Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
A közdarabab hogy rögzül a tengelyen ? Egyik forgáspont a blokkon a közdarab, másik a kipufogó ?

Üdv: robág
Köszönöm a gyors választ. Megfogom vizsgálni a gépet.
Szia Hogan

Tudomásom szerint a motorszám alapján megtudható a teljesítmény.
Yamaha márkaszervízben lehet hogy megtudják mondani.
Egyébként lehet hogy tényleg 25 kw a teljesítmény mert németországba az ott érvényes előírások miatt azt hiszem szállítottak redukált teljesítményü motorokat. Egyébként az enyémnek is 25 kw-os papírjai vannak. Állítólag csak a porlasztó csatlakozó közdarab átmérője szűkebb a csökkentett teljesítményü motoroknak. Valaki mintha már írt volna erről ezen a fórumon.
Üdv: robág
Sziasztok!Az xv 535-t biztonságosan megemelni a csőemelőkkel csak közdarab közbe iktatással lehet. Az ebay.de-n 49 euro+szállitás.A közdarab elkészítése nem egy nagy durranás.Itt a kép a szerkezetről és a felszerelésről.
Gyuri, basszus.... A fiad lehetnék. :D
Első körben nézd meg a kipufogót. Ha fojtott, bele kell legyen gravírozva a "25kW" felirat. Ha nincs ilyen, vagy nem gyári a dob, akkor a szívócsonkokat kell megnézni, hogy van-e benne szűkítés. A fojtatlan verzió átmérője 34 mm ha jól tudom, a fojtott csonk középen huszonegynéhány miliméteresre le van szűkítve.
Ha nyitott változatod van 25kW-os papírral, akkor mázlista vagy: jobb áron tovább tudod passzolni a vasat, ha úgy alakul, hiszen Akorl jogsival is vezethető.
A Sultan által mutatott képeken látható motoremelő egyemberes. Nem kell hozzá segítség. Beállítod a megfelelő pozícióba, addig döntöd, amíg megakad, utána a motor mellé állsz és lábbal lenyomod a bak emelőkarját. Én is így használtam az előző motoromon (a mostanin van sztender).
Üdv
Atyánk és jótevőnk Blackiex biztos tudja :)


végyé
Üdv

Tesco gazdaságos :)
A mérete olyan 10x8 cm.
Van hasonló lámpám eladó, tiszta uj csak azért nem szereltem fel, mert nem ilyen lekerekitett az alakja.
Rájöttem ezen a mocin nem mutatna jól.
Ha érdekel teszek fel képet.

végyé


végyé
Üdv mindenkinek. Az 535-ös 25 kw-ra lett vizsgátatva. gyárilag 34-kw os. Kihez fordulhatok hogy megállapítsa és megtudjam hogy valójában mekkora a teljesítménye a motornak. Üdv hogen.
Én csináltam egy indextartót, a rendszámtábla mögé, és egy 8-as krómacél gömbvasat méretre hajlítottam. egy pici baj van vele, hogy hegeszteni kell, de ezt bármelyik ügyes lakatos olcsón bevállalja. Tizensokezerért, meg vegyen aki akar... kb 3000 huf, meg egy baráti szívesség, no igen kb 2 óra meló...

Gyári Dragstar táskákhoz kellett...
Próbáld meg a keeway táskatartóját! 800 ft / db! Minimális furattávolság eltérés lehet de annyit hajlítasz rajta! nekem ma suzuki M800 ra is sikerült feltennem!
Szia Feri!

Köszönöm a válaszod!
A bakra gondoltam, csak most ahogy nézegetem szembesülök vele, hogy minimum kétemberes :( Egyemberes megoldást kellene találni.
Olcsó oldaltáska tartó kellene 535-re. Valaki tud?
Előre is köszi!

Tony
Üdv! A kieg.lámpákat honnan vetted? Mekkora az átmérője? Cibere.
Üdv
Na, felratam a plexit, hajtott a kiváncsiság, na meg ugye a jó motoros idő :(
Elég stabilnak tünik, de hát majd a gyakorlatban kiderül.
Furán sötétnek tünhet, de átnézetben nem, szerintem jó lesz.
Ehun-e pár kép.

végyé
Igen..Minden Yamahánál fordított menet van.(kb fél éve cseréltem le én is a tükröm)
Köszönöm a választ.

ilyen volt a tükröm (feltéve, ha sikerül feltölteni):
Szia Tony!
Én inkább csak a saját 'szórakoztatásomra' barkácsolgatok!Ha érdekel,a méreteit szivessen elküldöm.
Ha a zsiráfra gondolsz,az szinte korlátlanul emeli,ha a bakra,az attól függ,mit rakok alá!
Feri
Szerintem körmös alátéttel megakadályozható az elbillenése. A fényszóró mögé nem lehet betámasztani az alját?
Más a menete, igen. A jobbos tükör asszem balmenetes, a balos tükör jobbmenetes. A biztonság kedvéért egy 535-ös tulaj véleményét kérném. Nálam a nagy XV-n így van, ha jól tévedek, a Yamahákon ez a módi...
Hello végyé!
Hát az akkor valahol a dzsunkán készült és így sikerült? http://www.kepesmotor.hu/keewa... A képeken nem olyan sötét, mint ahogy írod, hogy "... de át lehet rajta látni" A LEGO játékos felszerelés után majd kiderül, hogy lopakodó, settenkedő tempóval lehet vele motorozni vagy időnként a menekülő vagy a támadó sebességet is tudja a szélterelő plexit. Várom a fejleményeket és a "puding" próbáról a további beszámolót!
Üdv.. Laci
Üdv

Na végre láthatom hogy van feltéve az eredeti motoron.
Valami ilyesmit sejtettem.
Sajna a viragonál az összehuzó csavar nem oldalt áll igy az nem alkalmazható.
Nézegettem oda valami közdarabot, de a bilincses megoldás egyszerübbnek tünik.
Kérdés majd az "őrült vágtázásban" menyire lesz stabil ez a felfogatás.
A szine elég sötét, de át lehet rajta látni.

végyé
Hello végyé!
A márkakereskedő itt Marcaliban is nagyon szolgálatkész volt.
Majd ha felszerelted a plexitet akkor kérek róla user manual-t és képeket, hogy milyen a leányzó fekvése -ahogy mifelénk mondják vagy kérdezik. A reklámképeken nem tűnik olyan dohányszinünek mint a képeden! Valoban olyan sötétbarna? Meglepő.
Üdv.:Laci
Hehe, ezt jól elcsesztem, pont hogy merőleges a plexire , ezért áll befele és nem párhuzamosan.

végyé
Üdv a Fórum látogatóknak!
Eladó XV535 blokkalkatrészek ill.cserélhetők vázalkatrészekre,valamint CDI,15"-os HD felni szerű tünemény a képek meg megtekinthetők a : bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
skype: kaczko.istvan1
Üdv Kaczkó