Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már rájöttem :) ...
csak nekem pl 92-es évjáratú a mocim...de gondolom 1-2 éve nem számít...
amúgy semmi konkrétat nem keresek..csak majd jól jöhet később
no meg mégvalami, levegőszűrőre van valakinek ajánlata?

tudjátok a szokásos, olcsó legyen és jó is, meg a motorba pontosan belevaló, mert állítólag van két féle...
srácok, tud valaki ötletet a szívócső diagnosztikai csatlakozóján lévő sapka pótlására?
Veled van a gond :)

Ez pl az 1996 -ban gyártottak listája:
http://www.boats.net/parts/sea...

125 -től felfelé minden van.

Ha mondjuk nem jó gyártási évet nézel akkor nem találsz.
Itt válaszd ki az évet és alatta ott kell lennie a mocinak:
http://www.boats.net/parts/sea...

Mit keresel ?
ja de van..csak pl. 92eshez nincs... vagy mi van itt..
Köszi szépen! Jó árak vannak!
de...Én vagyok hülye vagy tényleg nem lehet náluk 750-es viragoknál kisebbekhez semmit sem kapni?
blacky!
A virago.ro lapon van kérdésem a honlappal kapcs. Nézz már rá!
Esetleg itt is válaszolhatsz, vagy mailban.
És gondolom az instrukciókat is. A 400-as tulajok gyakorlatilag 535 tulajok, csak a köbcenti más, úgyhogy ez nekik is segítség.

Nem vagyok perfekt angolból, csak középfokúm van, de le tudnám fordítani a szövegeket. A gond az idővel van: mivel váltott műszakban dolgozom (12 órában), mellette iskolába járok, nem sok időm van ilyenre.

Mondjuk ezeket az instrukciókat nem körmönfont nyelvezettel írták, szerintem egy Google fordító elégséges hozzá, hogy kihámozható legyen. Esetleg a szakszavakkal lehet gond, de abban segítek, az belefér.
Kösz. Megint okosab lettem.
tipp:

Ha alkatrész kell valakinek innen mindent gyári alkatrészt az utolsó csavarig egyenként meg lehet rendelni USA-ból.

http://www.boats.net/

Ha 100 dollár alatt tartjátok a rendelést akkor a vámon is átjön a szállítási díj meg nem veszélyes, és így sokkal olcsóbban juttok gyári alkatrészekhez mintha mondjuk egy Yamaha kereskedőn keresztül vennétek meg akik vámot is fizetnek és még hasznot is tesznek rá, arról nem is beszélve hogy ez 1 hét alatt itt van a kereskedőknél meg sok sok hétbe telik mire megjön mert mindig összevárják a rendeléseket.

Én ámr vagy 8-10 alkalommal vettem tőlük alkatrészt kiváló mind csak ajánlani tudom.
A már említett Clymer manual -ból szerintem elég jól lehet dolgozni, tavaly télen én kiszedem az XV750 blokkját (Hengertalp tömítésnél folyt az olaj) vettem egy teljes tömítés készletet kicseréltem az összes létező motor tömítést, meg mivel már az egyik hengert le kellett szedni a talptömítés csere miatt így kapott gyári új gyűrűket is mind a két henger, hengerfejek felújítva gépműhelyben...stb (Minden faxán gyári méreten volt mintha most gyártották volna a blokkot)

És mindezt a Clymer meg a Haynes manual segítségével. (jó meg némi szaktudással)

Szerintem ha a két már említett baromi részletes könyv nem elég akkor nem lesz sokkal jobb a helyzet ezzel az elektronikussal sem a helyzet csak azért mert jobbak a képek benne.
Ja, nick -et cseréltem... bocs :)
Egyszer szedem már le a rugóstagokat emlékeim szerint ilyen sokat nem jött lefelé mert valami támasztékon a kardán megfogta.

Majd ugy 13 ezer mulva nyiltakozok kb. addigra lesz esedékes a gumicsere :))
elméletileg majd 10 centit feljebb tudod hajtani... szerintem próbáld ki, egy defektnél jól jöhet (de mondom, ez csak egy ötlet látatlanban...)
XV750, kétoldali rugók, de valóban ha mind a kettőt leszedném elmozdulna. Mondjuk nem vagyok benne biztos hogy eleget süllyedne a kerék mert bazi vastagok a dobok.

