Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/yamah... A kis vasam ami eladó! Átültem M800.-ra! Sajnos fizetőképes kereslet alig! Király kis gép! A töltésen kívül más bajom nem volt vele! Az a legfőbb erénye hogy 4l ből simán kijön! Ugyan 135-140 a végsebessége de ez nem a száguldásról szól! Ajánlani tudom mindenkinek kezdő motornak!
nekem egy pici gondom volt a tartalékcsappal... nyitott állásban maradt. Állítólag ez az elektromos csatlakozás beázása miatt van, de még nem néztem meg... ellenben a Vidámparknál, az Árpád-híd irányában elfogyott a benzin a felüljárón felfelé menet... kis torna következett felfelé tolva a sárkányt, utána már lecsorogtam a híd tövéig, alatta át, és ott a mol kútnál teletankoltam... Hű de jó volt....
Az 535-ös elektromos csapjával nekem is gondom volt egyszer .
Nem akaródzott tartalékra kapcsolni neki . "Javítás"- gyújtást ráadva ,a kapcsolót tartalékra kapcsolva csavarhúzó nyelével ,néhányszor ráütöttem . Néhány kapcsolgatás ,és azóta is működik . Gondolom ,kosz miatt szorulhatott meg .
pontosítok: a mostani batárokra gondolok.. a divatvasakra, 320 kg-val szárazon...

az 1400-es az nem ilyen, sőt a Volusia 1.5-ös is jól motorozható

- más: gondolkodott már valaki az 535/400-as esetében a 150/90-es hátsó abroncson? nekem tetszene az hogy vastagabb, elvileg a villába is befér... a következő szezon környékén kell cserélnem, addig gyűjtenék infót róla elméletileg 9mm-t emelné a motor hátsó tengelyét, és ez nem tudom mit befolyásolna
Üdv!
Ha német nyelvű könyv jó,azt tudok 1-et eladót!
Tel:06 70 352 5376
Üdv.:Kaczkó
Kedves littlerock!

Remélem nincs igazad.Pár napja vagyok csak intruder tulaj,de most elszomorítottál.
Mint már írtam 535-öm volt,remek kis tanuló motor,de nagyobbra áhítoztam.Szívből remélem ,hogy megcáfolom amit írtál.....csak sütne már ki az a fránya nap
Szia Blackieix
Még csak 1 hónapja van 535 viragom 100 km mentem vele, mig Kalocsáról hazagurultam Pécsre. Kezdek megijedni annyi rosszat hallok erről mágnesszelepes benzincsapról. Nem nagyon mélyedtem még bele a technikájába, de ha ennyi gond van vele nem tudjuk lecserélni valami mechanikus csapra ?
A másik amivel már szembesültem a középállvány hiánya. Létezik ehhez a típushoz egyáltalán gyári, vagy eredendően csak oldaltámaszos mindegyik. Elnézve az alját nem is látok rajta gyárilag kialakított helyet ahova fellehetne szerelni Szóval egy motorról elspórolni a középállványt élég pitlák dolog.
tapasztalatom nincs, de úgy hallottam eddig, hogy az 1100-es Drag nem egy szétesős darab... azzal már mentem pár km-t és nagyon tetszett.... én a Maraudre- Intruder tulajokon mosolygok, mert motorozhatatlan dögök, volt szerencsém hozzájuk. Nem mellékesen az 1.6-os a V&H kipufogóval irgalmatlanul megy... ha csak hozzáérsz a gázhoz 5-ben azonnal 80-ról 100-110-en van... félelmetes, régebben azt mondtam, hogy olyan a Virgácsot, és az a vackot összehasonlítani, mint Dr. Bubót, és Ursulát, a Virgács arra megy, és úgy ahogy gondolom, a nagy medve meg csak megindul, és utazol rajta, de a közvetlen irányításba ne nagyon van beleszólása a lovasnak...
Ezt a tanácsodat Én már megfogadtam.A feleségem mindenáron 1 cruisert akart...számomra elérhető áron csak a dragok voltak.Nekem se jönnek be.
Sajnos a páromnak az 1100 xv nem tetszett,vagyis inkább félt tőle hogy nem nagyobb mint a régi motor:535xv.
Így vettünk egy Suzuki vs 1400-at (szerintem ez se nagyobb mint az 1100xv).
(Nem tud valaki esetleg szervizkönyvet az intruderhez?)
Fórumot azért még látogatom.....nagyon jó kis csapat jött össze.
Bocsánat, 50 ekm-t akartam írni... A lényeg gondolom így is átjött.
A Dragokat kerüljétek. Komolyan.
A Shadow pompás motor, de relatíve megfizethetetlen, a Dragstar meg egy gépészeti katasztrófa. Legalábbis minden motorszerelő így gondolja, aki szerint 50 km-ként generálozni csak szar motort kell. Márpedig a Drag sajnos gáz ilyen szempontból, a 650-es meg még gyenge is. XV 535 keresztbe-hosszába megeszi, kezelhetőségben nem mérhető a nagy Virgácsokhoz sem.

