nekem tetszene az hogy vastagabb, elvileg a villába is befér... a következő szezon környékén kell cserélnem, addig gyűjtenék infót róla elméletileg 9mm-t emelné a motor hátsó tengelyét, és ez nem tudom mit befolyásolna
Ha német nyelvű könyv jó,azt tudok 1-et eladót!
Tel:06 70 352 5376
Üdv.:Kaczkó
Remélem nincs igazad.Pár napja vagyok csak intruder tulaj,de most elszomorítottál.
Mint már írtam 535-öm volt,remek kis tanuló motor,de nagyobbra áhítoztam.Szívből remélem ,hogy megcáfolom amit írtál.....csak sütne már ki az a fránya nap
Még csak 1 hónapja van 535 viragom 100 km mentem vele, mig Kalocsáról hazagurultam Pécsre. Kezdek megijedni annyi rosszat hallok erről mágnesszelepes benzincsapról. Nem nagyon mélyedtem még bele a technikájába, de ha ennyi gond van vele nem tudjuk lecserélni valami mechanikus csapra ?
A másik amivel már szembesültem a középállvány hiánya. Létezik ehhez a típushoz egyáltalán gyári, vagy eredendően csak oldaltámaszos mindegyik. Elnézve az alját nem is látok rajta gyárilag kialakított helyet ahova fellehetne szerelni Szóval egy motorról elspórolni a középállványt élég pitlák dolog.
Sajnos a páromnak az 1100 xv nem tetszett,vagyis inkább félt tőle hogy nem nagyobb mint a régi motor:535xv.
Így vettünk egy Suzuki vs 1400-at (szerintem ez se nagyobb mint az 1100xv).
(Nem tud valaki esetleg szervizkönyvet az intruderhez?)
Fórumot azért még látogatom.....nagyon jó kis csapat jött össze.
A Dragokat kerüljétek. Komolyan.
A tökéletes motor az XV750 és az 1100 keresztezése lenne: az 1100 blokkja a 750 "infrastruktúrájával", benzinpumpa, alsó tank, AIS és egyéb felesleges hóbelevancok nélkül.
Ha sikerül pár év múlva beszereznem egy 1100-est, akkor az első dolgom lesz a túlbonyolított üzemanyag és szekunder légrendszert lebontani róla. Az 535-ösnél se értem, mire volt jó fel-mágnesszelepezni meg AC pumpázni szerencsétlen vasat....
Visszaolvastam a fórumon és reménykedtem benne,hogy neked is ilyen van.
Köszi a tanácsot
Kicsit olyan mint a nők. Mindig a legszebbért csorog a nyálunk, de nem biztos hogy jó feleség lesz belőle. Próbálj ki minél többet és dönts okosan
Lidli-ben láttam akciós sisakot,állból nyílós.Mindig is ilyet szerettem volna.Most 18000 árulják.Márkája:cirit sports.
Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával sisak terén?Sajnos 40000 ft-om nincs sisakra...ha lenne inkább a motorra költeném
A belpiacosságról tudok, de minek adjam el, ha csak a forgattyús hajtómű, és a vezérműtengely a különbség?
ha bármi kehe van , akkor kell bele egy 535-ös blokk, és jónapot... a motorszámom 3 karakter - ezt bármikor "belevésem" vagy ha olyan mértékeben stimmelnek az alkatrészek, akkor az eredeti blokkot építem át 535-ösre hiba esetén. Manapság kevés olyan meghibásodás van ahol nem 100000 közeli az az összeg, amit rá kell áldozni autóra, motorra.
a többi infót meg köszönöm, mert jól jöhet még
A vezérműlánc ugyanaz, a főtengely, a dugattyúk, a vezérműtengely bütykei mások.
A váltó áttételezése is ugyanaz. 100-as tempónál nem fog kevesebbet forogni az 535-ös blokk sem. Ahhoz ezek a blokkok soványak.
Ha ugyanaz a part number -e mind a kettőnek akkor igen, ha nem akkor nem :)
Jó végul is igazad van, 125-250, 400-535, 750-1100 tényleg mások.