Üdvözöllek!
Az ötlet tőled származik,én csak lerajzoltam.Egyébként 4200 peták volt a feszabályzó és a Keway-supershadow-é.Már a második szezont visszi minden gond nélkül.
Brumeszkosz!
Egyszerűbb lesz, mint gondolod...vedd le a nyerget a villaszárról és tiéd a két betét. A baj nem ezzel szokott lenni, hanem az új, vastagabb fékbetét behelyezésekor a dugattyú visszanyomásával.Az egész művelet megkezdése előtt győződj meg arról, hogy a légtelenítő csavar megindul-e a féknyeregben, illetve a fékolaj tartály apró csavarjai mozdíthatóak-e? Ha nem mozdulnak, finoman ütügesd meg őket és csavarlazító sprayvel biztad meg őket. Betét cserekor érdemes a fékfolyadékot is teljes egészében cserélní (DOT 4 ). A dugattyú visszanyomásakor lazítsd meg a légtelenítő csavart és hesználj egy nagyobb csőfogót, amivel egyenletesen és sérülés mentesen tudod a fékdugattyút visszább nyomni.
Valaki tud e segíteni első fokpofa cserélésnél ?
Az egyik szervice manualban láttam egy egyszerű modszert, egy csavart kell kilazítani és kivenni utánna felbillenthető az egész féknyereg és könnyen hozzá lehet férni a fékpofákhoz.
Csinált e már valaki fékpofa cserét aki tudna ebben segíteni?
Nem akarom e miatt szervízbe vinni a gépet.
Megtaláltam a képet csak nem tudom ide másolni mert PDF formátumu
Ahogy mondtam volt, sok a levegő. Azért böfög. Ha a fúvókák el vannad dugulva kissé, akkor kevesebb benzin jut át a fúvókákon, ergo szegény lesz a keverék. Tessék vele játszani, helyre fog állni. Ha nem, akkor a már említett oldalon található leírás a mérvadó. Addig is lassan engedd ki a kupplungot és nem fog megrántani.
Adtam neki kb 3 korty stp-t , megrázogattam a gépet hogy elkeveredjen vele az anyag, majd beindítottam. maxig letolva a szivatót. kb 2 perc járás közben fokozatosan csökkentettem kézzel a szivató állását 0 ig. Hagytam ketyegni. A fordulatszám kb 5 perc múlva egy kicsit elkezdet emelkedni. Kisebb gáz fröcsököket adagolgatva neki 1-2 percenként. A motor nem állt le. Csak időnként kritikusan alacsony lett az alapjárat a "böffenéseknél".
A gázfröccsöknél a fordulat szám lassan esik annak függvényében hogy mekkora gázt adtam neki. A fordulatszám esésekor tapasztalható volt az alsó kipufogóból több apró böffenés, olyan mint amit alapjáraton is lehet hallani mikor csuklik a motor. Ami még érdekesség lehet hogy az első henger hűtőlamelláit kézzel meglehet érinteni viszont az ülés alatti henger sokkal forróbb ...megis égette a kezem egy kicsit.
További beszéletés a tulajjal : olajszűrőt,légszűrőt és gyertyát nem cserélt a motorban,legutóbbi csere a szervízben történt 2007ben 30.000km-nél most 32946km van benne. Az előző tulaj csak olajat cserélt 2010 márciusában.
Ennyi infóm van immáron 30 perc ketyegés (gázhúzogatás után) után. Ha több időm lesz és az idő is engedi teszek vele 1-1 kisebb kört. A lassú fordulat esés azért zavaró mert pl ha nagyobb gázfröccsel indítok hegymenet 2 es fokozatban váltáskor már magasabb fordulatszámon van a motor és ránt egyet a kuplunk kiengedésekor . Tehát ésszel kell vezetni.
Motorozzál is vele, ha lehet. De legalább percenként adj neki egy dundi gázt. Ha csak alapjáraton ketyeg, akkor a főfúvókán át nem nagyon jut ki anyag.
Fél decit adj neki, ha több lesz, az se baj.
Sziasztok beszereztem a fehér flakonos stp-t az egyik mol kútnál.
A doboz 250 ml a tankom kb 3/4 ig van tele, mennyit töltsek bele mert elvileg 50-60 liter üzemanyaghoz elég.
Terveim szerint csak kitenném az udvarra a műszert és alapjáraton ketyegtetném közben várnám a kívánt hatást :)
Vagy inkább használjam rendesen a gépet ? Azzal jobb eredmény érek el ?
