Én igy alakitottam át az 1100 -semet,még nincs kész, tankkal vannak munkák... Amúgy nagyon jol motorozhato a virago, nyomaték is pompás, de valahogy a gyári kinézete nem az én világom .
Üdv.A kérdésem a következö. XV-535-ös motor KM-óra mindkét oldalán található villa mind két végéböl ma kivettem egy - egy fekete müanyag dugót, meglepve tapasztaltam hogy van benne egy cm-nyi rozsda. Teleszkóp olaj vagy rugó cserénél ez gond e. Mi a teendőm.Tisztelettel Hgen.
Sziasztok, a Heidenau német gumi, jo minőségü, tapadása elég jó, utcára teljesen szuper, persze nem gyorsaságira ajánlom. A Mitast tényleg csak crossozásra használjuk. Ha valakit érdekel van elado alkatrészeim:
Műszakin kérik. Engem hazazavartak a prizma miatt műszakiról, vettem egy kerékpárra valót és felcsavaroztam a rendszámtartóra. Fél óra múlva visszamentem és megkaptam a műszakit.
Csak én is olyan kényes vagyok mint a tájfüldi lányok :) Még öregebb mociba nem szeretnék beruházni bár lehet tökéletesen működik mégis ha nem tetszik a akkor a motorozás élménye is odavan illetve nem teljes. Remélem megérted mikor már a 6. napja álmodsz azzal hogy egy 535 ciripel alattad akkor már nehéz más irányba nézelődni . Megbízom szakmai rálátásodban rálátásotokban nagyon sokat olvastam utánatok itt a fórumon megerősített ez is abban hogy jó csapat vagytok. Még nem sikerült dönteni hogy melyik legyen.. bujom tovább a hirdetéseket.. :)
Ha esetleg VT500C is érdekel, Kerekegyházán tudok egy eladót, haveromé. Az őszinteség megköveteli, hogy elmondjam: úgy vette, hogy valaki előtte belekontárkodott a blokkba, ő csináltatta meg, kétszer volt nagyszervízen. Most jól megy a motor, rendesen össze van rakva, Hollandiából rendeltek bele eredeti alkatrészeket a kókányolt vackok helyett és küllemre is rendben van. Szegény srác viszont a fentebb leírtak miatt kiábrándult a motorból, ezért eladná, lehetne vele alkudozni. Ha érdekel, keress meg és összehozlak vele.
Mondom, nekem volt VT500-am, nagyon szerettem, 4 liter felett sosem evett és nagyon jól megy, mint egy óramű.
Ne érts félre, nem akarlak mindenáron rábeszélni, csak gondoltam megemlítem.
Sziasztok Blackiex és Brúnó !
Véletlen találtalak meg benneteket ezen a fórumon. A Magyar Viragotulajdonosok fórumon olvastam pár hozzászólásotokat, ami érdekes és nagyon hasznos volt.
Különösen blackiex szerelési tanácsi tetszettek. Szóval bocs hogy idepofátlankodtam de a másik fórum egy ideje halott.
Udv: robág alias gaba
Szia!
Ha ugy állítottad le ,hogy semmi baja nem volt akkor nagy az esélye hogy álltában nem romlott el . az enyém is ezt csinálta, kivittem az udvarra és egy ötperc turáztatás után kitisztult a karbi és semmi baja. Kicsit beleöregedett az az olommentes szar benzin.
Anno az olomadalékossal semmigond nem volt,most amit beleraknak az olom helyet az eldugítja a karbit hosszú állásalat és ezt kell kitakarítani bellőle.
A külföldi papírossal nincs baj, nem is szokott sokkal drágább lenni, de sok a macera. Abból olyat érdemes keresni, ahol az eladó hajlandó megoldani a névreírást. Persze ha jó áron van.
Az 500-as motorok 2-3 lóerővel gyengébbek. Az nem számottevő. Blokkja, mindene ugyanaz, mint az 535-ösé, csak a hengerfurat kisebb valamivel. Az alkatrészellátottság ebből kifolyólag jó, csak hanger, dugattyú és gyűrű ritka hozzá - ellenben azokkal nagyon ritkán van baj. Ezek egyébként külföldről behozott, svájci vagy osztrák motorok voltak.
Az 535-ös képes lépést tartani a VT600-zal, emiatt ne fájjon a fejed. Az 500-assal se lenne gond, ha nem akartok Talmácsit játszani.
Ami még szóba jöhet és nem rossz konstrukció, ellenben olcsóbb, mert öregebb, az a Honda VT500C. A VT600 elődje. Nekem volt, egy rossz szavam nem lehet rá.
Benzinkúton vásárolj STP karburátor és injentor tisztító adalékot (pici fehér flakon, MOL-on tuti van). Az előírtnál 2X nagyobb koncentrációban keverj a benzinhez és 100 km múlva nem lesz baja. Előfordul, hogy télen az állástól a benzinből kocsonyás állagú üledék csapódik ki a fúvókák környékére. Ezért célszerű üres karburátorral leállítani. Ez az adalék fel fogja oldani.
Kezdő vagyok motoros témában, novemberben tettem le a motoros jogsit előtte kertek alatt próbálkoztam pannóniákkal :), kicsit későn mert már 32 vagyok.
Most motorvásárlás előtt vagyok , már szétfolyik a szemem a sok olvasástól tanulástól és hirdetések böngészésétől.
A megtekintett hirdetések alapján, sok-sok tesz olvasása után úgy érzem egy yamaha virago xv535 felelne meg az elvárásaimnak.
De nem vagyok biztos a dolgomban mivel ez lenne életem első saját motorja és valószínűleg több nem is nagyon lesz az anyagi helyzetem miatt.
