Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK
De a képeimnél látod te is a jelleget,hogy mire és miért gondolok.(Bocs ez lemaradt az előbb)
Rákérdezek. Majd megírom.
Méretek?Ár?Felszerelhetőség?Adatok után hozzágondolnám kormányomhoz.Üdv.
Igen, valóban. A szóban forgó kiemelő Suzuki Marauderé volt, de magasított. Érdekelhet?
Nekem azt írtad hogy xv750-hez keressek!HA ezzel előrébb és lejjebb tudom tenni a 22-es kormányt akkor engem érdekelhet! Üdv.
Sziasztok!Ha valakinek van egy felesleges első kipufogó könyök XV750 hez, írjon!Köszönöm.
Kormánykiemelő nem kell valakinek?
Van egy cimborám, aki eladta a vasát és megmaradt egy pár kormánykiemelője. Akit érdekel, szóljon és összehozom az érintett feleket.
Azért gondoltam, hogy hátha itt van valakinek egy felesleges, és megúsznám a keresgélést :)
az enyémen gyárilag nem is volt.Én vettem rá...Végül is akkor csak az a lényeg,hogy olyan méretűt vegyél amire jó a króm burkolat.
Szia!
Köszi! Körülnézek, csak a króm burkolat miatt gondoltam, hogy nem mindegyik jó.
szia!
Nagyon az enyémen is simán meglehetne főzni az ebédet
Szia!
Szerintem bármilyen motorduda jó rá (12voltos) 1-2 ezer forint újan is a motoros boltokban.
Sziasztok!

Nincsen véletlenül valakinek egy elfekvő jól működő dudája 535-höz? A króm burkolat nem kell csak a duda. Feleségem vasára kellene az övének elég rekedt hangja van, próbáltam álltani, de nem nagyon lett jobb. Előre is köszönöm!
Tony
Hali!

Tudja valaki hogy max mennyire melegszik fel a henger és a hengerfej?
Sziasztok! Eladnám a motoromat alkatrésznek 535 virago, 91-s évjárat, angol papírok a nevemen vannak.A motor üzemképes, az üzemanyag szinkronizálással vannak gondjaim. 8870 mérföld van benne.
0630-2506374
Tévedtem, a csavar az olajszivattyú ülepítőcsavarja, ha jól látom, gondolom egyfajta durva szűrő.
Nem csodálom, első alkalommal én is azzal akartam kezdeni, csak gyanús volt, hogy azért egy olajkeeresztőt nem szoktak úgy elrakni, hogy csak célszerszámmal lehessen hozzáférni. Aztán lett manualom, és megtudtam, hogy az a csavar valamit rögzít a váltóban, úgyhogy nem célszerű hozzábabrálni.
Üdv
Nagy hirem van, motoroztam :)
És ti?

végyé
Köszi a segítséget mindenkinek, balfék módon csak alul kerestem...
Erről a csavarról beszélek én is.
a mellékelt ábrán látható, a váltórudazat mögötti csavar az illetékes.
Esetleg a váltórudazatot kell lehúznod a ricnis váltótengelyről. Ha a képen látható módon megjelölöd filccel, akkor visszaszerelés után is úgy fog állni, és nem menet közben veszed majd észre, hogy nem fér alá/fölé a lábad.
Azt ne csavard, ki mert nem az, lejjebb írva, hogy melyik!
Úgy tudom a sebváltótengely alatti csavar a leeresztőcsavar, ehhez hozzá lehet férni.
Csőkulcs, dugókulcs?