Olajnyomásmérőt keresek, tud valaki segíteni, hol lenne érdemes utánanézni?
0-10 bar méréstartomány, olajcsillapítás, hátsó csatlakozás (M10x1) kb 43mm átmérő és fémház.
A jelenlegi nem olajcsillapítású és nagyon nem szereti a V2 alapjáraton ugráló olajnyomását. Tehát a szabványos 63mm -esetől kisebbre lenne szükség.
Előre is köszi
Fábesz
Van magyar nyelvű Ebay.
Csinálsz egy Ebay fiókot, megy Paypal-t, ide utalsz annyi forintot, amennyi az árú ára átszámolva.
Innen tudod utalni az Ebay-nek a pénzt.
Megnéztem, sajnos csak Németországon belül postáz az ember.
Ha hasonlót szeretnél, inkább csináltass, nem komplikált. Mutatok egy képet, igazából MÉh telepes hulladékvasból előállítható, csak kell valaki, aki tud hegeszteni.
Az e-bay-en megy egy licit..: http://cgi.ebay.de/Yamaha-XV-1... ,
úgy 80-90 euróig postaköltséggel (max) érdekelne csak nem tudom a rendszert használni(nyelv,regisztráció...)Valaki segítség?!
Egyformák, még a 750-es lábtartó kerete is passzol. Ami változott az évek során, az a lábtartó rögzítési pontja a kereten: az 1100-esen valamivel előrébb van a lábtartó.
De van. Saját készítésű eszközöm receptjét megosztom, ha érdekel.
Vettem barkácsboltban egy hosszú, kb. 15 centis csavart, asszem M10 menettel, plusz egy marék anyát és nagy alátétet hozzá. Textilboltból vásároltam durva filc anyagot, ami olyan 8-10 mm vastag körülbelül. Ebből készítettem nagy korongokat, CD lemez méretben kb. A filckorongok közepére a csavarnak megfelelő lyukat szúrtam és a filckorongokat felfűztem úgy, hogy: 2 filckorong - 2 alátét - 2 filckorong - 2 alátét...és így tovább. Lett belőle egy kb. 10 cm magas torta, az utolsó korong után két alátét plusz anya jól meghúzva, és fix. Ezt az alkalmatosságot fogom be fúrógépbe és patentül betöröl a bordák közé.
Előtte olyat célszerű csinálni, hogy pl. üres ablaktisztítós spricnibe gázolajat vagy Brgéciolt teszel és átpermetezed a hengereket, hogy leoldja a kosz zömét. Célszerű a permetet kb. egy órát hagyni, hogy feloldjon mindet, ha felszárad akkor újra fújni. Ezután slaggal levereted a nagyját és utána jöhet a filckorongos eszköz alacsony fordulaton.
Ha nincs kedved ilyen szerszám készítésével bajlódni, keress hosszú nyelű edénymosó kefét, az is jó tud lenni.
A hengerfejtömítést nem célszerű újra felhasználni, csak ha nagyon jó állapotú és sérülésmentes.
Értem és köszönöm. Még egy kérdés nincs valami hatékony módszer a henger és a hengerfej tisztítására, külsőleg? És a régi hengerfejtömítést vissza lehet építeni?
Nem tudom, az 535 dugattyúját nem ismerem. De szerintem ha lenne, Nagyi nem kérdezné, hogy hová pozicionáljon.
Nem tudom, hogy elforog-e, de ha a sárgák nem dizájnoltak bele stiftet, akkor annyira nem lehet komoly a veszélye. :)
Ami biztos a dugattyúk körül, hogy a dugattyú tetején levő EX írás a kipufogó felé kell nézzen. A gyűrűk a könyv 122. ábrája szerint kell hogy álljanak, alulról felfelé haladva kell őket feltenni (1. olajlehúzó, 2. középső, 3. felső gyűrű).
Kép mellékelve.
Olajnyomásmérőt keresek, tud valaki segíteni, hol lenne érdemes utánanézni?
0-10 bar méréstartomány, olajcsillapítás, hátsó csatlakozás (M10x1) kb 43mm átmérő és fémház.
A jelenlegi nem olajcsillapítású és nagyon nem szereti a V2 alapjáraton ugráló olajnyomását. Tehát a szabványos 63mm -esetől kisebbre lenne szükség.
Előre is köszi
Fábesz