Kibírom hogy 20 ezrenként le kell venni az egyik dobot, nem nagy szám legalabb megcsiszolom a csatlakozást kap új kipupasztát az sem árt néha :)
ha nem központi rugóstagos a motorod (ha igen akkor nem szóltam), akkor a rugóstagok alsó csavarjának kivételével esetleg kikerül a csavar a kipufogó takarásából...
Szia,

Nem kell leereszteni az olajat természetesen van tömítés a csapágy felé.
Kicsavarod a központi csavart, a dobfék tartó rudját is leszeded és szépen ki lehet kocogtatni a kereket jobb oldali irányba.

De arra készülj fel hogy ha csak középsztenderden van simán a motor akkor a sárvédő miatt egyedül nem fogod tudni kiszedni a kereket kell valaki aki a sárvédőt megfoja és felemeli kicsit a motort, billenti előrefelé.

Nekem macerásabb mert Highway Hawk kipum van és az okosok ugy csinálták a két dobot hogy az egyik pont a központi csavar előtt van, rgo nekem még az egyik dobot is le kell szednem különben ki sem jön a csavar de ha gyári a kipud akkor elvileg a két dob között (ha jól emlékszem) szépen pon ki tudod venni a csavart.
na, kerem szepen, itt van a demo, hogy mit arulnak:

http://www.cyclepedia.com/manu...

ha ugyanezt a feluletet biztositanak nekunk is (s mivel a demo ez, igy gondolom, mi is ugyanezt kapnank) akkor le lehet menteni, csak k*a nagy munka. meggatolni nem tudjak, de jol megnehezitik. DE meg lehet csinalni.
ezek megvannak (asszem ez) a virago.ro oldalon, de koszi, hogy irtad. ebben az onlineos dologban az lenne az izgalmas, hogy (mar ha nem hazudnak) akkor mindenfele szerviz muvelet lepesenkent le van fotozva es leirva. ezt allitjak ok...
nyilvanvalo, hogy ok sem hulyek. Viszont az van, hogy ha valamit (barmit) a neten nezel, az a te gepdre el kell "menjen" valahogy, legyen az kep vagy szoveg, maskepp hogy tudnad nezni?ha meg a te gepedre megerkezik az informacio, akkor nalad van, csak meg kell talalni a modjat, hogy lementsd. igen, azt irja, hogy nyomtatni lehet. de lehet nyomtatni nyomtatora es lehet nyomtatni fileba, mondjuk pdf fileba (ingyenes pdf nyomtato: http://www.cutepdf.com/ - ha valakit erdekelne). nem lehet sehogy kontrollalni, hogy a felhasznalo mire nyomtat. muszakilag nem lehetseges. tehat a lementesnek modja kell legyen. ha tenyleg van valami modja, annak en egy picit orulok, mivel weblapfejleszto vagyok, es neha az en klienseimnek is kerese, hogy NE lehessen lementeni a lapjuk tartalmat. de en meg 8 ev alatt nem talalkoztam kijatszhatatlan megoldassal...

DE. en is csak azt latom a lapon, amit ti. tehat meglepetesek erhetnek minket ebben az ugyben, vagy azert mert valami agyafurt modon tenyleg nem lehet menteni, vagy mert ki tudja, milyen az adatbazis mogotte, mit kapunk a penzunkert? de ezt csak akkor tudjuk meg, ha meglassuk. ezert kene osszepotoljunk, ha sokan lennenk, es mondjuk fejenkent 3 dolcsiba fajna, akkor a) 3 dolcsiert megkaptuk a teljes szervizutmutatot kepekkel b) elcsesztuk 1 uveg bor arat, s tanultunk az esetbol. ennel jobbat sajnos mondani nem tudok...
Hát ennél egyszerűbb nincs. Ha elküldenéd az e- mail címemre nagyon megköszönném !
spechtgabor@gmail.com
Szia! Megveszed a kodot és kiprobálod..DE most nétem a honlapot azt irja,hogy ozonnal online hozzáférsz és kinyomtathatod kiteheted a garázs falára. Az nincs benne,hogy elmenthetd és bármikor megnézheted, azt irják hogy egy év hozzáférést biztosítanak. Ki kellene probálni és meglátjuk.
YAMAHA
XV535-1100 VIRAGO • 1981-2003
SERVICE • REPAIR • MAINTENANCE

Clymer
srácok, nekem van egy komplett service manual-om angolul... azt ingyen elküldöm bárkinek, csak elég nagy.... tehát óriás csatolmányként megy...
Hogy lehetne erről meggyőződni ?