Először a könyök-dob találkozási pontokon kell a bilincseket kinyitni, utána, a kipufogó oldali hátsó lábtartó alatt levő rögzítő fülnél kell kiszedni a csavarokat. A könyvben jól van illusztrálva.
OK majd így teszek,egyébként a légtelenítő csavar könnyen megindult, most már csak a fékpofákat kell megvennem.
Az ötlet tőled származik,én csak lerajzoltam.Egyébként 4200 peták volt a feszabályzó és a Keway-supershadow-é.Már a második szezont visszi minden gond nélkül.
Látadd a rajzot? Elég ha csak felhajtom a nyerget vagy le is kell venni a villákról?
Ha valakit érdekel, van egy eladó használt, de jó állapotu (5-6mm profilmélységű) gumim. 140/90-15 Dunlop K425
Egyszerűbb lesz, mint gondolod...vedd le a nyerget a villaszárról és tiéd a két betét. A baj nem ezzel szokott lenni, hanem az új, vastagabb fékbetét behelyezésekor a dugattyú visszanyomásával.Az egész művelet megkezdése előtt győződj meg arról, hogy a légtelenítő csavar megindul-e a féknyeregben, illetve a fékolaj tartály apró csavarjai mozdíthatóak-e? Ha nem mozdulnak, finoman ütügesd meg őket és csavarlazító sprayvel biztad meg őket. Betét cserekor érdemes a fékfolyadékot is teljes egészében cserélní (DOT 4 ). A dugattyú visszanyomásakor lazítsd meg a légtelenítő csavart és hesználj egy nagyobb csőfogót, amivel egyenletesen és sérülés mentesen tudod a fékdugattyút visszább nyomni.
Jó szórakozást!
Szóval itt az ábra.
Valaki tud e segíteni első fokpofa cserélésnél ?
Az egyik szervice manualban láttam egy egyszerű modszert, egy csavart kell kilazítani és kivenni utánna felbillenthető az egész féknyereg és könnyen hozzá lehet férni a fékpofákhoz.
Csinált e már valaki fékpofa cserét aki tudna ebben segíteni?
Nem akarom e miatt szervízbe vinni a gépet.
Megtaláltam a képet csak nem tudom ide másolni mert PDF formátumu
Adtam neki kb 3 korty stp-t , megrázogattam a gépet hogy elkeveredjen vele az anyag, majd beindítottam. maxig letolva a szivatót. kb 2 perc járás közben fokozatosan csökkentettem kézzel a szivató állását 0 ig. Hagytam ketyegni. A fordulatszám kb 5 perc múlva egy kicsit elkezdet emelkedni. Kisebb gáz fröcsököket adagolgatva neki 1-2 percenként. A motor nem állt le. Csak időnként kritikusan alacsony lett az alapjárat a "böffenéseknél".
A gázfröccsöknél a fordulat szám lassan esik annak függvényében hogy mekkora gázt adtam neki. A fordulatszám esésekor tapasztalható volt az alsó kipufogóból több apró böffenés, olyan mint amit alapjáraton is lehet hallani mikor csuklik a motor. Ami még érdekesség lehet hogy az első henger hűtőlamelláit kézzel meglehet érinteni viszont az ülés alatti henger sokkal forróbb ...megis égette a kezem egy kicsit.
További beszéletés a tulajjal : olajszűrőt,légszűrőt és gyertyát nem cserélt a motorban,legutóbbi csere a szervízben történt 2007ben 30.000km-nél most 32946km van benne. Az előző tulaj csak olajat cserélt 2010 márciusában.
Ennyi infóm van immáron 30 perc ketyegés (gázhúzogatás után) után. Ha több időm lesz és az idő is engedi teszek vele 1-1 kisebb kört. A lassú fordulat esés azért zavaró mert pl ha nagyobb gázfröccsel indítok hegymenet 2 es fokozatban váltáskor már magasabb fordulatszámon van a motor és ránt egyet a kuplunk kiengedésekor . Tehát ésszel kell vezetni.
Krueger
Fél decit adj neki, ha több lesz, az se baj.
A doboz 250 ml a tankom kb 3/4 ig van tele, mennyit töltsek bele mert elvileg 50-60 liter üzemanyaghoz elég.
Terveim szerint csak kitenném az udvarra a műszert és alapjáraton ketyegtetném közben várnám a kívánt hatást :)
Vagy inkább használjam rendesen a gépet ? Azzal jobb eredmény érek el ?
Krueger
Az egyszerűbb verzió is tökre megfelel, mint ez:
http://www.xv-chopper.nl/Fotos...
V2-es alkatrészek eladók!
Megtekinthetők a: bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Skype: kaczko.istvan1
Üdv KAczkó