Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom bizonyítékot nem találtam de mást nem tudok elképzelni.
Ezt nem tudom de szerintem igen. Az535-ös blokkot megvettem de még nem hoztam haza.
hogy kerül a paszta az olajfuratba? a szűrőn nem megy át... jó esetben nem.... az olajszűrőházhoz meg nem kell paszta
Nekem nem fájt ennyire, 25000 volt a hengerfej +3000 egy szelep, cserélni kellet annyira beégett. SK raktam össze igazándiból kipróbalni nem tudtam mert az akku tönkre ment. De a garázsban már járt autóakksival, jó hangja van.
a 400-as és az 500-as vezérműlánca megegyezik?
Ki és mikor rakott bele túl sok pasztát?
Az oljfuratban volt a pasztától dugulás?
Szerinten a 125-250-esek nem ugyanazok, mint a nagyobbak.
Az enyém 250-es láncos nem kardános, de a blokk is más, még a vezérműlánc is más.
nem irigyellek... remélem sikerült jól összerakni... Én az Octaviámmal szívtam irgalmatlan nagyot... a képen látható kis kiégés 1 hengerfej, és 2 motorgenerálért felelős... a második motorfelújítás az gyakorlatilag blokkcsere lett... csúnya dolgot művel a víz, és az etilénglikol az olajjal..., a szer olaj meg a főtengelycsapágyakkal, főleg, ha a gépműhely nem belevaló csapágyakat rakott a hajtókarokba... bár a gépmunkát, meg az anyagköltséget bevállalta, azért a másik blokk vételára engem terhelt stb... ez is volt egy bő százas...
Tönkre ment a vezérmű tengely és mindkét siklócsapágy. A probléma az hogy az egyik a belső maga a hengerfej és nem lehet cserélni.
egy picit bővebben is megírhatnád...
Nem bizonyított de valószínűleg a helytelenül használt tömítő paszta.
? milyen olajat használtál? illetve hogyan használtad? ha beállt, az mit okozott a vezérlésben? stb....
Beállt a vezérmű tengely.
óó nem a hosszúság a lényeg.
Fejedelmi a hátsó ülés, több ezer km -et tettek már meg nők mögöttem és kivétel nélkül mindegyik imádta, kényelmes.

Budapesti vagyok, mehetsz vele egyszer egy kört, én megyek a tiéddel majd melletted, hogy meg ne lépj:)
viccctor, a baj az, hogy csak 6 cm-rel hosszabb, az asszony csak nagyobbra szeretne "felülni" - nem félreérteni :)

amúgy, ha Bp környéki vagy, akkor egy tali alkalmával lehet elkérem a sárkányod egy próbakörre (már ha adod, biztosítéknak ott az enyém) és hátha tetszik az asszonynak is...
Mi történt a hengerfejjel? esetleg hajtottad a gépet? Suzuki Ls 650 Savage -nál gond a hengerfejtömítés, arról tudok....
Szevasztok!
A 40 dolcsiba én is beszállok.
Én is elindultam azon az úton amin gondolkozol Littlerock. A gépem ősszel feladta, hengerfej kellett hozzá. Sikerült szerezni de nagyon nehezen. Nem akarom elkiabálni de talán sikerült jól össze rakni. Szombaton már járt a gép. Mivel a 400-as bontva ritka, vettem egy 535-ös blokkot. Feljavítom és kész a csere darab.
Nem is a köbcentiben de a 125-250-400-535 tartozik egy kalapba, meg a 750 - 1100 egy másikba, tök más motorok. (jó az index ugyanaz :))

Fogyasztás ugyben egyébként 5-5.5 körül van de egy barátom 1100 -es Dragstar -je, együtt megyunk ugyanazt a nyugis 90-100 -as tempót és 4, 4.5 litert fogyaszt az övé.
akarom mondani, talán lehet róla szó...

a befoglaló méretek kb ugyanakkorák... tengelytáv stb... csak magasabban van a kormány, és nagyobb a teljesítmény.

- ha egyszer rá tudnám venni az asszonyt, hogy felüljön mögém, akkor kb egy shadow 750-es nagyságú motor kellene, mert a mostanit kicsinek tatja, és nem hiszi, hogy biztonságos... nem kell rajta sokat gondolkodni, egyszerűen ez a véleménye, az asszony szava meg olyan mint a szent tehén... van aki tiszteletben tartja, de általában útban van
Ha beszámítod a 400-ast, akkor lehet róla szó... eddig két év alatt két jelentkező volt a motorra, de egyik árajánlattal sem értettem egyet... túl jó állapotban van az enyém... pedig 52000 km van benne

- a végsebesség tekintetében a 400-as is viszi a 150-et... pedig van 4 paci különbség, meg kb 10 Nm... ezt hittem legalább egy 10 km/h van közöttük... ez csak amiatt lett volna lényeges, hogy az utazó 90-110-es tempónál esetleg alacsonyabb a fordulat...

Egy volt cimborámnak van egy 1.6-os VZ Maraudere, attól egyedül az alacsony fordulatot irigyeltem. Az egy motorozhatatlan monstrum (320 kg), de 2500-at forgott 100 km/h körül, és a V&H kipufogóval csak fél literrel evett többet mint az enyém ...
Én megfelelek a paramétereknek (178/94), 150-ig húzattam ki plexivel, még ment volna egy kicsit, úgy éreztem. De nem hinném, hogy imádja a túl nagy sebességet
Lassan valamikor idén nekem eladó lesz a 750 -es vedd meg majd inkább :)
sokat gondolkodom mostanában, mi lenne, ha keresnék egy elhagyatott 535-ös blokkot, összeraknám tisztességesen, és azt építeném be a sárkányba, ugye az enyém 400-as... (értelmét ne keressétek a dolognak, de ha egyszer komoly baja lenne a blokknak, akkor ebben az irányban indulnék)

ha valaki 90-95 kg-s 180 körüli férfi, ő alatta mekkora végsebességre képes az 535.ös (ezt a teljesítmény különbség, és a hajtás áttétele miatt kérdezem) ? illetve milyen fogyasztási adatokat tud illusztrációként megemlíteni?

bár igen valószínű, hogy a project-ből nem lesz semmi, de szeretek ilyeneken gondolkodni...
Légszűrő ügyben keress a biker-world.hu-n 535-re valót.
A kétféle légszűrő ügyében szerintem 1990 volt a vízválasztó év, nézd meg a webáruházban, hogy a korai verzió vagy a későbbi néz-e ki ugyanúgy, mint a tiéd szűrője.
Egy 2 cm-es darabka gumicsőből, ami méretben szorosan illeszkedik a csonkra, a gumicső másik felébe pedig egy szintén szorosan illeszkedő csapágygolyó.