Continental. Előre Conti CM1 100/90-19, hátra Conti CM2 140/90-15.
Ár/érték arányban a legjobb gumik. Ennél olcsóbban már csak gyenge minőségűt kapni, pl. Heidenau. Természetesen a belsőket felhasználhatod az új gumikhoz, ha nem eresztenek.
Sziasztok! Most vettem egy Yamaha XV 750-est. Olvasom a levelezéseteket és az a gondolatom támadt, hogy lehet, hogy nem lesz kényelmes a gyári kormány? 170 cm, 100 kg vagyok. Sajnos még nem volt lehetőségem kipróbálni a mocit. + Gumikat kell vennem. Adjatok ötletet, melyik a legjobb ár/ minőség tip.Kösz. Brúnó
100-120 ezer körül áll meg a buli a motor árán felül.
A legolcsóbb, de kézimunka-igényes módja egy 250-es beszerzésének az, amit egy ismerősöm követett el. A nejének akart motort, nézegette a hirdetéseket. Talált egy eladó motorhibás Keeway Supershadow-t 100-ért, túrt hozzá egy bontott komplett blokkot 80-ért és a kínai blokk motorszámot hordozó elemét áttette a Yamaha blokkra.
De ezt csak érdekességképpen említem, ezt ki kell fogni. Mivel a Keeway olcsón generálozható, kevés eladó motorhibás van.
Jobb a Virago. Masszívabb a blokkja, a Drag közel sem olyan tartós, gyakoriak a küllőtörések és az idő előtti komolyabb motorhibák.
Elég nagy kettőtöknek, nem kell aggódni - nincs jelentős méretkülönbség a nagy XV és a Drag közt.
Sziasztok!
Motor cserét tervezek.Jelenlegi vasam xv 535 virago.
Mekkora változást jelentene számomra ha ha egy 1100-ast vennék?
Valaki esetleg aki ilyen cserét csinált írja már meg a tapasztalatait.
Párom 1 drag start szeretne,erről mi a véleményetek?Ugyanis szerinte a virago kicsi kettőnknek.
Győzzétek meg,hogy a virago jobb!(szerintem legalább is )
Szikora Bandinak van ilyen 2 pár is,csak a műszerfalat 1,5cm-rel előrébb kell vinni(kulcs).Ha nincs más ez fog történni,mert az eredeti cuccokat mindig meghagyom a visszaalakíthatóság miatt!
Ahogy elnézem, egy ugyanilyen, de egyenes kiemelővel se lennél kisegítve, akkor is belógna a kormány csöve a gyújtáskulcs elé.
De ha nem, vagy nem lenne annyira gáz, akkor a legegyszerűbb: a mostanit leveszed és megvágatod, le kell róla metszeni az ívet, ami hajlik hátrafelé. Megfuratod a befogós felét a vágásnál és akkora menetet metszetek bele, amekkora a villahíd lyukába pont passzol. Alulról pedig két hosszú imbuszcsavarral rögzíted.
Így van+akkor meg előre megy ki a kormány a teló vonalából és nagyon hátra kellene húzni ahhoz hogy kényelmes legyen.A műszerfal végül is mozdítható lenne csak akkor vacak az összkép!Az elmúlt félévben már egy párféleképpen megnéztem.Jó dili!
Tudod annyi a probléma,hogy a gyári kiemelő helyére a villahíd tetejére kell egy minimal lefogató(pl az eredeti szilentbe)és teljesen megváltozna(előnyére) a kormány poziciója(vonalban a telóval,kényelmesebb kézpozicióval...).A Bátszimotornál van hasonló,de beleér a műszerfal .Abban bízom,hogy találok valami full csereszabatosat
Ár/érték arányban a legjobb gumik. Ennél olcsóbban már csak gyenge minőségűt kapni, pl. Heidenau. Természetesen a belsőket felhasználhatod az új gumikhoz, ha nem eresztenek.
Sipos Róbert B.almádi
A legolcsóbb, de kézimunka-igényes módja egy 250-es beszerzésének az, amit egy ismerősöm követett el. A nejének akart motort, nézegette a hirdetéseket. Talált egy eladó motorhibás Keeway Supershadow-t 100-ért, túrt hozzá egy bontott komplett blokkot 80-ért és a kínai blokk motorszámot hordozó elemét áttette a Yamaha blokkra.
De ezt csak érdekességképpen említem, ezt ki kell fogni. Mivel a Keeway olcsón generálozható, kevés eladó motorhibás van.
A fórumlátogatóknak!
535-ös alkatrészek vannak eladók!
képei megtekinthetők:bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Üdv Kaczkó
Elég nagy kettőtöknek, nem kell aggódni - nincs jelentős méretkülönbség a nagy XV és a Drag közt.
Motor cserét tervezek.Jelenlegi vasam xv 535 virago.
Mekkora változást jelentene számomra ha ha egy 1100-ast vennék?
Valaki esetleg aki ilyen cserét csinált írja már meg a tapasztalatait.
Párom 1 drag start szeretne,erről mi a véleményetek?Ugyanis szerinte a virago kicsi kettőnknek.
Győzzétek meg,hogy a virago jobb!(szerintem legalább is )
http://kepesmotor.hu/motor_kor...
Az ára: 38 000,- Ft
Tel: 20/3390-561
De ha nem, vagy nem lenne annyira gáz, akkor a legegyszerűbb: a mostanit leveszed és megvágatod, le kell róla metszeni az ívet, ami hajlik hátrafelé. Megfuratod a befogós felét a vágásnál és akkora menetet metszetek bele, amekkora a villahíd lyukába pont passzol. Alulról pedig két hosszú imbuszcsavarral rögzíted.
Mórickarajz mellékelve.
Me biztos fideszes vagy:)
Na jó csak egy olcsó polyén akart lenni...........
végyé
http://www.shox.hu/taxonomy/te...
Sokkal inkább egy ilyenben látom a megoldást...