A blokk már meg van bontva, lassan össze kéne rakni nem én bontottam szét. Főként a szelepvezérlés összerakása érdekel.
És még egy a dugón a gyűrűk illesztése ellentétes oldalon legyen?
Igen. De ha a blokkot készülsz megbontani, csinálj saját jelölést alkoholos filccel, az a biztos.
A hátsó henger dugattyúja a felső holtpontban kell legyen a sűrítés ütemében (generátoron a T jelzés), amikor a vezérmű lánckerék jelölése a hengerfej jelölésével egybeesik. Ekkor mindkét szelep zárva van, lehet hézagot állítani.
Hátsó hengernél ugyanez, csak értelemszerűen a sima vágást, vagy ahogy te mondtad, I-t kell odaállítani.
Szevasztok!
Shanjee vegyük át még egyszer. T-jel=hátsó henger, I-jel=első henger. Adott jelet a kémlelő ablakba állítom, a vezérmű lánckerekén lévő jelet (ami egy pont) a felette lévő (nyil vagy vonás) jelre állítom persze láncostul. A fent említett jelek a hézag állítására is szolgálnak?
Üdv Mindenkinek!
Plexiügyben kérdezném, hogy lehetne felfogatni egy olyan plexit aminek nincs felfogatása. Külön lehet venni esetleg, vagy házilag barkácsolni egyet ami megfelel a célra, és még esztétikus is?
Szia!
Ha a vezérműtengelyt akarod beállítani a főtengelyhez a generátoron van jel, amit beállítasz a házon levő jelhez.
Ez hengerenként külön-külön van. Utána a vez.tengely lánckerék jelét állítod be. A lánckereket odébb kell tenni a láncban.
A szelephézag állításhoz szelepváltásig forgatod a főtengely, majd 180 fokot tovább forgatod és tudod állítani. A gyertya furatában ellenőrizheted, hogy felső holtpontban van-e a dugó.
A kezelési könyvben bizonyára benn van
Halli végyé! Nézz körül a keeway kínálatában plexi ügyben! Nekem az suzuki M800ra is onnan származik a szélterelőm! 10 ezerbe került összesen! Egy próbát megér!
A moci forgalomba helyezése '91, december 31, szerintem '88-'90-es gyártású.
A plexi teljes mértékben elfogja a menetszelet, a fogyi 3 lityi körül van, 80-as körüli tempóval. A menetzaj az én füleimet már nem zavarja.
A kettőötvenes Simsonom is ennyit evett 4 fokozatú váltóval, de akkor 75-80 kiló voltam, most 110. Nem semmi különbség.
Üdv
Ej de szép motorod van kollega :)
Még a szine is hasonló az enyémhez.
Látom a te féked is jobbos, mikori kiadásu a moci?
A plexi neked hogy szuperál, segit csökkenteni a menetszelet, ezzel a sisakzajt?
Engem az zavar nagyon.
Menyivel növeli a fogyaszást?
A tárcsán, tárcsákon van bizonyos fokú hosszanti bordázat, de az akkor is volt amikor az előzöt feltettem, az akkor simán fékezett kb 1 évig.
Nem hinném, hogy ez okozná a periódikus fékhatást, bár nem lehet tudni.
Sajna magát az agy ütését most sem birtam pontosan megmérni, nem tudtam korrekten felfogatni a mágneses talpat.
Lehet elkövetem az az aljasságot, hogy visszaszerelem a tegnap leszerelt ütös tárcsát de a régi pozicióhoz képest 180 fokkal elforgatva és megpróbálom a csavarokkal beállitani hogy nem üssön, ekkor egyértemű lesz hogy az agy felfekvő része nem tökéletes.
A tárcsa felületi érdessége/simasága (karc) egyenletes?
Ezt vizsgálni a gépműhelyeknek van öngyújtó nagyságú kis műszer.
Esetleg, ez is lehet, ha lüktetve fog a fék.
Szevasztok!
Kérdésem van. A dugattyún a gyűrűk hogyan helyezkednek el a dugóhoz viszonyítva? A gyűrű vastagságát 3.5mm-nek olvastam vajon jól olvastam?
Üdv
A sikolás nehéz dolog lehet.
Az a része nem sik, egyik oldalról sem, a csapágyház és a km óra meghajtás oldalra kiemelkedik belőle.
Gyakorlatilag nincs olyan egyszerüen felfektethető felület ami pontos bázist ada.
És még egy a dugón a gyűrűk illesztése ellentétes oldalon legyen?