Üdv
Végül is megtaláltam mindkét plexit a katalógusukban.
Csakhogy nekem valami ösrégi volt meg nem ez ez ujabb xls adatbázis.
A Cuiseré nél nem igazán tetszik az a számomra csúnya csillogó merevitőkeretszerű valami.
Viszont ezek a Keeway es fiuk, nem győzöm elégszer dicsérni őket.
Valamikor dél körül rendelhettem meg, másnap de. hivott a szállitó hogy itt áll a kapum előtt.
9200 péz volt házhozszállitva.
A felszerelése meg tök egyszerünek tünik 1 kis csalással :)
A 2 felfogatót forditva szereltem fel rá, ne merőleges legyen a plexire hanem befelé döljön mindkettő.
Igy anyira befelé áll, hogy 1-1 bilincsel rá lehet fogatni a kormánykiemelőre a rajta levő gyári furaton át.
Ehun 1 kép még egyenlőre az asztalon, ezen jól látszik a"csalás"
A többit meg ha majd fent lesz.
A képen látható motor nem 535 ös hanem szerintem xv 250.
Az emelő a kétszálas bölcsőváz alá van téve. Az 535 ös teljesen más építésű azon bölcsőváz nincs. Azért köszi a segítséget
Új vagyok közöttetek, és persze mindjárt kérdéssel kezdenék:
Egy XV 400-as virgácsnomnak ellopták a tükreit. Téglalap Highway Hawk.... most rendelném meg a pótlást, csak az eladó sem tudja, hogy más e a menete a jobbos-balos száraknak...
a lopásról: zárt mélygarázsból történt, aminek négy lépcsőházra nyíló kijárata, és egy nagy távirányítással nyitható, időre záródó kapuja van... a nyáron valószínű az esőruhámat is kilopták a táskából, de egy ideig csak azt hittem otthon hagytam a szüleimnél...
Hello végyé!
Tegnap volt egy kicsi időm a szélterelő, túraplexi projektre. És milyen kicsi a világ? Itt Marcaliban is forgalmaznak Keeway produktumokat, de csak rendelésre hoznak robogókon kivűl bármi mást! Utánajártam, néztem az interneten is, hogy melyik Keeway Cruiser vagy a Superlight plexije plexije adaptálható a 535 Viragora. Róluk még robbantott ábrát is találtam. Azt sajnos nem tudta megmondani egyik kereskedő, forgalmazó, hogy esetleg kisebb tartó átalakítással melyik szerelhető fel. Nagy várakozással várom a beszámolót képekkel a Superlight plexijének felszerelésről. Az első képen a Superlight plexije, a másodikob a Cruiser plexije látható. A 2-3 és a 7-8 tartón, felfogatón a múlik minden! A Superlight plexije (ha jól láttam a különböző képeken) a teleszkóp burkolatára van rögzítve. Szerintem ott kel fúrni - faragni.
Üdv.: Laci
Szia!
A 3. telet tölti rajta a moci, ég nem nyomorodott meg az alján semmi. Először én is majréztam kicsit tőle, de sima ügy vele az emelés. Az való igaz, hogy a hátulját alá kell támasztani, ha nem akarom, hogy a kerék a földön legyen.
Én nem is a csavarokban nem bízom, inkább a háttámlát sajnálnám ha sérülne.
A bak járható útnak tűnik. majd jól aláfekszem én is hátha találok valami használható pontot, esetleg liftes módon emelni.
Az oldaltámasz azért jó lenne ha megmaradna.
Nekem ez elég szokatlan mert az előző motoromon (suzuki vx 800)
mindkettő volt. Nem gondoltam hogy a viragon ez ennyire macerás
Hosszas motor alatt nézelődés után alkottam meg ezt a bakot.Az oldaltámasz tegelyén fekszik fel.A háttámlát tartja négy 8-as csavar,annak azért el kell bírni 200 kilót!Meg csak a szüséges legrövidebb ideig szoktam lógatni.A zsiráf helyettesíthető csörlővel,csigával,jó erőben lévő haverral !
Feri
Szia
gondolkodtam hasonlón én is ,de a háttámlám nem biztos hogy kibírná, meg ilyen "zsiráf "emelőm sincs mint Neked. Az viszont érdekelne hova támasztod a bakot, hogy alul ne sérüljön semmi.
Szia Blackiex !
Próbáltam a Bontóspityunál de nincs neki gyári. Felajánlotta hogy gyártanak valamilyent, de az én gépemen megvan a gyári középdob,
így nem lehet "maszekoltat felszerelni. Sajna a virago alja nagyon tele van pakolva még egy emelőt sem nagyon lehet alá tenni. Ráadásúl az oldalsztender is nagyon lapos szögben áll. Még az olajszintet is csak úgy tudom ellenőrizni, ha a gépet nekitámasztom a falnak, hogy valamennyire közelítsen a függőlegeshez. Kerékszerelést el sem tudom képzelni hogy lehetséges
Dicsérik, mert jó. A karburátor nehezebben szinkronozható, mert két bowdenes (a Yamahánál egymás mellett vannak a karbik, a VS-en külön oldalon). Ezen kívül nem tudok negatívumot mondani. Nagyon hasonló sok tekintetben a két motor. Nekem a Virago kényelmesebbnek tűnt mindig, több hely van rajta. De ez nyilván alkati kérdés. Próbálj ki egy-egy példányt és majd megtudod, melyik fekszik neked jobban.
Végül is megtaláltam mindkét plexit a katalógusukban.
Csakhogy nekem valami ösrégi volt meg nem ez ez ujabb xls adatbázis.
A Cuiseré nél nem igazán tetszik az a számomra csúnya csillogó merevitőkeretszerű valami.
Viszont ezek a Keeway es fiuk, nem győzöm elégszer dicsérni őket.
Valamikor dél körül rendelhettem meg, másnap de. hivott a szállitó hogy itt áll a kapum előtt.
9200 péz volt házhozszállitva.
A felszerelése meg tök egyszerünek tünik 1 kis csalással :)
A 2 felfogatót forditva szereltem fel rá, ne merőleges legyen a plexire hanem befelé döljön mindkettő.
Igy anyira befelé áll, hogy 1-1 bilincsel rá lehet fogatni a kormánykiemelőre a rajta levő gyári furaton át.
Ehun 1 kép még egyenlőre az asztalon, ezen jól látszik a"csalás"
A többit meg ha majd fent lesz.
végyé