A tökéletes motor az XV750 és az 1100 keresztezése lenne: az 1100 blokkja a 750 "infrastruktúrájával", benzinpumpa, alsó tank, AIS és egyéb felesleges hóbelevancok nélkül.

Ha sikerül pár év múlva beszereznem egy 1100-est, akkor az első dolgom lesz a túlbonyolított üzemanyag és szekunder légrendszert lebontani róla. Az 535-ösnél se értem, mire volt jó fel-mágnesszelepezni meg AC pumpázni szerencsétlen vasat....
Köszi blackiex!

Visszaolvastam a fórumon és reménykedtem benne,hogy neked is ilyen van.
Köszi a tanácsot
Nekem 2 éve van olyanom. Jó. Ajánlom. Megéri az árát.
Csinos jószág a shadow és adragstar is. De nem minden a küllem, és a méret. Szerintem fontosabb hogy a gép élvezettel motorozható-e, mennyire kezes, milyen a motor karakterisztikája.
Kicsit olyan mint a nők. Mindig a legszebbért csorog a nyálunk, de nem biztos hogy jó feleség lesz belőle. Próbálj ki minél többet és dönts okosan
Sziasztok!
Lidli-ben láttam akciós sisakot,állból nyílós.Mindig is ilyet szerettem volna.Most 18000 árulják.Márkája:cirit sports.
Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával sisak terén?Sajnos 40000 ft-om nincs sisakra...ha lenne inkább a motorra költeném
Jogos. Mondjuk én úgy voltam vele, hogy 500 körül mocorogtak a félliteres V2-k, a 700-asok meg 550-650 közt. A tököm se akart XV-t, csak belebotlottam: szép állapotú volt reális áron, megvettem. Egyáltalán nem bántam meg. Egyébként szerintem a 700-as a legjobb bolt: olcsóbb (84-88 közt készült), de műszakilag ugyanaz, mint a 750, csak a furat kisebb 3 mm-rel. Cserébe viszont a sűrítési viszony magasabb, így jobban gyorsul, mint a 750-esek, de az 1100-eseket is megszorongatja. Emellett USA modell, kint meg nem szokás órát visszatekergetni, kispolszki dugattyút belereszelni, váltótengelyt a szomszéd Pistával összehegesztetni, hogy csak addig tartson, míg eladjuk. Az e-bay meg szarásig van alkatrésszel. :)
már kinőttem... 181 cm és 95 kg vagyok (kis pocak van, de egyenletesen oszlik el) De a mai gazdasági helyzetben esélyem nincs egy nagyobb vasra (pl egy Shadow 750 2005 utáni, esetleg egy 1100-es Dragstar)... Az autóra most költöttem 100-at(egy év alatt kb másik 300-at), és még hátra van a motorszám átíratása - hivatalosan... Augusztusban esküvő, és majd egyszer saját lakás se ártana... hitelre meg eszemben sincs járművet venni
Akkor már inkább a motorszámot tartalmazó blokkelemet kell áttenni a bontott 535-ös blokkra. A vésést kiszúrhatják eredetvizsgán, ha kinövöd és eladod. Márpedig idővel esélyes, hogy kinövöd.
Köszi :)

A belpiacosságról tudok, de minek adjam el, ha csak a forgattyús hajtómű, és a vezérműtengely a különbség?

ha bármi kehe van , akkor kell bele egy 535-ös blokk, és jónapot... a motorszámom 3 karakter - ezt bármikor "belevésem" vagy ha olyan mértékeben stimmelnek az alkatrészek, akkor az eredeti blokkot építem át 535-ösre hiba esetén. Manapság kevés olyan meghibásodás van ahol nem 100000 közeli az az összeg, amit rá kell áldozni autóra, motorra.

a többi infót meg köszönöm, mert jól jöhet még
Akkor ismét elmondom, mert hajlamosak az emberek elfelejteni.... Amerikai oldalon 400 köbcentishez nem találtok alkatrészt. Itthon sem. Sehol sem. A 400-as motorok mind, kivétel nélkül japán belpiacos modellek, a sornégyek közt van pár kivétel, de azzal nem foglalkozunk. Japánból lehet hozzá cuccot rendelni, de a 400-as tulajok helyében inkább a képesmotor.hu-n hirdetném a motort ezerrel.

A vezérműlánc ugyanaz, a főtengely, a dugattyúk, a vezérműtengely bütykei mások.
A váltó áttételezése is ugyanaz. 100-as tempónál nem fog kevesebbet forogni az 535-ös blokk sem. Ahhoz ezek a blokkok soványak.
Nézz másik évjáratot.
ott nem találok 95-ös 400-as Xv-t
Nézd meg a már linkelt oldalon www.boats.net.

Ha ugyanaz a part number -e mind a kettőnek akkor igen, ha nem akkor nem :)
Persze persze nálunk is van egy 250 -es a páromé (még 2 hétig).
Jó végul is igazad van, 125-250, 400-535, 750-1100 tényleg mások.
Mivel csak az egyik henger ment tönkre.