Öcsémnek egy honda VT600 C mocija van ha jól tudom az 535 virago is hasonló teljesítményű. Egyenlőre vele szeretnék kerekezni míg megszerzem a megfelelő közúti tapasztalatokat .
1., A kérdésem, bár kisebb köbcentis a virago , lépés fog tudni tartani a hondával (motoronként 2 személy kb 150kg + csomag)?
2., Az XV535 és az XV500 virago között mi a pro és kontra ? (90-96évj. , teljesítménybeli különbség ,alkatrész ellátottság...stb.
Szívem szerint amennyire lehet egy gyári állapotú 535-öst vásárolnék csak egyszerűen nem találok elfogadható árut és állapotút és persze a távolság sem mindegy mivel szentendrén lakom . Külföldi papíros paripa nem érdekel (mert félek tőllük) és komoly + anyagi terhet jelent számomra.
Tudtok esetleg eladó 535 öst ? Ill érdemes vásárolni 500ast ?
Bocs ha kissé összevissza lett az írás csak már napok óta nem alszok mert olyan szinten foglalkoztat a kérdés.
535 viragohoz keresek középállványt. Tud valaki segíteni ?
Előre is kösz.
Igaz az hogy már kötelező a mocikra hátra egy fényvisszajelző?(macskaszem)
Csak én is olyan kényes vagyok mint a tájfüldi lányok :) Még öregebb mociba nem szeretnék beruházni bár lehet tökéletesen működik mégis ha nem tetszik a akkor a motorozás élménye is odavan illetve nem teljes. Remélem megérted mikor már a 6. napja álmodsz azzal hogy egy 535 ciripel alattad akkor már nehéz más irányba nézelődni . Megbízom szakmai rálátásodban rálátásotokban nagyon sokat olvastam utánatok itt a fórumon megerősített ez is abban hogy jó csapat vagytok. Még nem sikerült dönteni hogy melyik legyen.. bujom tovább a hirdetéseket.. :)
Krueger
Mondom, nekem volt VT500-am, nagyon szerettem, 4 liter felett sosem evett és nagyon jól megy, mint egy óramű.
Ne érts félre, nem akarlak mindenáron rábeszélni, csak gondoltam megemlítem.
Véletlen találtalak meg benneteket ezen a fórumon. A Magyar Viragotulajdonosok fórumon olvastam pár hozzászólásotokat, ami érdekes és nagyon hasznos volt.
Különösen blackiex szerelési tanácsi tetszettek. Szóval bocs hogy idepofátlankodtam de a másik fórum egy ideje halott.
Udv: robág alias gaba
Krueger
Ha ugy állítottad le ,hogy semmi baja nem volt akkor nagy az esélye hogy álltában nem romlott el . az enyém is ezt csinálta, kivittem az udvarra és egy ötperc turáztatás után kitisztult a karbi és semmi baja. Kicsit beleöregedett az az olommentes szar benzin.
Anno az olomadalékossal semmigond nem volt,most amit beleraknak az olom helyet az eldugítja a karbit hosszú állásalat és ezt kell kitakarítani bellőle.
Az 500-as motorok 2-3 lóerővel gyengébbek. Az nem számottevő. Blokkja, mindene ugyanaz, mint az 535-ösé, csak a hengerfurat kisebb valamivel. Az alkatrészellátottság ebből kifolyólag jó, csak hanger, dugattyú és gyűrű ritka hozzá - ellenben azokkal nagyon ritkán van baj. Ezek egyébként külföldről behozott, svájci vagy osztrák motorok voltak.
Az 535-ös képes lépést tartani a VT600-zal, emiatt ne fájjon a fejed. Az 500-assal se lenne gond, ha nem akartok Talmácsit játszani.
Ami még szóba jöhet és nem rossz konstrukció, ellenben olcsóbb, mert öregebb, az a Honda VT500C. A VT600 elődje. Nekem volt, egy rossz szavam nem lehet rá.
Kezdő vagyok motoros témában, novemberben tettem le a motoros jogsit előtte kertek alatt próbálkoztam pannóniákkal :), kicsit későn mert már 32 vagyok.
Most motorvásárlás előtt vagyok , már szétfolyik a szemem a sok olvasástól tanulástól és hirdetések böngészésétől.
A megtekintett hirdetések alapján, sok-sok tesz olvasása után úgy érzem egy yamaha virago xv535 felelne meg az elvárásaimnak.
De nem vagyok biztos a dolgomban mivel ez lenne életem első saját motorja és valószínűleg több nem is nagyon lesz az anyagi helyzetem miatt.
Öcsémnek egy honda VT600 C mocija van ha jól tudom az 535 virago is hasonló teljesítményű. Egyenlőre vele szeretnék kerekezni míg megszerzem a megfelelő közúti tapasztalatokat .
1., A kérdésem, bár kisebb köbcentis a virago , lépés fog tudni tartani a hondával (motoronként 2 személy kb 150kg + csomag)?
2., Az XV535 és az XV500 virago között mi a pro és kontra ? (90-96évj. , teljesítménybeli különbség ,alkatrész ellátottság...stb.
Szívem szerint amennyire lehet egy gyári állapotú 535-öst vásárolnék csak egyszerűen nem találok elfogadható árut és állapotút és persze a távolság sem mindegy mivel szentendrén lakom . Külföldi papíros paripa nem érdekel (mert félek tőllük) és komoly + anyagi terhet jelent számomra.
Tudtok esetleg eladó 535 öst ? Ill érdemes vásárolni 500ast ?
Bocs ha kissé összevissza lett az írás csak már napok óta nem alszok mert olyan szinten foglalkoztat a kérdés.
Krueger