Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kár Pedig amit kinéztem az felfelé világítja meg a rendszámot.az enyémen viszont, ott nem fér el a csomagtartó miatt...

kösz a választ!
Kaczkó István a te embered...

bontospityu.hupont.hu
Foglalkoznak.... A szemetebbje az Eü. csomagot és az izzókészletet is elkéri, mert kötelező. Egyszóval: kell rendszámtábla világítás.
Sziasztok !

XV750 SE re keresnék ülést !
Akár milyen rossz érdekelne ! (sajnos az eredetit lelopták)
vasvilla1@yahoo.co.uk
Köszi
műszaki vizsgán tuti,De amúgy?a rendőrök foglalkoznak vele?
Úgy tudom igen.
muszáj a rendszámtáblát megvilágítani?
ez is igaz.flexelés+hegesztés+fúrás,aztán sok gitt... :) megoldható..csak jobb lenne egyszerűbben
ez jónak tűnik: http://viewitem.eim.ebay.hu/Cu...

de még mindig ez a rendszámtábla tartós tetszik a legjobban: http://shox.hu/taxonomy/term/2...
Ez egy jó kérdés... Sztem minden felszerelhető mindenre. Csak szakember / szerszám / kreativitás kérdése.
pl itt van ez is: http://shox.hu/taxonomy/term/2...

és nem tudom hogy felrakható-e rá.vagyis persze felrakható...de jó-e rá?!...
hát igen.csak azért kérdeztem hogy hátha valaki már lecserélte,és tudja hogy milyent lehet rárakni.a sárvédő miatt nem olyan egyszerű.van sok szép lámpa,de nem jó a dőlése.vagy nincs dőlése
Akkor ebay?
már néztem...ott is csak a rendszámtábla tartós jön be.Meg ahhoz nem kell átalakítani a sárvédőt.
Louis vagy Highway Hawk katalógus?
(pl. bazismotor.eu, shox.hu oldalak, ahol ilyen katalógusból árulnak...)
igen ott szoktam nézni... de olyasmi kellene ami illik rá,nem kell nagyon átalakítani.Van egy rendszámtábla tartós.azt már láttam virago-kon,tök jól néz ki de azzal meg az a bajom hogy felfelé tartja a rendszámot.És így a rendszám világítás is felfelé van...
Szia!
A Vaterán láttam a napokban chopper hátsó lámpát.
sziasztok!
535re a gyári hátsó lámpa helyett, nincs valakinek valami alternatív lámpa ötlete?
A magasságbeli különbség, amit már említettem...

Ez az adat csak a diagnózishoz elegendő (ha szobahőmérsékleten nem 1.1K, hanem mondjuk 200K az ellenállása, akkor a szenzor kakukk), az újraépítéshez kellene az alkatrész ß-ja is (hőfokfüggési tényező), különben ugyanúgy nem működne nálad, mint nálam.
Nem tudjuk, hogy hány fokig melegedhet az a szenzor és hogy ott mekkorára csökken az ellenállása.
A Clymer konyv szerint XV700/750-nel 1.65in(42 mm) XV1000/1100-asnal 0.86 (22 mm) magassagban 68F (20 C)- foknal elvileg 1.1+- 0.2 K ohm-ot merni rajta es akkor jo a szenzor. Na ezt ha at lehetne epiteni hazilag valahogy...
86 utáni legyen... Főleg hogy 700-ast 87-ig gyártottak csak. :)
A lényeg, hogy 1986-1999 közti legyen. Mind ugyanolyan szenzor, csak az említett nyak magassága más.
Nem tudom. Nem ilyen sima az ügy. A működési elve valóban ennyire egyszerű, de hogy hány fokon milyen ellenállású kell legyen, nem tudjuk. Hogy a lámpának mennyi szufla kell, hogy kigyulladjon, szintén nem. Ehhez kellene egy jól működő szenzor, amit kimér az ember és utána lehet mezei elektronikai alkatrészboltban venni NTK-t.
Én megpróbáltam beletenni egy 1K-s NTK a sajátomba, mert valami Kawasaki-hoz azt írták házi megoldásnak, de XV-n nem jött be a mutatvány. 20 másik értékűt meg nem veszek próbálkozni, annyiért már szenzor is van.
Nem ugyanaz. A 750/700-asban magasabban van az érzékelő, mert azokon nincs alsó tank, a tartalék a tank aljában van. Ha át tudod pakolni a szenzort magát, akkor működhet. A szenzort tartó nyak méretén kívül nincs különbség, de egy az egyben nem tartom célszerűnek a cserét. Ugyan működne, de lenne 10 liter "normál" üzemanyagod, meg még 4 a tartalékban.
Más gyártmányú, ugyanezen tulajdoságú szenzort nem lehet itthon találni?
A 700-as es a 750-es is jo bele csak 92 utani legyen?